Sklep aptekaolmed.pl - opinie

5,0 (znakomity) Zaufane opinie Dbam
o klienta
Wysyłka
w 2 dni
Skuteczności
zamówień
Dane
Nazwa firmy
Apteka Internetowa OLMED
Telefon
42 233 49 09
Adres e-mail
m.... Pokaż
Na Ceneo od 2010-03-16
opinie
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
98% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni
Ocena sklepu z ostatnich 12 miesięcy
Oceń ten sklep!
Popularne produkty
NUTRIDRINK PROTEIN TRUSKAWKA 4X125ML
Dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznegoNutridrink Protein jest produktem wysokobiałkowym, wysokoenergetycznym....
Pregna PLUS 30 kaps.
Suplement diety dla kobiet w ciąży i karmiących piersiąPregnaPLUS to nowoczesny suplement diety, zawierający starannie dobrany zestaw sześciu...
NUTRIDRINK PROTEIN OWOCE LEŚNE 4X125ML
Nutridrink Protein jest produktem wysokobiałkowym, wysokoenergetycznym.Zastosowanie: dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia...
Scholl Velvet Smooth Pro elektroniczny pilnik do stóp wodoodporny
Scholl Velvet Smooth Pro elektroniczny pilnik do stóp wodoodporny . Scholl Velvet Smooth Pro najlepsza cena. Scholl kup teraz.
Partnerzy

aptekaolmed.pl - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW - Wszystkich opinii - 7927

1/5 Opinia wyjaśniana w programie
Moje zamowienie jest zagubione. 3 razy przyjechlam do kiosku, gdzie musialam odebrac paczke, za kazdym razem Pani z kiosku mowi, ze nie moze odnalezc paczke. Napisalam do apteki do tej pory czekam na odpowiedz oczywiscie kase mi nie zwrocono... Masakra nie w polecam w zadnym przypadku!!!!!!

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 06.07.2020 opinia została wycofana.

1/5 Opinia wyjaśniana w programie
podpaski na noc
1/5 Opinia wyjaśniana w programie
Brak kontaktu, napisałam wiadomość e-mail nie otrzymałam żadnej odp. Czas przesyłki wydłużyl się o 2 dni więc nie zdążyłam odebrać zamówienia. Nie zwrócili mi pieniędzy na konto do tej pory, zero kontaktu z ich strony. Nie polecam.
2/5 Opinia wyjaśniana w programie
Otrzymałam towar z krótkim terminem ważności

Forma dostawy:

5/5
super!

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 23.06.2020 opinia została wycofana.

2/5 Opinia wyjaśniana w programie
Fatalny brak odpowiedzi na maile żadnej pomocy nikt nic nie wie brak wielu produktów nie wiedza kiedy dostawa nie zawsze działa poprawnie strona internetowajedyny plus niskie ceny
1/5 Opinia wyjaśniana w programie
Zamówienie zostało wysłane z dużym opóźnieniem, dopiero po mojej interwencji na którą otrzymałam tylko numer listu przewozowego do sledzenia. Żadnych wyjaśnień na to że otrzymałam potwierdzenie wysłania zamówienia pomimo tego że towar faktycznie nie został wysłany.
1/5 Opinia wyjaśniana w programie
Zakup przez internet. Zamówiono dwa opakowania lekarstwa. Firma wysłała tylko jedno. Sprawa w toku w oczekiwaniu na reklamację.

Forma dostawy:

4/5
Poprawna realizacja usługi.
2/5 Opinia wyjaśniana w programie
Poza peelingiem, który był przeterminowany aż 3 miesiące, było ok ;) Otrzymałam zwrot pieniędzy, za przeterminowany produkt.
1/5
DPD zweryfikowało adres jako niedostępny i zwrócił paczkę do nadawcy-bez możliwości zmiany i ponownego ustalenia.Jak uważa DPD Sklep wysłał na adres bez nazwy firmy-który podałem w zamówieniu...Sprzedawca uważa że dobrze wysłał i nadał etykietę...Natomiast Firma DPD obwinia sprzedawce!paczka drugi tydzień w czarnej przestrzeni.Mimo maili sprzedawca nie jest w stanie ustalić co się stało i kiedy nada ponownie przesyłkę-DPD uważa że sprzedawca otrzymał zwrot paczki.Natomiast Sprzedawca uważa że nie otrzymał i jak dotrze wyśle ponownie.Cyrk na kółkach!
Witamy, dziękujemy za zakupy w naszej aptece i wyrażoną opinię. Niestety, nie odzwierciedla ona do końca całej prawdy. Zamówienie zostało od Nas wysłane na adres podany w zamówieniu, gdzie była umieszczona nazwa firmy. Paczka nie została dostarczona przez firmę DPD, pod pretekstem błędnego adresu. W takiej sytuacji, kurier powinien skontaktować się z klientem telefonicznie w celu uzgodnienia miejsca doręczenia. Niestety taka sytuacja nie miała miejsca.Gdy paczka do Nas wróciła nadaliśmy ją ponownie, pod ten sam adres i tym razem dotarła, co ewidentnie świadczy o tym, iż paczka była poprawnie przez Nas zaadresowana.

Forma dostawy:

1/5
DPD to firma najgorsza z możliwych...Kurier nie próbował dostarczyć tylko wpisał brak adresu.Potem tłumaczył że był kontakt-mimo tego zwrócił przesyłkę do nadawcy.I prosi o mail z reklamacja-tym sposobem paczka ponad tydzień jest nie wiadomo gdzie;)
1/5 Opinia wyjaśniana w programie
Nie dostałam towaru, pomimo że zapłaciłam, pieniążki zwrócili ponieważ nie było podobno na stanie rzeczy ..

Opinia ukryta dnia 04.07.2020. Kupujący nie zareagował na wielokrotne prośby sklepu dotyczące wyjaśnienia okoliczności wystawienia opinii.

1/5
Kontakt z działem reklamacji, ponieważ wysłano mi nie ten towar który był zamówiony, tragiczna. Na infolinii nie można dowiedzieć się nic bo trzeba zgłosić reklamację poprzez email. Prośba o przyspieszenie mało co dała. Obsługa nie przedstawiła możliwych opcji reklamacji nie zaproponowała nawet terminu wymiany towaru postawiona zostałam przed faktem. zakupy robiłam w różnych aptekach i mając porównanie ta akurat apteka podejście do klienta ma na bardzo słabym poziomie. Jeśli chodzi o ceny porównywalnie bardzo zbliżone do konkurencji Szczerze nie polecam.
Witamy, dziękujemy za zakupy w naszej aptece i wyrażoną opinię. Reklamacje zgodnie z Naszym regulaminem powinny być zgłaszane drogą elektroniczną z odpowiednią dokumentacją w postaci zdjęć, więc taka informacja została udzielona podczas rozmowy telefonicznej. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. Ze względu na to,iż zostało pomylone mleko dla dziecka, reklamacja została rozpatrzona w przeciągu 5 dni. Zostało wysłane do Pani mleko, zgodne z Pani zamówieniem . Nie braliśmy pod uwagę innego rozwiązania, niż wymiana towaru.

Forma dostawy:

5/5
Skutecznie i szybko
1/5 Opinia wyjaśniana w programie
nie pamiętam kiedy ostatni raz tak długo czekałem na paczkę. Nie polecam tej apteki