Sklep muve.pl - opinie

4,5 (bardzo dobry) Skuteczności
zamówień
Dane
Nazwa firmy
Muve S.A.
Telefon
22 574 25 90
Adres e-mail
po... Pokaż
Witryna
Na Ceneo od 2016-03-31
opinie
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
85% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni
Ocena sklepu z ostatnich 12 miesięcy
Popularne produkty
Sony PlayStation 4 Pro 1TB Czarny Zestaw
Gra Diablo 3 Ultimate Evil Edition nie posiada folii ochronnej. Została jednak przetestowana i jest sprawna w 100%.Spektakularne gry i...
Dead Cells (Gra NS)
Dead Cells - rogue-lite, metroidvania i action-platformer w jednym. Rozległy, wiecznie zmieniający się zamek już czeka na śmiałków, chcących...
Rebel Smocza Dolina
Rodzaj: Przygodowe, Przeznaczenie: Dla dziewczynek, Wiek dziecka: Dla ucznia (>6 lat)
Rebel Alhambra
Rebel Alhambra 57,99
Gra Alhambra marki Rebel przeznaczona dla 2 do 6 osób w wieku powyżej 8 lat. Gracze wcielą się w rolę budowniczych kupujących budynki i tworzących...
Warhammer Quest The Adventure
Gdy tylko wkroczyliście do antycznych ruin, tunel za wami zawalił się z ogromnym hukiem. Złowieszcze śmiechy i piski wypełniają komnatę. Nie macie...
Więcej opinii z 27

muve.pl - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Wszystkich opinii - 3470
  1. Paaaaa
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    Zamawiam coś czego nie ma. Słabo.

  2. Robert
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Sklep swleka z realizacją zamówienia i mojm zdaniem to jest kpina z klijeta

  3. Tomasz
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Zamówiłem grę do tej pory jej nie otrzymałem wciąż czekam.

  4. Darius
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    Moje zamówienie utknęło na statusie "potwierdzone". Niewidoczna informacja o inwentaryzacji. Wysyłka 24h a już trzeci dzień zamówienie ma ten sam status. Kontakt przez Facebooka wyłączony. Telefonicznie próbuje się dodzwonić drugi dzień - cały czas jestem w kolejce do konsultanta. Kontakt mailowy wydłużony do 72h. Już tracę nadzieję że otrzymam produkt a płatność dokonałem z góry.

  5. Przemek
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    Towar zamówiony i potwierdzony i brak jakiegokolwiek kontaktu .... paczki nie ma od kilku dni .....

  6. Ania
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    Problemy z dostawą,poza tym wszystko dobrze

    Forma dostawy
    Coś było nie tak, bo moja paczka trafiła fo krakowa po czym pojechała gdzieś i znowu wrócił.
  7. Bart
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Przestrzegam przed zakupem w tym sklepie !!!!!! - brak informacji mailowej co do stanu zamówienia (nie odpisują na maile). Przez telefon nagrana automatyczna sekretarka - zero kontaktu. Czekam już kilka dni i żadnej wieści nie ma, a zamówienie opłacone. Banda oszustów. Zgłaszam sprawę na policję i do UOKiK.

  8. Magdalena
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Większość zakupów robię przez internet w różnych sklepach. Tym razem padło na muve.pl i to była fatalna decyzja. Zamówienie doszło do mnie po około 2 tygodniach podczas gdy inne z innych sklepów wysyłane ta sama dostawa były po 2 max 3 dniach, ale to można zrozumieć czasem jest natłok zamówień. Jednak w zamówieniu brakowało gry na którą najbardziej czekałam napisałam kilka wiadomości do muve i nic zero odpowiedzi, zero kontaktu nic !!! Jako klientka zostałam zignorowana i z tego co widziałam po opiniach nie błam pierwsza. Odradzam składanie zamówień w sklepie muve.

  9. Ewelina
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    czekam dwa tygodnie na gry , ktore nadal nei doszły

  10. Małgorzata Liwak
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Dostałem towar nie zgodny z zamówieniem i fakturą. Z " firmą" Muve.pl nie ma wogóle kontaktu, niby naprawa w 48h infolini, a od 2 tyg widnieje napis "Pragniemy poinformować, że z powodu przerwy technicznej infolinia jest nieczynna. Prace mogą potrwać 48h. Prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego. Przepraszamy za utrudnienia." Zamówiłem pada do xbox'a one z adapterem do pc(240zł), dostałem pada z kablem usb(225zł). "Firma" powinna przynajmniej oddać 15zł, nie mówiąc o wymianie lub zwrocie, bo takiej takiej decyzji od tej " firmy" nie podziewałbym.

    Forma dostawy
    Dostarczone w danym terminie.
  11. o
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    źle

  12. Filcownik
    nie polecam

    2/5 Wystawiono

    Wszystko przebiegało bez problemu dopóki nie sprawdziłem klucza który okazał się być nie prawidłowy więc napisałem do support i czekałem na opowiedz trzy dni

    Forma dostawy
    Wysyłka elektroniczna / email
    5/5
    Super
  13. luk
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    NIGDY WIĘCEJ MOVE. PL!!!!!! Na stronie info o dostępności towaru w ciągu 24h, a od tygodnia nawet nie wysłali towaru. Nie odpowiadają na @ i zgloszenia przez formularz na www, a infolinia albo nie działa, albo będąc piątym w kolejce, po 1,5h przesunąłem się na 3cią pozycję, po czym połączenie przegrywają. I tak od tygodnia. [...] sklep.

  14. Aaa
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    ...

  15. Kn
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Nikomu nie polecam. Dopiero po 3 tygodniach dostalem informache ze nie ma towaru. Spierdolony sklep. Dobrz ze chociaz pieniadze oddali. sklep zawiódł mnie na każdym etapie realizacji zamówienia. Wszystkie oczekiwania związane z ważnymi elementami zamówienia jak: kontakt ze sklepem, szybkość udzielanych odpowiedzi, koszty dostawy, formy płatności, informacje o statusie zamówienia i inne nie zostały spełnione