


1.Początki (1924-1938) Nasza historia rozpoczęła się w listopadzie 1924 roku, kiedy to w niewielkiej miejscowości Bollersdorf pod Berlinem powstała firma Ideal Radiotelefon- & Apparatefabrik. Już od pierwszych dni wyróżniała nas dbałość o jakość – nasze najlepsze słuchawki oznaczaliśmy charakterystycznym niebieskim punktem, który szybko stał się rozpoznawalnym symbolem doskonałości. W 1932 roku zapisaliśmy się w historii, wprowadzając na rynek pierwsze na świecie radio samochodowe. Sześć lat później niebieski punkt, który początkowo był tylko znakiem kontroli jakości, stał się oficjalną nazwą naszej marki – Blaupunkt.

3. Nowoczesność (1996-2015)
Pod koniec XX wieku skupiliśmy się na tym, w czym byliśmy najlepsi – wysokiej jakości sprzęcie multimedialnym do samochodów. W 2010 roku, odpowiadając na potrzeby rynku, powróciliśmy do produkcji sprzętu RTV w ramach Blaupunkt Global Brand Community. Nasze nieustanne dążenie do doskonałości zostało docenione w 2015 roku, gdy otrzymaliśmy prestiżowe wyróżnienie „Brand of the century – German brand standards".
Z dumą patrzymy na niemal 100 lat naszej historii, ale nie spoczywamy na laurach. Niebieski punkt nadal symbolizuje najwyższą jakość i niezawodność, a my nieustannie pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które będą wyznaczać standardy na kolejne dekady. Naszą misją jest łączenie niemieckiej precyzji z nowoczesnymi technologiami, aby dostarczać produkty, które zachwycą kolejne pokolenia klientów. Obserwując dynamiczne zmiany na rynku AGD i rosnące oczekiwania konsumentów, koncentrujemy się na rozwoju produktów łączących najnowsze technologie z praktycznymi rozwiązaniami.
