Sklep foto-tip.pl - opinie

5,0 (znakomity) Skuteczności
zamówień
Dane
Nazwa firmy
Foto-tip.pl
Telefon
(012) 357 66 05
Adres e-mail
in... Pokaż
Na Ceneo od 2008-02-18
opinie
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni
Ocena sklepu z ostatnich 12 miesięcy
Popularne produkty
Samyang 650-1300mm IF MC f/8.0-16.0 (T-Mount)
W konstrukcji optycznej użyto 8 soczewek w 5 grupach, a wszystkie soczewki zostały pokryte powłokami antyrefleksyjnymi, które zapewniają wysoką...
Genesis Base ABT KIT szary
Zestaw Genesis Base Mini ABT Kit - statyw z głowicą Genesis Base Mini ABT Kit, mniejszy odpowiednik zestawu ABT Kit, przeznaczony jest do...
Eizo 24'' ColorEdge CS2420-BK Czarny
PRECYZYJNE ZARZĄDZANIE KOLOREMColorNavigator 6: oprogramowanie do zarządzania koloremDołączone do monitora oprogramowanie EIZO ColorNavigator...
Eizo 24'' ColorEdge CG2420-BK Czarny
PRECYZYJNE ZARZĄDZANIE KOLOREM Wbudowany czujnik automatycznej kalibracji Czujnik automatycznej kalibracji znajduje się w górnej części obudowy...
SanDisk Ultra SDHC 32GB UHS-I (SDSDUNC-032G-GN6IN)
OpisKarta pamięci SanDisk Ultra® SDHC™/SDXC™ UHS-I 80 MB/sDwukrotnie wyższa prędkość umożliwiająca uchwycenie najbardziej ulotnych...
Więcej opinii z 4

foto-tip.pl - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Wszystkich opinii - 88
  1. Jacek
    nie polecam

    2/5 Wystawiono

    Żle

    Forma dostawy
    Dobrze
  2. kyre6
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Towar uszkodzony.

    mall.pl
    Odpowiedź sklepu Foto-tip.pl
    Dbamy o najwyższą jakość obsługi, bardzo nam przykro, jeśli otrzymał Pan/Pani uszkodzony towar. Niestety nie wiemy czy zakupiony towar został uszkodzony w transporcie, czy otrzymał Pan/Pani wadliwą sztukę. Z samej opinii nie jesteśmy w stanie przeanalizować całej sytuacji. Zawsze staramy się dokładać wszelkich starań aby każdy nasz klient był zadowolony z zakupionego towaru oraz pomagamy rozwiązać ewentualne problemy z zamówieniami. Bardzo nam przykro, gdy w Pana/Pani przypadku było inaczej.
    Forma dostawy
    W porządku
  3. j...o
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    zamówienie złożone w dniu 30.12.12 przelew w tym samym dniu tylko 1-wszy @ informacyjny ze sklepu o przyjęciem zamówienia i statusie - oczekujące (na wpływ środków). 3 stycznia próba kontaktu tel. (3x) i cisza - nikt nie odbiera w tym samym dniu @ z zapytanie, który pozostaje bez odpowiedzi 4 stycznia ponowny kontakt tel. zgłasza się konsultant (fakt, że miły) otrzymuje informację, że moje zamówienie właśnie dzisiaj wyjechało - żałosne oczywiście wciąż nie mam jakiejkolwiek informacji @ o zmianie statusu - bo pewnie nic do mnie nie wyjechało przynajmniej od 3 dni sklep dysponuje moją kasą i mam mnie w D niestety i ja się tym odwzajemnię w przyszłości do czego zachęcam i innych aby nie wyszli na frajerów :|

    mall.pl
    Odpowiedź sklepu Foto-tip.pl
    Witamy, bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Spowodowane było ono prowadzoną inwentaryzacją, która odbywała się w dniach 2-3 stycznia. Zamówienie zostało wysłane w dniu 4 stycznia. Pozdrawiamy Ekipa Foto-tip
  4. k...k
    nie polecam

    2/5 Wystawiono

    oprócz potwierdzenia złożenia zamówienia nie było żadnej komunikacji, a status na stronie wykazywał że nadal moja płatność nie przeszła. Na mojego maila z pytaniem co się dzieje dostałam odpowiedź po dwóch dniach że system się zepsuł, ale zamówienie wysłane.

