Klub Łowców Nagród
- Jak przystąpić do programu Klub Łowców Nagród?
- Do programu możesz przystąpić już w trakcie zakładania konta na Ceneo. W tym celu przejdź na stronę rejestracji, wypełnij krótki formularz i zaakceptuj Regulamin programu Klub Łowców Nagród. Po dokonaniu rejestracji Twoje konto w Klubie Łowców Nagród automatycznie zostanie zasilone 25 CeneoPunktami. Jeśli podczas zakładania konta dodatkowo wyrazisz zgodę na otrzymywanie mailowo informacji o promocjach i nowościach na Ceneo – otrzymasz dodatkowych 15 CeneoPunktów!
- Konto Ceneo założyłem dużo wcześniej – czy nadal mogę przystąpić do programu?
- Jak najbardziej. Wystarczy, że przejdziesz do dowolnej zakładki w ramach Klubu Łowców Nagród w Moje Ceneo, np. Moje CeneoPunkty. Pojawi się pole do zaakceptowania Regulaminu programu. Po kilku minutach od akceptacji otrzymasz 25 CeneoPunktów za wcześniejsze założenie konta. Jeżeli dodatkowo wyraziłeś zgodę na otrzymywanie mailowo informacji handlowych od Ceneo, przyznamy Ci dodatkowe 15 CeneoPunktów!
- Za co mogę otrzymać CeneoPunkty?
- CeneoPunkty zostaną przyznane za zakupy dokonane przez Koszyk na Ceneo, za rejestrację konta w Ceneo, wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych oraz za wystawienie opinii o produkcie. Szczegółowe zestawienie wraz z ilością CeneoPunktów przyznawanych za każdą z akcji znajdziesz na stronie Klubu Łowców Nagród.
- Czy CeneoPunkty są naliczane za wszystkie zakupy na Ceneo?
- CeneoPunkty zostaną przyznane tylko za zakupy dokonane przez Koszyk na Ceneo. Aby zrobić zakupy, nie musisz już przechodzić z Ceneo do sklepu. Do Koszyka Ceneo możesz dodawać produkty z tysięcy sklepów internetowych! Oszczędzaj czas płacąc za wszystkie zakupy tylko raz i ciesz się z dodatkowych punktów w Klubie Łowców Nagród. Za każdy zakup przez koszyk Ceneo powyżej 1000zł otrzymasz aż 200 CeneoPunktów. Za jednorazowe zakupy poniżej 1000zł otrzymasz 1 CeneoPunkt za każde wydane 5zł.
- Kupiłem produkt, ale nie dostałem za niego CeneoPunktów . Dlaczego?
- Po każdym zakupie CeneoPunkty pojawią się na Twoim koncie w ciągu ok. 5 minut. Przez najbliższe 30 dni będą miały status "oczekujące". Po tym czasie zmienią się na aktywne i możliwa będzie ich wymiana na nagrody. Stan Twoich CeneoPunktów możesz sprawdzić w Moje Ceneo, w zakładce Moje CeneoPunkty. Jeśli mimo wszystko należne Ci punkty nie zostały naliczone, skontaktuj się z nami korzystając z niniejszego formularza.
- Gdzie mogę sprawdzić saldo moich punktów w Klubie?
- Saldo Twoich CeneoPunktów możesz sprawdzić w dowolnym momencie w Moje Ceneo, w zakładce Moje CeneoPunkty. Również z tego miejsca trafisz bezpośrednio na stronę Klubu Łowców Nagród.
- Moje zamówienie dokonane przez Koszyk Ceneo nie zostało zrealizowane z winy sklepu – czy dostanę punkty w Klubie Łowców Nagród?
- Po zakupie Twoje punkty zostaną zawieszone do czasu finalizacji transakcji. Jeżeli zamówienie nie zostanie zrealizowane (anulowanie zamówienia przez sklep lub zwrot towaru do sklepu), CeneoPunkty nie zostaną naliczone.
- Jaka jest różnica pomiędzy punktami aktywnymi, a oczekującymi?
- Przy niektórych akcjach, jak na przykład zakup przez koszyk Ceneo lub wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej, musi upłynąć określony okres czasu, nim przyznane punkty się aktywują. Jest to związane z koniecznością odczekania czasu przewidzianego na ewentualne anulowanie danej akcji. Do tego czasu CeneoPunkty mają status "oczekujące". Na nagrody możesz wymieniać jedynie punkty aktywne.
- Jak wymienić CeneoPunkty na nagrody?
