Oferty, których kolejność prezentacji zależy od płatnej licytacji Partnerów Ceneo. Pozostałe oferty prezentowane są według ceny lub kryteriów sortowania wybranych przez użytkownika.
Podstawowe informacje
Marka
Amica
Amica
Rodzaj frontu
Nowoczesny
Tradycyjny
Liczba pól grzejnych
4 pola
4 pola
Typ płyty
Ceramiczna
Ceramiczna
Techniczne
Pojemność piekarnika
65 l
65 l
Fizyczne
Szerokość
60 cm
50 cm
Moc
Klasa energetyczna
A
A
Pojemność piekarnika [l]
61 - 70
61 - 70
Kolor
Srebrne
Srebrne
Konstrukcja
Szuflada
Szuflada
Funkcje
Termoobieg, Grill
Termoobieg
Termoobieg
Tak
Tak
Chłodne drzwi
Tak
Nie
Rożen
Nie
Nie
Liczba funkcji piekarnika
10
10
Sterowanie
Mechaniczne
Elektroniczne
Termosonda
Nie
Nie
Wyświetlacz
Tak
Tak
Grill
Tak
Tak
Opcja samoczyszczenia piekarnika
Nie
Nie
Opuszczana grzałka grilla
Nie
Nie
Rodzaj piekarnika
Elektryczny
Elektryczny
Rodzaj prowadnic w piekarniku
Wytłaczane
Wytłaczane
Wnętrze piekarnika
Emalia
Emalia
Zabezpieczenie przeciwwypływowe
Nie
Tak
Zapalarka gazu
Nie
Tak
Zegar
Tak
Tak
Model
618CE3.333HTaQ(Xx)
57CE3.315HTaQ(Xx)
Moc przyłączeniowa
-
8900W
Ruszt
-
Tak
Timer
-
Tak
Cechy Produktów
łatwość czyszczenia
łatwość obsługi
klasa energetyczna
jakość wykończenia
funkcjonalność
wyposażenie
Opinie
Opinie kupujących
Józef Ocena:
5/5
Wystawiono
Jest to już nasza druga kuchnia Amici,ta pierwsza służyła nam przez 15lat i była do końca sprawna poza rożnem,zdecydowaliśmy się na zakup nowej,bo stara straciła już swój blask(emalia),głównym powodem wyboru Amici,było to,że Kuchnie tego producenta można podłączać trójfazowo,lub jednfazowo,czego konkurencyjne firmy nie oferują,a nam załeżało na możliwości podłączenia trójfazowego(400V).Poza słabo czytelnymi pokrętłami,kuchnia spisuje się znakomicie,a zimna szyba piekarnika,jest bardzo dobrym rozwiązaniem przy małych dzieciach !
czytaj więcej
z...1 Ocena:
5/5
Wystawiono
Wszystko działa super chodzi elegancko
czytaj więcej
Maria Ocena:
5/5
Wystawiono
Amica -płyta ceramiczna z piekarnikiem .Uważam ,że dokonałam dobrego wyboru .Piekłam już kilkakrotnie i uważam, że piekarnik spisuje się bardzo dobrze. Zadowolona byłam z usługi wniesienia i podłączenia do prądu kuchenki (dodatkowa pochwała dla sklepu który zapewnia taką usługę za dodatkową opłatą. Polecam zakup kuchenki Amica.
czytaj więcej
Jan Ocena:
5/5
Wystawiono
rok temu również dokonaliśmy zakupu w NEONECIE,jesteśmy zadowoleni z doradztwa i zakupów.Zawsze są uprzejmi doradcy,co robi zakupy przyjemnymi.polecamy NEONET znajomym i sąsiadom.
czytaj więcej
i...t Ocena:
5/5
Wystawiono
Zgrabna ,bardzo funkcjonalna ,mozna uzyc w bloku podlanczajac do zwyklego gniazdka. Latwa instrukcja i bardzo efektownie prezentuje sie w kuchni. Polecam
czytaj więcej
Paweł Ocena:
5/5
Wystawiono
Mamy tę kuchenkę od kilkunastu dni i jak dotąd spisuje się bez zarzutu
czytaj więcej
Oferty, których kolejność prezentacji zależy od płatnej licytacji Partnerów Ceneo. Pozostałe oferty prezentowane są według ceny lub kryteriów sortowania wybranych przez użytkownika.
Opis pojęć użytych w porównaniu
Rodzaj frontu
Odnosi się do stylu i materiału użytego do wykończenia szafek kuchennych. Może to być drewno, laminat, fornir, lakierowane panele MDF, szkło, aluminium lub stal nierdzewna. Wybór zależy od preferencji estetycznych, funkcjonalności oraz budżetu. Fronty mogą być gładkie, frezowane, okleinowane lub lakierowane, a także występować w różnych kolorach i wzorach, aby dopasować się do wnętrza kuchni.
Liczba pól grzejnych
Liczba pól grzejnych to parametr, który informuje nas o tym, ile pól grzejnych posiada dany model kuchenki elektrycznej. Większość kuchenek posiada cztery pola o różnej średnicy i mocy. Prostsze modele z czterema polami o różnej średnicy, wymagają dopasowania wielkości garnków do wielkości pól. Nowsze modele posiadają poszerzone pola podwójne lub potrójne, czyli dwa lub trzy okręgi umożliwiające użycie garnków o różnych średnicach.
Typ płyty
W kuchniach elektrycznych można spotkać różne typy płyt grzewczych. Popularne są płyty ceramiczne, które zapewniają szybkie nagrzewanie i łatwe czyszczenie. Istnieją też płyty indukcyjne, które wykorzystują pole elektromagnetyczne do podgrzewania naczyń, co jest bardziej energooszczędne i precyzyjne. Niektóre kuchenki elektryczne mają też tradycyjne płyty spiralne, które są prostsze w obsłudze, ale mniej efektywne w użytkowaniu energii.
Pojemność piekarnika
Pojemność piekarnika to kluczowy parametr, określający ilość przestrzeni wewnątrz piekarnika dostępną do przygotowywania potraw. Jest wyrażana w litrach i może różnić się w zależności od modelu kuchenki. Większa pojemność oznacza możliwość jednoczesnego przygotowywania większej ilości dań lub większych potraw, co jest korzystne podczas gotowania dla większej liczby osób lub podczas przyrządzania dań na specjalne okazje.
Szerokość
Szerokość kuchenki elektrycznej to kluczowy parametr, określający wymiary urządzenia i jego dopasowanie do kuchni. Standardowe szerokości wynoszą 50 cm, 60 cm lub 90 cm, ale istnieją też modele o nietypowych rozmiarach. Wybór odpowiedniej szerokości zależy od dostępnej przestrzeni w kuchni oraz preferencji użytkownika.
Klasa energetyczna
Klasa energetyczna- wskazuje na poziom zużycia energii podczas pracy. