Ceneo.pl bliżej klienta dzięki CeneoLokalnie.pl.Nowa oferta dla sklepów.

Rosnąca popularność omnichannell wśród Polaków sprawiła, że Ceneo.pl odświeża swój serwis CeneoLokalnie.pl i rusza z nową ofertą dla sklepów. Projekt to również odpowiedź na rosnącą wśród klientów potrzebę szybkich i tańszych zakupów internetowych.


Serwis CeneoLokalnie.pl to nowy kierunek rozwoju najpopularniejszej porównywarki cen w Polsce. Wszystko dzięki silnemu wśród polskich konsumentów efektowi ROPO, czyli „ wyszukaj w internecie, kup w sklepie”. W przypadku samego Ceneo.pl aż 30 % wszystkich wizyt w serwisie kończy się zakupem w sklepach stacjonarnych. W tej grupie klientów znajdziemy osoby, które przed zakupem  chcą obejrzeć towar, sprawdzić jakość wykonania i porozmawiać ze sprzedawcą. CeneoLokalnie.pl to również odpowiedź na oczekiwania tych klientów, którzy coraz częściej chcą mieć produkt jeszcze tego samego dnia. Dzięki nam użytkownik porównuje oferty w sklepach na CeneoLokalnie.pl, potwierdza ich dostępność w pobliskim sklepie i jedzie po ich odbiór. Z naszych danych wynika że w niemal 50% przypadków towary o wartości powyżej 1000 zł kupujemy po wcześniejszym obejrzeniu w tradycyjnym sklepie czy markecie. W  przypadku mniejszych zakupów daje to również oszczędność, bo nie ponosimy kosztów przesyłki – podkreśla Paweł Piekarski product owner Ceneo.pl.

Nowy kanał sprzedaży dla sklepów stacjonarnych i internetowych

Pojawianie się nowych lokalnych ofert sklepów na CeneoLokalnie.pl to jedynie początek zmian jakie już wprowadzono w serwisie. Strona zmieniła swoją szatę graficzną, a właściciele zmienili też zasady współpracy ze sklepami. Publikacja ofert jest bezpłatna dla wszystkich sklepów, które chcą rozpocząć lokalną współpracę z Ceneo.pl. Jedynym kosztem jest opłata za przejście użytkownika do oferty sklepu. Pierwsze rozmowy pokazują, że wśród naszych partnerów znajdą się zarówno duże markety, które prowadzą własne sklepy internetowe, jak również małe sklepy stacjonarne, które rozszerzyły swoją sprzedaż o internet. CeneoLokalnie.pl to szansa dla sprzedawców chcących dotrzeć do klientów ze swojej najbliższej okolicy, którzy szukają inspiracji i opinii o produktach w internecie, ale kupują produkty stacjonarnie – podkreśla Paweł Piekarski product owner Ceneo.pl.


Najnowsze artykuły