- CeneoPunkty możesz wymienić na stronach Klubu Łowców Nagród. Każdy produkt ma swoją wartość CeneoPunktową. Sprawdź ile CeneoPunktów potrzebujesz na wybrany przez Ciebie produkt i wymień je wypełniając krótki formularz zamówienia.
- Czy CeneoPunkty tracą ważność?
- Okres ważności CeneoPunktów to 2 lata. Po tym czasie niewykorzystane, przeterminowane CeneoPunkty zostaną usunięte z Twojego konta.
Działanie usługi Kup teraz
- Czym jest „Kup teraz”?
„Kup teraz” jest dodatkową usługą w serwisie Ceneo.pl. Umożliwia ona dokonywanie zakupów bezpośrednio w serwisie Ceneo.pl bez konieczności przechodzenia do sklepów.
Opcja „Kup teraz” polecana jest szczególnie dla tych, którzy chcą dokonać zakupów w kilku sklepach jednocześnie. Ceneo.pl jest w tym przypadku platformą zakupową, która pośredniczy w dokonywaniu tej transakcji. Kupujący nie musi więc rejestrować w każdym ze sklepów z osobna, wystarczy złożyć zamówienie na Ceneo.pl, zalogować się za pośrednictwem danych z Allegro i zapłacić za zakupy jednym przelewem.
- Dlaczego nie wszystkie produkty mają opcję „Kup teraz”?
- Nie wszystkie sklepy prezentują oferty w "Kup teraz". Usługa jest rozwijana, by docelowo zakładka "Kup teraz" znalazła się przy każdym z produktów na Ceneo.
- Czy wprowadzenie usługi „Kup teraz” oznacza, że na Ceneo nie będzie już tradycyjnego porównywania cen w sklepach?
Nie. „Kup teraz” to usługa dodatkowa. W dalszym ciągu możliwe będzie porównywanie cen. Dla tych, którzy chcą kupować w identyczny jak dotychczas sposób, pozostanie opcja „Kup w sklepie”.
- Czym różni się opcja „Kup teraz” od opcji „Kup w sklepie”?
„Kup teraz” oznacza dokonanie transakcji zakupu bezpośrednio w serwisie Ceneo. Na stronie Ceneo można złożyć zamówienie, zapłacić za produkt, a także wybrać formę przesyłki. Korzystając z systemu „Kup teraz” nie trzeba rejestrować się w każdym ze sklepów z osobna, aby dokonać tam zakupu. Wystarczy zalogować się danymi z serwisu Allegro. Dodatkowo wszystkie transakcje „Kup teraz” objęte są Programem Ochrony Kupujących.
„Porównaj ceny” oznacza porównanie ofert z wielu sklepów, wybór oferty i przejście na stronę konkretnego sklepu celem dokonania transakcji. W tym drugim przypadku złożenie zamówienia oraz płatność za produkt dokonywane są na stronie sklepu.
- Czy za skorzystanie z „Kup teraz” muszę coś zapłacić?
Usługa "Kup teraz" jest dla użytkownika bezpłatna. Użytkownik przy zakupach płaci za sam produkt oraz za przesyłkę towaru tyle samo, ile zapłaciłby składając identyczne zamówienie na stronie wybranego sklepu.
Bezpieczeństwo
- Prawa konsumenta
- Kupujący w sieci korzystają z uprawnień nieprzewidzianych w przypadku sprzedaży dokonywanej poza Internetem, np. z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni Ustawa o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r., Dz.U. Nr 2000.22.271). Zawsze powinno się przeczytać regulamin sklepu! Regulamin powinien zawierać warunki składania zamówień, czas ich realizacji, warunki dostawy oraz zasady reklamacji i zwrotów. Więcej informacji
- Czym są „Zaufane Opinie” ?
- „Zaufane Opinie” to szczególny system zbierania opinii o transakcjach w sklepach internetowych. Komentarze z zielonym znaczkiem są publikowane na podstawie ankiet wypełnianych przez osoby, które złożyły zamówienie on-line w sklepie objętym programem „Zaufanych Opinii”. Czytając taką opinię masz pewność, że informacje o wybranym sklepie pochodzą od rzeczywistych Klientów. Zapraszamy do zapozna się ze stroną informacyjną Zaufane Opinie.
- Zapłaciłem, ale nie otrzymałem towaru
- Upewnij się czy czas realizacji zamówienia już minął. Jeżeli tak, wybierz opcję „Chcę zadać własne pytanie” i wypełnij formularz kontaktowy. Opisz w nim cały proces zakupowy. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz (adres www sklepu, numer zamówienia, data złożenia zamówienia, nazwa zamówionego towaru, wybrana forma płatności i dostawy), tym prościej będzie nam wyjaśnić sprawę ze Sklepem.
