Sklep lampynox.pl - opinie

5,0 (znakomity) Zaufane opinie Wysyłka
w 2 dni
Skuteczności
zamówień
Dane
Nazwa firmy
NOXBOX
Telefon
913070622
Adres e-mail
sk... Pokaż
Na Ceneo od 2017-05-09
opinie
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
91% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni
Ocena sklepu z ostatnich 12 miesięcy
Oceń ten sklep!
Popularne produkty
Polux Lampa Solarna Krasnal+Ślimak (SL3166x)
Lampa ogrodowa solarna POLUX WSL 5004 LED Ślimak 3 sztuki w opakowaniu.Ze względu na niską intensywność światła wykorzystywane są jako oświetlenie...
Polux lampa Solarna Kula (309303)
Lampa solarna maxi marki Polux, w kolorze biało-satynowym wraz z wbudowanym czujnikiem zmierzchu świetnie sprawdzi się jako dekoracyjne i...
Polux Lampa Solarna Lampion Polux/Sanico (309365)
Lampka solarna Lampion Polux 309365 Główny materiał produktu: PCGłówny kolor produktu: MixWymiar produktu: 200 x 200 x 200 (300) mmRodzaj źródła...
Rabalux Filament Led E27 7W 870Lm Barwa Neutralna 4000K 1696
Filament LED E27 7W 870lm barwa neutralna 4000K Rabalux 1696 Typ gwintu: E27Moc (W): 7WZasilanie (V): 230Strumień świetlny (Lumen): 870Temperatura...
Polux Girlanda Ogrodowa Party F 308191
GIRLANDA ogrodowa marki Polux z 10 ozdobnymi żarówkami typu filament (10xE27) będzie się pięknie prezentować w Twoim ogrodzie. Dzięki niezwykłej...
Kobi Oh36 Biała (Kpoh36Bi)
Cechy produktu:sufitowa oprawa punktowa - ruchoma,wykonana z aluminium,jako źródło światła stosuje się żarówki GU10,oprawka do źródła światła w...

lampynox.pl - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW - Wszystkich opinii - 726

1/5
Najgorszy sklep z jakim miałam do czynienia. Nie polecam, wręcz proponuję omijać szerokim łukiem.
Szanowna Pani zwroty dokonywane są we własnym zakresie, a nasz sklep nie zleca odbiorów w takich przypadkach. Pani postanowiła być operatywna i po kilku dniach od otrzymania przesyłki zgłosiła reklamację. Zleciliśmy odbiór lampy przez kuriera, aby po otrzymaniu produktu, wysłać lampę wolną od wad. Tuż po odbiorze przesyłki przez kuriera, zgłosiła Pani rezygnację z zamówienia. Nasz pracownik słusznie skontaktował się z Panią aby, wyrazić nasze stanowisko co do zaistniałej sytuacji informując Panią, że takie zachowania są nie etyczne, biorąc pod uwagę nietypowe uszkodzenie lampy jak i dziwne okoliczności jego powstania. Mimo wszystko zwróciliśmy Pani całość wpłaconych środków. Zatem prosimy o wskazanie na czym polega nasza nierzetelność? Nadal uważamy, że takie praktyki powinny być piętnowane. Zespół NOXBOX
1/5
Kupiłam 2 lampy i czekałam na nie 2 tyg, po przypomnieniu Pan stwierdzil, ze juz wysłane i beda za 2 dni, caly dzien czekałam na kuriera, okazalo się, ze to sciema. Towar dostarczono po kolejnych 4 dniach
Szanowna Pani. Lampy zostały dostarczone zgodnie z terminem realizacji podanym na naszej stronie. Co zaś się tyczy rozmowy z naszym pracownikiem, to prosilibyśmy nie wkładać w jego usta słów, które nie miały miejsca. Nasz pracownik poinformował Panią, że lampy będą do nas dostarczone w ciągu dwóch dni i niezwłocznie do Pani wysłane po ich otrzymaniu. Ponadto chcielibyśmy stanowczo zaznaczyć, iż jesteśmy dalecy od praktyk, by przekazywać naszym klientom nierzetelne i nieprawdziwe informacje dotyczące zamówień. Chcieliśmy z Panią wyjaśnić powyższy komentarz jednak nie odbiera Pani od nas telefonu. Mimo wszystko mamy nadzieję, że otrzymane lampy zrekompensowały czas oczekiwania. Zespół NOXBOX.
1/5
Porażka sprzedaja towar ktorego nie maja
Szanowny Panie, a skąd pozyskał Pan informację, że produkty które zostały zakupione są u nas niedostępne? Czy aby na pewno ocenił Pan właściwy sklep? Zespół NOXBOX.
1/5
Zdecydowałem się na zakup lampy w tym sklepie, ponieważ na stronie internetowej widniała informacja o tym, że przesyłka trafi do mnie za max 4 dni. Tymczasem minęły już dwa tygodnie a lampy nie ma.
Szanowny Panie. Bardzo zdziwiła nas powyższa opinia, ponieważ o przesunięciu terminu zostali Państwo powiadomieni telefonicznie, niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji od naszego rodzimego producenta. W rozmowie telefonicznej wykazali Państwo zrozumienie dla zaistniałej sytuacji i zadeklarowali, że nie będą rezygnować z zamówienia tylko poczekają na jego realizację. Państwa zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z ustalonym telefonicznie terminem. Sugerujemy również Państwu, aby w razie jakichkolwiek wątpliwości co do losów złożonego zamówienia, nawiązać kontakt telefoniczny lub email z naszym sklepem. Zespół NOXBOX.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 02.06.2020 opinia została wycofana.