  5. Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 23.10.2012 opinia została wycofana.

  6. G...e
    nie polecam

    2/5 Wystawiono

    I have not received a part of my delivery, with broken bulbs, I do not stop sending mails I get my answers but still not good ... I start paerdre patience ... your store is almost empty it lacks many articles shame there are things that interest me but all the time unavailable ... what to do?

  7. d...ś
    nie polecam

    2/5 Wystawiono

    Na [...] się przejechałem. Zamówiełem osłonę do D300, dostałem do D3000. Na emaile zero odpowiedzi, dodzwonić się telefonicznie graniczy z cudem.

  8. T...s
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    I cannot place an order because I don't have a German bank account. No one could tell me how to pay after 1 week of waiting for an answer.

  9. m...a
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    zdecydowanie nie polecam. Po złożeniu zamówienia towaru, dostępnego na stronie internetowej sklepu, okazało się, że już od pół roku go nie ma:/ Do tego, właściciele trzymali moje pieniądze u siebie na koncie przez 2 tygodnie i oddali je dopiero po zagrożeniu policją:/ słabo i nieprofesjonalnie

  10. -...-
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    Foto-tip send e-mail responses to poorly. They do not send the product, even if the order is placed a week ago and the product is in stock. I do not recommend. Hope to send products quickly. Greetings, from Finland to the customer.

  11. C...s
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    They do not answer emails when complaining. They do not react soon enough. It is a catastrophe!

  12. A...6
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    dwa razy kupiłem w foto-tip i dwa razy mi przysłali używany szrot. Nie rozumiem ich filozofii. NIE POLECAM

  13. Z...w
    nie polecam

    0/5 Wystawiono

    Zamówiłem w sklepie lampę błyskową, cena trakcyjna, niższa niż w konkurencji, sklep lansuje się przedstawiając pochwały kupujących. Towar miał status "chwilowo niedostępnego", ale pomyślałem poczekam trochę. Cóż się okazało: lampy w sklepie nie ma i wg. sklepu nie będzie, dostawy niedostępnych produktów Nissin do naszego sklepu nie są w tym momencie planowane. Ale lampa dalej widoczna jest ona na stronie sklepu, na Allegro, na Ceneo, na [...] i czort wie gdzie jeszcze - wszędzie bijąc konkurentów atrakcyjną ceną, wszędzie pozycjonując się na pierwszym miejscu wśród sklepów internetowych. Co można sądzić o etyce sklepu? Jak zachowa się on w sytuacji, gdy będzie musiał ponieść dodatkowe koszty np. reklamacji zgłaszanej przez klienta? Wnioski zostawiam Wam, ja na pewno tam nigdy nic nie kupię, bo bym się bał.

    mall.pl
    Odpowiedź sklepu Foto-tip.pl
    Klient zamówił produkt który jest bardzo czytelnie oznaczony jako niedostępny. Zarówno na stronie www naszego sklepu jak i na Ceneo. W związku z tym opinia jest niezasadna. Pozdrawiamy Ekipa Foto-tip
  14. q...k
    nie polecam

    2/5 Wystawiono

    slaby kontakt ze sklepem. Dopiero po mojej interwencji i przeslaniu kopi przelewu pracownicy zorientowli sie ze przelew zostal zrobiony duzo wczesniej. Realizacja zamowienia rozpoczela sie od tego momentu. Sklep nie idpowiada ma maile

  15. K...u
    nie polecam

    1/5 Wystawiono

    Towar niezgodny z opisem na stronie i brak możliwości zwrotu. Nie polecam.