Sklep abcplytki.pl - opinie

5,0 (znakomity) Zaufane opinie Wysyłka
w 2 dni
Skuteczności
zamówień
Dane
Nazwa firmy
abcplytki.pl
Telefon
798946445
Adres e-mail
sk... Pokaż
Na Ceneo od 2012-05-30
opinie
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni
Ocena sklepu z ostatnich 12 miesięcy
Oceń ten sklep!
Popularne produkty
Cersanit Concrete Style Inserto Patchwork 42X42
Płytka mrozoodporna Tak Płytka rektyfikowana Nie Płytka tonalna Nie Przeznaczenie Wewnątrz i na zewnątrz Wykończenie powierzchni Matowa...
Paradyż Tamoe Bianco Kafel 9,8x19,8
Kolekcja Paradyż Tamoe to najnowsza kolekcja płytek z Ceramiki Paradyż - kafle w stylu retro w bardzo modnych kolorach: Bianco, Nero, Grys,...
Paradyż Loft Brown str Brick 25X40
Loft Brown Ściana Struktura Brick 25x40 Dane techniczne Format: 25 x 40 cm Do zastosowania: do wewnątrz Przeznaczenie: łazienka Technologia:...
Paradyż Beige Stopnica Kapinos Narożna 33x33
Rodzaj: Stopnica, Powierzchnia: Naturalne
Paradyż Harmony Bianco 30x60
Harmony Bianco Ściana 30 cm 60 cm W OPAKOWANIU 8 szt. / 1.44 m2 WAGA 1 OPAKOWANIA 23.18 kg RODZAJ PRODUKTU Płytki ścienne WYMIARY 30 x 60 cm...
Cersanit Hika Terazzo Mix Colors Lap. 39,8X119,8
HIKA TERAZZO MIX COLORS LAPPATO 39,8x119,8 OPIS PRODUKTU Kolorystyka Odcienie bieli Płytka mrozoodporna Tak Płytka rektyfikowana Tak Płytka...

abcplytki.pl - OPINIE UŻYTKOWNIKÓW - Wszystkich opinii - 938

3/5
towar dotarł po 11 dniach
3/5
bardzo droga dostawa, koszt wysyłki palety to średnio od 60 do 80PLN, a nie 150PLN jak w tym przypadku, poza tym nie mam zastrzeżeń
Witam, Klient zamawiał płytki ceramiczne o znaczącej wadze - wysyłki realizujemy tylko i wyłącznie na paletach o czym został poinformowany przed zamówieniem. Koszty dostawy widoczne są i przy produkcie i w podsumowaniu zamówienia już przed tym jak zostanie potwierdzone, także i koszty zamówienia i dostawy były i są zawsze znane przed jego zaakceptowaniem. Kwota została świadomie zaakceptowana przez Klienta, także nie rozumiem skąd ocena 3/5 po perfekcyjnie zrealizowanym zamówieniu??? Płytki dostarczona natychmiastowo pod podany adres bez jakichkolwiek problemów jak także wynika z opisu ;) Pozdrawiam Mateusz Zych
3/5
Nie dotrzymanie słowa. Zwalanie prośby i obowiazki na terminy płatności. Cena bardzo dobra.
Witam, zamówienie na płytkę praktycznie nigdzie niedostępną - poinformowaliśmy Klienta wyraźnie o wysyłce następnego dnia roboczego od opłacenia zamówienia i w takim właśnie terminie została wysłana.... Spedycja odebrała Towar następnego dnia roboczego tak jak wskazaliśmy oraz dostarczyła na miejsce bez żadnego uszkodzenia lub problemu w dostawie. Pozdrawiam Mateusz Zych

Forma dostawy:

1/5
Mimo szybkiego przelewu i potwierdzenia meiliwego smsoweo i telefonicznego oraz deklaracji telefonicznej że towar będzie wysłany i tak był wysłany dzień później po godz 15 w związku z tym towar otrzymałem następnego dnia około 18. Czyli od zamówienia na 3 dzień towar mógł być gotowy do montażu.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 06.08.2020 opinia została wycofana.