1/5
Na stronie przy wyborze produktu jest informacja "dostępny" a po kilku dniach dowiaduję się że tego produktu nie ma na stanie sklepu, tylko sklep czeka na dostawę od producenta. Zamiast mydlić ludziom oczy, dajcie klarowną informację że nie macie tego na stanie ale jest możliwość sprowadzenia towaru od producenta... Dlaczego miałbym znów skorzystać z Waszych usług jeśli mogę wybrać stronę przez którą moja paczka przyjdzie po 2-3 dniach a nie po 2 tygodniach, nie wiadomo ile podróżując po świecie
Szanowny Panie. Produkt otrzymał Pan zgodnie z deklaracją widniejącą na stronie. Informacja jaka widnieje: Dostępność: dostępny, Wysyłka: 5-7dni. Prosimy o uważne analizowanie informacji związanych z dostępnością oraz czasem związanym z wysyłką poszczególnych przedmiotów. Produkt otrzymał Pan szóstego dnia, a nie po dwóch tygodniach. Sugerujemy również Państwu, aby w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z dostępnością oraz czasem realizacji poszczególnych produktów, nawiązać kontakt telefoniczny lub email z naszym sklepem. Zespół NOXBOX.

Forma dostawy:

5/5
Mimo bałaganu który jest na tej stronie jedyny plus to inpost który ekspresowo dostarczył paczkę od momentu przekazania jej kurierowi

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 03.06.2020 opinia została wycofana.

1/5
Długa dostawa
Szanowna Pani. Prosimy o uważne analizowanie deklaracji związanych z dostępnością oraz czasem realizacji poszczególnych produktów. Informacje te, podajemy indywidualnie dla każdego przedmiotu oferowanego przez nas do sprzedaży. Sugerujemy również Państwu, aby w razie jakichkolwiek wątpliwości co do losów złożonego zamówienia, nawiązać kontakt telefoniczny lub email z naszym sklepem. Zespół NOXBOX

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 30.03.2020 opinia została wycofana.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 16.03.2020 opinia została wycofana.

2/5
Czas wysyłki od momentu zakupu
Szanowna Pani. Bardzo zdziwiła nas Pani opinia, ponieważ wysyłka zakupionych przez Panią produktów została zrealizowana w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Zespół NOXBOX

Forma dostawy:

5/5

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 10.01.2020 opinia została wycofana.

2/5
Długie oczekiwanie na towar i brak informacji zwrotnej co aktualnie dzieje się z zamówieniem i kiedy będzie dostarczone
Szanowna Pani. Zakupiona lampa została do Pani dostarczona wcześniej niż deklarowany termin realizacji, który jest podany na stronie. Prosimy również o uważne analizowanie deklaracji związanych z czasem realizacji poszczególnych produktów. Informacje te, zawarte są na stronie indywidualnie dla każdego przedmiotu oferowanego przez nas do sprzedaży. Sugerujemy również Państwu, aby w razie jakichkolwiek wątpliwości co do losów złożonego zamówienia, nawiązać kontakt telefoniczny lub email z naszym sklepem. Zespół NOXBOX

Forma dostawy:

1/5
Zostawił towar za ogrodzeniem gdy nikogo nie było w domu
2/5
W moim przypadku sklep oferowal na stronie towar i przyjął zamówienie mimo, że nie było go dostępnego na magazynie, a po kilku dniach okazało się, że został już nawet wycofany z produkcji przez producenta. Dostałem zwrot pieniędzy ale straciłem niepotrzebnie czas.
0/5
***. Czekam kolejny tydzień i przesyłki nadal nie ma.
Szanowny Panie. Prosimy o uważne czytanie deklaracji związanych z dostępnością oraz czasem realizacji poszczególnych produktów. Informacje te, podajemy indywidualnie dla każdego przedmiotu oferowanego przez nas do sprzedaży. Sugerujemy również Państwu, aby w razie jakichkolwiek wątpliwości co do losów złożonego zamówienia, nawiązać kontakt telefoniczny lub email z naszym sklepem. Zespół NOXBOX