- Otrzymałem towar niezgodny z opisem
- Sprawdź, czy w Sklepie istnieje możliwość wymiany towaru na ten, który Cię interesuje. Jeżeli nie ma takiej opcji, wybierz opcję „Chcę zadać własne pytanie” i wypełnij formularz kontaktowy. Opisz nam cały proces zakupowy. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz (adres www sklepu, numer zamówienia, data złożenia zamówienia, nazwa zamówionego towaru, wybrana forma płatności i dostawy), tym prościej będzie nam wyjaśnić sprawę ze Sklepem.
- Nie mogę skontaktować się ze Sklepem
- Na początku sprawdź, czy wiadomości od Sklepu nie znalazły się w skrzynce Spam. Jeżeli nie ma ich w tej skrzynce, wybierz opcję „Chcę zadać własne pytanie” i wypełnij formularz kontaktowy. Opisz nam cały proces zakupowy. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz (adres www sklepu, numer zamówienia, data złożenia zamówienia, nazwa zamówionego towaru, wybrana forma płatności i dostawy), tym prościej będzie nam wyjaśnić sprawę ze Sklepem.
Moje zamówienie
- W jaki sposób należy złożyć zamówienie w usłudze „Kup teraz”?
Proces składania zamówienia w ramach „Kup teraz” jest bardzo prosty. Na początku należy znaleźć w serwisie Ceneo pożądany produkt, następnie przejść do zakładki „Kup teraz” i wybrać korzystną ofertę w tej opcji. Ostatni etap to przejście do kasy i płatność za zakupy.
Bardziej szczegółowy schemat ilustrowany obrazkami znajduje się pod adresem: Jak kupować na Ceneo?- Czy aby dokonać zakupów w systemie „Kup teraz” muszę się rejestrować w serwisie?
Ceneo jest jednym z serwisów Grupy Allegro. Aby maksymalnie uprościć proces zakupowy na Ceneo, umożliwiliśmy naszym użytkownikom logowanie się w serwisie za pomocą danych z serwisu Allegro. Istnieje także możliwość dokonania zakupów na Ceneo bez konieczności rejestracji w ogóle.
- Nie posiadam konta w serwisie Allegro, czy mimo to mogę skorzystać z usługi „Kup teraz”?
Istnieje możliwość dokonywania zakupów bez rejestracji. W takim przypadku nie można jednak skorzystać z opcji „Płatność przy odbiorze”.
- Chcę sprawdzić status swojego zamówienia. Jak mogę to zrobić?
- Po dokonaniu zamówienia w systemie „Kup teraz” otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem. W treści maila będzie także link do strony, na której możesz śledzić na bieżąco status swojego zamówienia.
Dodatkowo jeżeli podczas składania zamówienia logowałeś się danymi z Allegro, masz możliwość przeglądania historii i statusów swoich zamówień, logując się panelu z zamówieniami. Wystarczy kliknąć w button „TWÓJ KOSZYK CENEO” znajdujący się w prawym górnym rogu każdej ze stron Ceneo. - Chciałbym zmienić dane do wysyłki. W jaki sposób mogę wyedytować moje zamówienie?
Aby zmienić dane do wysyłki należy skontaktować się ze sklepem, który realizuje dane zamówienie. Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez formularz, do którego link znajdziesz zarówno w mailu od Ceneo, jak i w Twoim panelu z zamówieniami.
- Jak długo trwa realizacja zamówienia „Kup teraz”?
Zamówienia składane na Ceneo realizowane są przez poszczególne sklepy. Dlatego też przed złożeniem zamówienia należy koniecznie sprawdzić status dostępności danej oferty i na tej podstawie podjąć decyzję o zakupie.
- Złożyłem zamówienie logując się danymi Allegro. Dlaczego na moim koncie Allegro nie widzę tego zamówienia?
- Zamówienie złożone na Ceneo nie będzie widoczne na Allegro, nawet jeżeli użytkownik skorzystał z logowania Allegro. Status zamówienia można jednak śledzić na Ceneo. Wystarczy kliknąć w link znajdujący się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia bądź też zalogować się do panelu z zamówieniami. Link do „TWÓJ KOSZYK CENEO” znajduje się również w prawym górnym rogu każdej ze stron Ceneo.
Płatności
- W jaki sposób dokonuje się płatności w usłudze „Kup teraz”?