3/5
Jedno opakowanie płytek przyszło uszkodzone. 26.06 zostało to zgłoszone, miał przyjechać kurier i niestety nikt się nie pojawił.
3/5
Sklep nie poinformował o różnym kalibrze płytek i różnych odcieniach.
3/5
Prosiłem o informację jeśli towar będzie wysłany - tylko tyle. (przesyłka trwała dość długo z powodu braku na magazynie) ,niestety informacji się nie doczekałem dopiero telefon od kuriera że stoi pod domem.
3/5
Wysyłka szybka, kontakt z kurierem ok. Gigantycznym minusem jest to że dzisiaj w pierwszym lepszym obi plytki okazaly sie ZNACZNIE tansze, dodajac koszty transportu na 4 kartonach jestem ponad 200 zl w plecy.
Witam, Szanowna Pan/i - dokonując zakupu w naszym sklepie robi to Pan/i świadomie - ceny produktów oraz dostawy są wyraźnie podawane a cena końcowa widoczna w podsumowaniu zamówienia - wg mnie ocena jest niesprawiedliwa w stosunku do jakości realizacji oraz obsługi zamówienia w naszym sklepie ;) Dostawa zrealizowana praktycznie następnego dnia roboczego od zamówienia - Nikt nigdy nie zmusza do zakupu, opłacenia i realizacji zamówienia - niestety nie odpowiadamy za cenniki płytek konkurencyjnych sklepów byłoby to absurdalne... cena tej akurat płytki jak i pozostałych w kolekcji jest taka sama w naszym sklepie od ponad kwartału a z naszych informacji wynika iż nie ma takowej w markecie Obi.... Możliwa jedynie jakaś podobna ich dystrybucji... Pozdrawiam Mateusz Zych

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 20.04.2020 opinia została wycofana.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 05.02.2020 opinia została wycofana.

