Porównanie Heco Music Style 900 Biały vs Pylon Audio Pearl 25 HG biały para

Heco Music Style 900 Biały
Heco Music Style 900 Biały
Pylon Audio Pearl 25 HG biały para
Pylon Audio Pearl 25 HG biały para
Cena wyprzedane od2 699,00
Ocena
4,8
11 opinii
4,82 5 0 (4,8)
5,0
5 opinii
5 5 0 (5,0)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Marka Heco Pylon Audio
Kolor Białe Białe
Konstrukcja - 2 drożna
Moc znamionowa RMS - 150 W
Moc maksymalna - 150 W

Dźwięk

Efektywność - 89 dB
Impedancja - 4 Ohm
Pasmo przenoszenia - 35-20000Hz

Cechy Produktów

Opinie

Opinie kupujących
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Zakupiłem kolumny 4 miesiące temu. Są podpięte pod wzmacniacz reloop ha 210b, źródło to marantz cd6005. Byłem kilkakrotnie na odsłuchach w salonie w Gdańsku Wrzeszczu (Cinema...) zanim zdecydowałem się na HECO MS 900. Porównywałem je z STX FN250n, STX Electrino 250, Tonsil maestro II180, TONSIL MAESTRO III. Za każdym razem Heco prezentowały się lepiej, zwłaszcza przy ekspozycji niskich częstotliwości. Włączyłem kilka utworów (rockowe z podwójną, szybką stoką perkusyjną oraz soundtrack z Piratów z KaraJebóW. Okazało się, że tylko w HECO przetworniki nadążały z oddawaniem punktualnie dźwięku. Miałem wrażenie, że w innych zestawach membrany zbyt wolno powracają na swoje miejsce, a już muszą ponownie wysunąć się w rytm zadanej muzyki. Mam nadzieję, że to co piszę jest dość jasne. Ponadto w k czytaj więcej
  • Przemek Ocena: 4,5/5
    16 m pokój w zupełności wystarcza , ciężkie solidne z naprawdę fajna barwa dźwięku kolumny czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Recenzja oczekuje na publikacje Kolumny frontowe mają potężny dźwięk. Jest czysty. Niskie częstotliwości odtwarzane są bardzo dźwięcznie. Jeżeli gra kontrabas to rzeczywiście gra - nie dudni jak w konstrukcjach STX 250, Magnat, Tonsil M II. Kilkakrotnie byłem na odsłuchu w salonie audio w Gdańsku Wrzeszczu "Cinema (..)" Wielokrotnie porównywałem to z innymi zestawami do 4000 PLN. Robiłem to kilkakrotnie w różnych odstępach czasu, żeby zminimalizować subiektywne odczucia. Inne konstrukcje przy niskich tonach biły drganiem obudowy, sporo było niepożądanych rezonansów. w Heco było to zminimalizowane. Przyjemnie słuchało się gitary basowej, kontrabasu, perkusji, a nawet tłustych bitów:P Zastanawiam się w jakim celu jeszcze jest tam SUB w tym zestawie. U mnie basu jest sporo i próbuję go nawe czytaj więcej
  • Marek Ocena: 5/5
    Za tę cenę absolutna rewelacja. Posiadane od ok. 3 lat. Grają z PIONEER'em NC50-DAB+ i w takim zestawie w ok. 30 m2 pokoju konieczne (dla mnie) jest podbicie basu, najczęściej z ustawieniem + 2, 3 czyli + 4, 6 dB. W takim przypadku bas jest nadal b. dobrze kontrolowany, jest go wystarczająco i absolutnie nie jest 'rozlazły". Średnie tony przeciętne +. Wysokie (wzmacniacz na 0) lekko metaliczne, wystarczające i w gruncie rzeczy sojące na wysokim poziomie. Świetna sterefonia, szeroka scena, całkiem wysoka rozdzielczość (umiejscowienie pozornych źródeł), mała głębia. Mimo, że to tylko folia HG to wykonanie genialne. Niestety występują niewielkie różnice w brzmieniu pomiędzy kolumną lewą i prawą (konieczna weryfikacja jednak jestem w sumie o tym przekonan). Podsumowując: za tę cenę raczej nic czytaj więcej
  • Grzesiek Ocena: 5/5
    Pięknie się prezentują, bardzo dobra jakość wykonania. Fajnie grają. Udany zakup. Jedyny minus to brak jakichkolwiek nóżek w zestawie, informacje na stronach są mylące, na zdjęciach produktów też są na nóżkach z filcem. Ja dokupiłem nóżki-kolce. czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Wrażenia odsłuchowe jak najbardziej na tak. Spora przestrzeń, dźwięk równy, spokojny. W Solo słychać, że grają głośniki i wszystko nam serwują na raz, tutaj jest inaczej- nie idzie dokładnie zlokalizować dźwięku. Bas w dużo większym stopniu jest odczuwalny, zmienia swobodnie barwy. Słychać, że swoje grają głośniki a swoje kolumny. Dostrzec idzie wiele detali, dźwięki wybrzmiewają wyraźniej i dłużej. Soprany bardzo czyste nie ma efektu sykania jaki miał czasami efekt w Solo. Po podkręceniu na godzinę 11 przy basowym kawałku wyraźnie czuć ciśnienie jakie tworzą kolumny- dynamikę. Bez większych problemów zaczyna drżeć strop. Nie ma w ogóle efektów dudnienia .Na spory plus to również dynamika przy cichym odsłuchu. Nawet gdy kolumny grają bardzo cicho to nie tracą tak na dynamice. Wszystko jest czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów 0/2 2/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Konstrukcja

