Porównanie Sony PlayStation VR Aim Controller + Farpoint (Gra PS4) vs Sony PlayStation VR + Camera V2 + VR Worlds

Sony PlayStation VR Aim Controller + Farpoint (Gra PS4)
Sony PlayStation VR Aim Controller + Farpoint (Gra PS4)
Sony PlayStation VR + Camera V2 + VR Worlds
Sony PlayStation VR + Camera V2 + VR Worlds
Cena wyprzedane wyprzedane
Ocena
5,0
13 opinii
4,96 5 0 (5,0)
4,7
31 opinii
4,69 5 0 (4,7)

Podstawowe informacje

Marka Sony -
Kolor Białe -
Marka - Sony
Obsługiwana przekątna ekranu - 5,7"
Kąty widzenia - 100º
Czujniki - Akcelerometr, Żyroskop
Odświeżanie - 120 Hz, 90 Hz
Rodzaj - Gogle VR

Platforma PS4 -
Pochodzenie Oryginał -
Rodzaj Kontrolery -

Cechy Produktów

ergonomia
-
wygląd
-
wytrzymałość
-

Opinie

Opinie kupujących
  • Blackmamba Ocena: 4,5/5
    Mistrzostwo świata , nowy wymiar grania i odczuć , kontroler bardzo porządnie wykonany , a w gre można grać na na multi mapy coop we 2 jeszcze tego nie bylo na VR czytaj więcej
  • Damian Ocena: 5/5
    Polecam! Rewolucyjna rozgrywka dzięki okularom i dedykowanej broni. Gra się nieziemsko, dosłownie wciąga w świat gry i można zapomnieć o rzeczywistości! czytaj więcej
  • Andrzej Ocena: 5/5
    Wygląda ciekawie - w grze bardziej realistyczne posługiwanie się bronią czytaj więcej
  • Lena Ocena: 5/5
    Zakup bardzo udany. Wszystko chodzi bez zarzutu i daje bardzo dużo rozrywki. Jest tylko jeden mały minus - używało tego już kilka osób i niektórzy z łatwością mogli sprzęt dopasować do głowy, a innym sprawiało to trudność (w tym mi). Wniosek jest taki, że kto zaprojektował VR to jakiegoś typowego kształtu, przez co niektórzy mogą mieć problem. Poza tym brak jakichkolwiek zarzutów. POLECAM! czytaj więcej
  • Marcus Ocena: 4/5
    Jeden z sensowniejszych wyborów co do zestawu ps vr. Świetne wrażenia z gry, chociaż ekranik w tych goglach ma za małą rozdzielczość do konfortowej gry. Pixele, pixele, i jeszcze raz pixele. Minimum do takich gogli zeby było super to 2k z duzą gęstością ekranu ppi. Aim kontroler jednak jest idealny, co prawda nie ma go w tym zestawie ale warto o nim napisać. Granie w fps przenosi na inny wymiar czytaj więcej
  • Kacper Ocena: 5/5
    Gogle VR oraz kamera działają rewelacyjnie, w porównaniu do innych rozwiązań VR które testowałem PS VR są rzeczywiście najbardziej wygodne, nawet kiedy korzystam z nich w okularach korekcyjnych (a mam naprawdę duże oprawki). Jeśli chodzi o grę PS Worlds to, wbrew niepochlebnym opiniom, które można znaleźć w internecie, uważam że jest to pozycja bardzo dobrze wprowadzająca w świat VR. czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów 1/2 0/2

Opis pojęć użytych w porównaniu

Przeznaczenie

Przeznaczenie okularów VR oznacza zdolność okularów do współpracy z danym urządzeniem (np. komputerem, konsolą, smartfonem), systemem operacyjnym lub platformą VR (np. SteamVR, Oculus Home).

Rozdzielczość ekranu

Rozdzielczość ekranu okularów VR określa, jak wiele pikseli jest wyświetlane na jednym okularze. Im wyższa rozdzielczość, tym obraz będzie bardziej szczegółowy i wyraźny. Rozdzielczość ekranu okularów VR jest mierzona w pikselach na cal (PPI) lub w całkowitej liczbie pikseli.

Kąty widzenia

Pole widzenia w okularach VR to kąt, pod którym użytkownik może zobaczyć wirtualny świat wyświetlany wewnątrz okularów. Oznacza to, że im większe pole widzenia, tym więcej przestrzeni wirtualnej rzeczywistości będzie widoczne w jednym czasie.

Czujniki

Czujniki w okularach VR to specjalne urządzenia, które pomagają śledzić ruchy użytkownika i dostosować obraz wyświetlany w okularach do jego położenia w przestrzeni. Czujniki działają razem, aby umożliwić użytkownikowi płynne poruszanie się i interakcję z wirtualnym światem, tworząc bardziej realistyczne i immersyjne doświadczenie VR.

Odświeżanie

Częstotliwość odświeżania w okularach VR to liczba razy, jak często obraz na ekranie okularów jest odświeżany na sekundę (Hz). Oznacza to, ile razy na sekundę okulary VR wyświetlają nowy obraz wirtualnego świata przed oczami użytkownika. Typowa częstotliwość odświeżania w okularach VR wynosi 60Hz lub 90Hz, ale niektóre modele okularów mogą osiągać wyższe wartości, takie jak 120Hz lub nawet 144Hz.

Pamięć

Pamięć w okularach VR to ilość miejsca przeznaczonego na przechowywanie danych, takich jak pliki z grami, aplikacjami, filmami, teksturami i innymi danymi potrzebnymi do uruchomienia i działania wirtualnej rzeczywistości.

Pochodzenie

Pochodzenie określa, czy jest to oryginalny produkt od producenta, czy też kompatybilny zamiennik, tj. kontroler od innego producenta lub firm trzecich.

Rodzaj

Rodzaj w akcesoriach i kontrolerach do gier obejmuje różnorodne cechy, takie jak przeznaczenie, zastosowanie (do konkretnych gier lub platform), ergonomia, a także dodatkowe funkcje, które mogą ulepszyć doświadczenie podczas grania.