Płatności w ramach „Kup teraz” można dokonywać na trzy sposoby:
Pierwszy z nich to dokonanie przelewu za pomocą usługi PayU. Obejmuje on szeroką gamę banków obsługujących szybkie przelewy, a także tradycyjny przelew dokonywany w banku bądź na poczcie.
Drugi sposób to płatność kartą płatniczą, również obsługiwany przez PayU. Wysoki poziom zabezpieczeń gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji. Z tytułu płatności kartą Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
Trzeci to płatność przy odbiorze towaru. Obejmuje on zarówno przesyłki pobraniowe, jak i odbiór osobisty.- Dodałem do koszyka produkty z kilku różnych sklepów, czy muszę osobno dokonywać płatności na konto każdego z nich?
Nie. W takim przypadku dokonuje się jednaj płatności za całe zakupy.
Przesyłka
- Dodałem do koszyka produkty z kilku różnych sklepów. Czy otrzymam wszystko w ramach jednej przesyłki czy osobno od każdego ze sklepów?
W takim przypadku każdy ze sklepów osobno wyśle produkty, a więc kupujący otrzyma więcej niż jedną przesyłkę. Za każdą z nich z osobna trzeba będzie zapłacić.
- Jaki jest koszt przesyłki produktu w usłudze „Kup teraz”?
Koszty przesyłki ustalane są indywidualnie przez każdy ze sklepów. Informacja o najniższych kosztach przesyłki znajduje się przy każdej ofercie sklepowej na Ceneo pod linkiem: Szczegóły dostawy.
Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy, kupujący ma możliwość wyboru spośród wszelkich form dostawy, jakie oferuje dany sklep.- Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
- Zamówienia składane na Ceneo realizowane są przez poszczególne sklepy. Dlatego też przed złożeniem zamówienia należy koniecznie sprawdzić status dostępności danej oferty. Dopiero na tej podstawie można oszacować czy realizacja zamówienia potrwa kilka dni czy dłużej. Status zamówienia można śledzić na stronie Ceneo, kliknąć w link znajdujący się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia bądź też logując się do panelu z zamówieniami. Link „TWÓJ KOSZYK CENEO” znajdziesz w prawym górnym rogu każdej ze stron Ceneo.
- Złożyłem zamówienia na Ceneo. Czy przesyłkę otrzymam od Ceneo, czy od sklepu?
Towar zamówiony na Ceneo, do klienta wysyła sklep który realizuje zamówienie.
- Czy w usłudze „Kup teraz” istnieje możliwość wysłania przedmiotu za granicę?
- Każdy ze sklepów prowadzi inną politykę w tym względzie, dlatego też należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem i dopytać o możliwość wysyłki za granicę. Koszty wysyłki poza granice Polski można sprawdzić w cenniku wysyłek dla danego sklepu.
POK
- Czym jest POK?
- Program Ochrony Kupujących to narzędzie Ceneo, które przyczynia się do wzrostu bezpieczeństwa w e-zakupach. Istotą tego programu jest wypłacanie rekompensat dla użytkowników, którzy nie otrzymali zakupionego towaru bądź otrzymali towar niezgodny z zamówieniem. POKiem objęte są transakcje ze sklepów, które posiadają odpowiednio dużą ilość „Zaufanych opinii” i Ceneo już teraz może za nie ręczyć. Przeczytaj więcej o Programie Ochrony Kupujących
- Co to znaczy ze transakcje „Kup teraz” objęte są Programem Ochrony Kupujących
Wszystkie oferty w ramach „Kup teraz” objęte są Programem Ochrony Kupujących, co oznacza że jeżeli któryś ze sklepów nie przyśle klientowi towaru bądź przyśle towar niezgodny z opisem, to użytkownik może ubiegać się o rekompensatę od Ceneo.
Szczegóły pod adresem: http://info.ceneo.pl/program-ochrony-kupujacych- Sklep nie przysłał mi produktu, co muszę zrobić aby skorzystać z Programu Ochrony Kupujących?
- Jeżeli próby porozumienia ze sklepem nie przyniosły rezultatu, należy na policji złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Po otrzymaniu informacji o wszczęciu postępowania w Twojej sprawie, wypełnić specjalny formularz i przesłać go o Ceneo w ciągu od 30 do 120 dni od dokonania transakcji. Następnie otrzymasz od nas gotowy formularz do wypełnienia. Trzeba go będzie wypełnić, wydrukować i odesłać do Ceneo wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w ciągu 90 dni. Ceneo w ciągu 30 dni poinformuje Cię o swojej decyzji.