Konstrukcja w głośnikach oznacza liczbę dróg lub pasm częstotliwości, które głośnik jest w stanie reprodukować. Na przykład, głośniki jednodrożne obsługują jeden zakres częstotliwości, głośniki dwudrożne obsługują dwa (niskie i wysokie), a głośniki trójdrożne obsługują trzy (niskie, średnie i wysokie). Istnieją również głośniki z większą liczbą dróg, takie jak głośniki czterodrożne, pięciodrożne, które zapewniają jeszcze większą precyzję i szeroki zakres reprodukcji dźwięku.

Moc znamionowa RMS

Moc znamionowa RMS w głośnikach oznacza moc, którą głośnik może wytrzymać przez dłuższy okres czasu bez uszkodzenia. Jest to wartość średnia mocy, którą głośnik jest w stanie przenieść bez obciążenia i jest używana jako wskaźnik jego wydajności. Przy wyborze głośnika ważne jest, aby moc znamionowa RMS była odpowiednia do wymagań systemu audio, w którym będzie używany.

Efektywność

Efektywność głośników jest mierzona w decybelach (dB) i oznacza, jak skutecznie głośnik konwertuje moc elektryczną na dźwięk akustyczny. Im wyższa wartość efektywności, tym więcej energii dźwiękowej jest produkowane przy danej mocy wejściowej. Wartość efektywności jest określana jako stosunek mocy akustycznej do mocy elektrycznej, przedstawiony w decybelach (dB SPL). Standardowa wartość efektywności dla dobrych jakościowo głośników wynosi około 87 dB SPL.

Impedancja

Impedancja to wielkość elektryczna, która określa opór głośnika do przepływu prądu elektrycznego. Jest ona podawana w jednostkach ohmów (Ω). Impedancja głośnika jest istotna, ponieważ wpływa na jego współpracę ze wzmacniaczem audio. Jeśli impedancja głośnika i wzmacniacza nie są zgodne, może to doprowadzić do problemów z dźwiękiem, takich jak trzaski i szumy. Dlatego ważne jest, aby wybierać głośniki o odpowiedniej impedancji, która jest zgodna ze wzmacniaczem audio.

Pasmo przenoszenia

Pasmo przenoszenia w głośnikach określa zakres częstotliwości, na których głośnik jest w stanie produkować dźwięk z akceptowalną dokładnością. Jest to ważny parametr, ponieważ wpływa na jakość i barwę dźwięku produkowanego przez głośnik. Standardowe pasmo przenoszenia głośników wynosi od 20Hz do 20kHz, co oznacza, że są one w stanie produkować dźwięk o częstotliwościach od 20Hz do 20kHz. Jednak niektóre głośniki mogą mieć wyższe lub niższe pasmo przenoszenia, w zależności od celu i zastosowania.