Sklep pippin.pl - opinie

5,0 (znakomity) Skuteczności
zamówień
Dane
Nazwa firmy
pippin baby
Telefon
(22) 404 06 61
Adres e-mail
sk... Pokaż
Na Ceneo od 2011-12-08
opinie
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
100% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni
Ocena sklepu z ostatnich 12 miesięcy
Oceń ten sklep!
Popularne produkty
Klupś Łóżeczko Dostawne Piccolo Due 90x40Cm Biały
Łóżeczko dostawne Klupś Piccolo Due dzięki któremu karmienie nocą stanie się łatwiejsze, a niemowlę będzie mogło spać bezpiecznie blisko...
Bellamy Łóżeczko Z Komodą Paso Doble 140x70
Paso Doble to efekt zgrabnego połączenia komody, szafki oraz przewijaka z łóżeczkiem dziecięcym. Dzięki temu wszystko, co najpotrzebniejsze do...
Troll Nursery, Kołyska Anna Glider Crib Biały
Kołyska wykonana jest z litego drewna brzozowego z użyciem bezpiecznych dla dziecka farb i lakierów nbsp;Kołyska podczas bujania wprowadzana jest...
Maxi-Cosi Pearl 9-18Kg
Maxi-Cosi Pearl jest to fotelik przeznaczony dla dzieci o wadze 9-18 kg czyli od ok.9 miesiąca do 4 lat. Pearl łączy najnowsze i...
Bellamy Biurko Lotta
Biurko dla dziecka lub nastolatka zaprojektowane z dbałością o szczegóły. Prosta forma i minimalistyczny design charakterystyczne dla stylu...

pippin.pl - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW - Wszystkich opinii - 101

3/5
Prawie z każdym zamówionym produktem był problem. Fototapeta z błędem drukarskim, meble połamane w transporcie. Na szczęście każda reklamacja została rozpatrzona, ale klient słowa przepraszam nie usłyszy.
Dziękujemy za opinię. Skupiliśmy się na skutecznym przeprocesowaniu reklamacji i szybkim przywróceniu produktów do zgodności z umową. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapraszamy ponownie.
3/5
kupiłam materac do łóżeczka dla dziecka (jeden z droższych) - niestety po zdjęciu pokrowca widać pożółkłą już gąbkę. czas realizacji zamówienia ponad tydzień (wysyłka do tego samego miasta)
Dzień dobry. Zamówienie zrealizowaliśmy zgodnie z deklarowanym terminem 5 dni roboczych. Wysłaliśmy nowy, firmowo zapakowany materac. Zapraszamy do złożenia reklamacji, produkt jest objęty gwarancją. Pozdrawiamy, Zespół pippin.pl
lub Idź do sklepu
lub Idź do sklepu
3/5
Termin faktycznej realizacji nie zgadza sie z terminem podanym na stronie - az 3 tygodnie dluzej. Darmowa wysylka nie obejmuje wniesienia, o czym sklep nie informuje.
Witamy. Termin realizacji na meble dostępne na zamówienie jest ustalany indywidualnie i niezwłocznie przekazywany mailowo do akceptacji wraz z pozostałymi warunkami realizacji zamówienia. Warunki dostaw są również dostępne na stronie sklepu, aby Klient mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zespół pippin.pl
3/5
Cały czas czekam na towar. Na razie brak kontaktu ze sklepem
Dzień dobry. Deklarowany termin realizacji wynosi ok. 3 tygodnie i przypada w pierwszym tygodniu czerwca. Wszelkie informacje o realizacji zamówienia, a także aktualny status, są wysyłane na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Ponownie skontaktujemy się po przygotowaniu zamówienia do wysyłki. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, Zespół pippin.pl
lub Idź do sklepu
lub Idź do sklepu
lub Idź do sklepu
3/5
Bardzo długo czekam na dostawę. Z 5 dni tak jak mnie zapewniało zrobił się miesiąc o cały czas czekam....
3/5
nie przeszła karta
Dzień dobry. Wybrała Pani formę płatności przelew. Zaraz się z Panią skontaktujemy, aby ustalić ewentualną zmianę sposobu płatności. Pozdrawiamy, Zespół pippin.pl
3/5
Miła obsługa, ale zbyt długo czekałam na towar.

Forma dostawy:

5/5
Szybka i dobra obsługa
3/5
Niestety długo czekałam na odbiór zamówienie i gdybym sama nie zadzwoniła do sklepu, nie wiedziałam na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Produkt jest w 100% ok, tu nie mam zarzutów.
Dziękujemy za opinię. Zamówiony produkt był dostępny na zamówienie, z określonym terminem realizacji 30 dni. Zamówienie zostało sfinalizowane w ciągu 9 dni. Aktualny status zamówienia jest wysyłany automatycznie na podany adres e-mail. W przypadku pytań zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji w kontakcie mailowym i telefonicznym. Zespół pippin.pl

Forma dostawy:

3/5
-

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 15.05.2018 opinia została wycofana.

3/5
Dostatecznie.
Dzień dobry. Zamówienie zostało zrealizowane w oznaczonym terminie. Nie mieliśmy od Pani żadnych uwag podczas jego realizacji jak i po odebraniu przesyłki. Jeżeli wystąpił problem, to prosimy o kontakt, na pewno pomożemy go rozwiązać. Pozdrawiamy, Zespół pippin.pl

Forma dostawy:

3/5
Ok

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 13.09.2017 opinia została wycofana.

3/5
Dobrze
Dzień dobry. Dziękujemy za opinię, jednak prosimy zauważyć, że zamówienie potwierdziła Pani dopiero kolejnego dnia, po ponownym kontakcie z naszej strony. Zgodnie z regulaminem do realizacji są przyjmowane zamówienia potwierdzone lub przedpłacone. Realizacja Pani zamówienia była zgodna z deklarowanym terminem. Zapraszamy na ponowne zakupy. Pozdrawiamy, zespół pippin.pl

Forma dostawy:

3/5
Myślałam że zamówienie złożone w poniedziałek rano z opcją odbiór osobisty i płatność w sklepie przyspieszy odbiór, natomiast czekać do środy na potwierdzającego maila że jest do odbioru trochę mnie zniechęciło. Sklep i obsługa była ok tylko ten czas oczekiwania mnie zawiódł :)
3/5
Ciężko wyrazić opinię, jeżeli na zamówienie czeka się 5 tygodni, a ja jeszcze go nie otrzymałam. Proszę zapytać mnie o opinie po realizacji zamówienia.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 12.01.2017 opinia została wycofana.

3/5
Produkt, który sklep sprzedawał zapewniając o posiadanych właściwościach okazał się niezgodny z prawdą.
Dzień dobry. Jeżeli zakupiony śpiworek nie spełnia Pani oczekiwań, to zapraszamy do skorzystania z prawa do zwrotu. Będziemy również zobowiązani za wskazanie, która właściwość jest niezgodna z prawdą w celu weryfikacji opisu. Dotąd nie otrzymywaliśmy uwag odnośnie tego produktu. Zapraszamy do kontaktu. Zespół pippin.pl