Szczegółowa procedura znajduje się pod adresem: http://info.ceneo.pl/program-ochrony-kupujacych - Otrzymałem uszkodzony towar. Czy w takiej sytuacji mogę skorzystać z Programu Ochrony Kupujących?
- Tak, w takiej sytuacji istnieje możliwość ubiegania się o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących. Aby otrzymać rekompensatę, należy zastosować się do procedury opisanej na stronie: http://info.ceneo.pl/program-ochrony-kupujacych
Anulowanie zamówienia
- Chcę anulować zamówienie – jak to zrobić?
Aby anulować złożone zamówienie należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, w którym dokonano zakupu. Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez formularz, do którego link znajdziesz zarówno w mailu od Ceneo, jak i w Twoim panelu z zamówieniami.
- Otrzymałem maila z informacją, że sklep anulował zamówienie. Jaka jest tego przyczyna?
- Sprzedawca, podobnie jak kupujący ma w wyjątkowych sytuacjach możliwość anulowania zamówienia. Może się tak stać np. gdy produkt zostanie wyprzedany zanim dane na stronie www zostaną uaktualnione. Takie sytuacje są niezwykle rzadkie, za każdym razem o powodzie anulowania jesteś informowany drogą mailową. W takich przypadkach najlepiej znaleźć ofertę innego sklepu na Ceneo i ponownie dokonać transakcji.
- Sklep anulował zamówienie a ja już dokonałem przelewu. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
- Zwrot może trwać od jednego do kilku dni roboczych.
Zwroty towarów
- Chcę zwrócić zakupiony przedmiot. Na jaki należy odesłać paczkę?
Zwrotu przesyłki należy dokonać na adres sklepu, w którym realizowane było zamówienie. Produkt można odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki.
- Ile czasu mam na zwrot towaru?
- Zwrotu towaru w e-sklepach standardowo można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towar w nienaruszonym stanie należy odesłać na adres sklepu, z którego otrzymaliśmy paczkę.
Inne
- Jak sprawdzić czy sklep posiada dany produkt
- Informacja o dostępności pojawia się na stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych. Każdy sklep jest oznaczony odpowiednim statusem. Stosowane są następujące statusy:
„dostępny” – sklep posiada w danej chwili produkt na magazynie bądź na magazynie hurtowni. Użytkownik otrzymuje tym samym informację, że produkt zostanie wysłany do niego w ciągu 24 godzin.
„dostępny do 3 dni” – sklep będzie posiadał produkt do trzech dni. Innymi słowy sklep nie posiada w danym momencie produktu ani na swoim magazynie, ani na magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał go w ciągu trzech dni.
„dostępny do tygodnia” – sklep będzie posiadał produkt w ciągu tygodnia. Innymi słowy sklep nie posiada w danym momencie produktu ani na swoim magazynie, ani na magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał go w ciągu tygodnia.
„dostępny powyżej tygodnia” – sklep będzie posiadał produkt, ale nie wcześniej niż za tydzień. Sklep nie posiada w danym momencie produktu ani w swoim magazynie, ani w magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał go w terminie późniejszym niż za tydzień.
„produkt zostanie wysłany do 2 tygodni” – sklep będzie posiadał produkt, ale nie wcześniej niż za 2 tygodnie. Sklep nie posiada w danym momencie produktu ani w swoim magazynie, ani w magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał go w terminie późniejszym niż za 2 tygodnie.
„przedsprzedaż” – sklep będzie posiadał produkt, ale dopiero po premierze produktu.
„towar dostępny na zamówienie” – sklep będzie posiadał produkt, ale dopiero po sprowadzeniu do magazynu, w bliżej nieokreślonym czasie.
„sprawdź w sklepie” – przejdź do sklepu i zapytaj o dostępność produktu. Dla użytkownika jest to informacja, że sklep nie udostępnia statusów albo udostępnia dane niezgodne ze schematem - Co oznaczają oferty wybrane przez Ceneo
- Aby ułatwić wybór odpowiedniej oferty, wyróżniliśmy produkty z najlepszych sklepów które:
- Są bardzo dobrze oceniane przez użytkowników
- Informują o dostępności towarów
- Mają konkurencyjne ceny
- Posiadają znaczek Zaufanych
Opinii Wyróżnione oferty to pewność zakupów łatwych, przyjemnych i bezpiecznych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie dotyczące zakupów na Ceneo?
Zapytaj nas, chętnie pomożemy