3/5
Realizacja zamówienia zgodnie z planem. Paczki z płytkami wyglądały bez zastrzeżeń. Wyrywkowe sprawdzanie paczek nie wystarczyło. Okazało się, że niestety wiele płytek było uszkodzonych (pęknięte, ukruszone itp.). Zweryfikować można to było po ich otwarciu, czyli realnie przy ich układaniu - po kilku tygodniach po dostawie. Paleta wyglądała na przysłaną prosto z linii produkcyjnej. Sklep powinien poświęcić więcej uwagi na to co odbiera z fabryki przysyła do klienta.
Witam, zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z planem oraz dostarczone na początku grudnia 2019 (niecałe 2 miesiące temu), z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane z odpowiednią dbałością oraz w bardzo szybkim terminie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy kompletnie żadnego sygnału dotyczącego jakichkolwiek uszkodzeń w dostawie, jak zostało to wspomniane - płytki zapakowane firmowo przez producenta. Dosyć wyraźnie podajemy informację o terminach w których całość zamówienia powinna zostać sprawdzona a o ewentualnych uszkodzeniach w dostawie powinniśmy zostać poinformowani natychmiast po ich wykryciu... jesteśmy w stanie wtedy dosłać ilości lub zwrócić równowartość uszkodzenia - niestety takie informacjęnie nie dotarły do nas przez prawie 2 miesiące a dowiadujemy sie o nich z powyższego komentarza. "Wyrywkowe sprawdzanie paczek nie wystarczyło" oznacz iż zamówienie było sprawdzane ale niestety niedbale do instrukcji które podajemy, po takim czasie nie jesteśmy w stanie nawet zweryfikować czy płytki zostały uszkodzone w dostawie czy glazurnik w trakcie układania płytek je uszkodził a fakt uszkodzeń postanowił przeżucić na Nas.... Nie jesteśmy w stanie także otwierać każdej palety, paczki płytek przed dostawą - żaden Klient niechciał by otrzymać zamówienia w rozerwanych otwartych kratonach - dlatego polityka przyjmowania zamówienia oraz jego odbioru jest wysyłana oraz podawana wyraźnie na każdym kroku realziacji aby takie sytuację nie miały miejsca a towar w prawidłowych ilościach trafił do Klienta. Odrobina czasu wystarcza aby takie sytuacje były rozwiązywane natychmaistowo z satysfakcją dla każdego Klienta. Pozdrawiam Mateusz Zych
3/5
Jedno zamówienie zostało zrealizowane. Z drugiego zrezygnowałem ponieważ Pan Zych niezbyt przejął się moją sytuacją . Zabrakło mi płytek w trakcie prac , dwóch opakowań Mint Glassy i mint glassy pillow (Op-no). 11.09 o godzinie 14 złożyłem zapytanie o płytki mailem . Wcześniej dzwoniłem z tym pytaniem do Pana Zycha . Ten poinformował mnie , że po oficjalnym zapytaniu mailowym zostanie to sprawdzone na stanie magazynowym . Bardzo prosiłem o sprawne działanie . Na drugi dzień musiałem jechać do Opoczna, chciałem kupić owe dwie paczki, ale nadal nie było info z magazynu . Podczas rozmowy z Panem Zychem ok. godz. 11.00 i moich prośbach o sprawdzenie, ten po prostu "olał" mnie i się rozłączył. Widocznie byłem słabym klientem, bo już tylko dokupowałem 2 paczki, więc nie warto było wykonać telefonu do magazynu w mojej sprawie. Zjechałem się 60 km bo odwoziłem syna na pociąg. Pan sprzedawca jednak, kazał mi czekać aż, być może nadejdzie wiadomość z magazynu. Może magazyn był w innej strefie czasowej i magazynier jeszcze spał...tak przypuszczam. Sugeruję szkolenie dla sprzedawcy z zakresu empatii, bo chyba tracicie dobrą renomę, a co za tym idzie klientów. Płytki dokupiłem obok w sklepie konkurencji. Nie mam zwyczaju pisać anonimów więc pozdrawiam Andrzej z Końskich. PS: Podziękowania dla Pana Mateusza.
Jest mi niezmiernie przykro z zaistniałej sytuacji, ale została ona opisana w sposób który mija się z prawdą i została przez Pana dosyć moocno naciągnięta dlatego muszę się do tego ustosunkować.... Powyższa opinia wystawiona została do zamówienia złożonego w naszym sklepie oraz ZREALIZOWANEGO WZORCOWO, a oceniona przez Pana na 3/5.... Kolejnego zamówienia w naszym sklepie Pan nie złożył a wysłane zostało jedynie zapytanie mailowe (o które poprosiliśmy) o płytkę zamawianą i zrealizowaną w naszym sklepie... Dbając o dobro Klienta poprosiliśmy o podanie danych konkretnej partii aby została zrealizowana w tym samym odcieniu - oraz podaliśmy wyraźną informację iż jak tylko zostanie to sprawdzone natychmiast o tym poinformujemy (potwierdzenie takich informacji nie zawsze trwa godzine czy dwie a czasami trochę dłużej dlatego prosimy o cierpliwość) Wiadomość mailową wysłał Pan po godzinie 14 danego dnia a następnego dnia o 8 rano Polskiego czasu wręcz żądał od nas informacji o płytce - poprosiłem o chwilę cierpliwości - po krótkiej chwili wykonałem do Pana telefon którego już Pan nie odebrał...!! Nie ja sie rozłączyłem i olałem temat tylko Pan rozłączył wcześniejszą rozmowę i nie odebrał kolejnych 5 telefonów z mojej strony w krótkich odstępach czasu a także nie odpowiedział w najmniejszym stopniu na wiadomość mailową wysłaną chwilę po telefonach. Zablokował Pan również mój numer telefonu.... ?? ... Teraz otrzymujemy ocenę w której oczywiście w żaden sposób Pan nie wspomina że zrealizowane zostały dla Pana płytki w trybie praktycznie natychmiastowym a za chęć pomocy aby remont został zrealizowany idealnie w odpowiednich odcieniach oskarża o brak empatii i blokuje nasz telefon abyśmy do Pana nie odzwonili i nie odpisuje na wiadomości mailowe... W naszym sklepie realizowane są zamówienia z całej Polski i czasami fakt potwierdzenia konkretnej partii przez magazyn nie jest czynnością natychmiastową o czym informujemy i Pan również z pełną świadomością został o tym poinformowany. Mimo wszystko zapraszam do kolejnych zakupów, które zostaną jak zawsze zrealizowane z odpowiednią dbałością o szczegóły oraz w najszybszym możliwym terminie o czym świadczą liczne pozytywne komentarze od zadowolonych Klientów. Pozdrawiam Mateusz Zych
3/5
Kupiłam dekor ścienny PARADYŻ Yoshioka Grigio Inserto Szklane 20x60 Gat I. Mimo opisu producenta płytki zamiast szarych okazały się brązowe. Zgłosiłam ten fakt do sklepu. Zostałam odesłana do producenta. Sklep w żaden sposób nie pomógł, poinformował o zapisie na stronie "Rzeczywisty wygląd płytek może różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach." Płytki w opisie też były nazwane jako szare. Cóż zostałam z 6 do niczego nie pasującymi dekorami.
3/5
bardzo zle zapakowane plytki i dostawca,ktorym jest poczta polska zaskutkowaly stluczonymi plytkami i trudnoscia z reklamacja
3/5
Sklep oferuje towar którego nie posiada
Witam, niestety nie posiadaliśmy na stanie wystarczającej ilości płytki, informacją o braku kompletnej ilości w jednym odcieniu została wysłana natychmiastowo po złożeniu zamówienia. Ponadto przy każdym naszym produkcie wyraźnie podana jest informacja o sprawdzaniu dostępności produktu przed złożeniem zamówienia (adres mailowy oraz numer telefonu) czego niestety nie dokonano a co na pewno pomogło by w uniknięciu takich sytuacji. Pozdrawiam Mateusz Zych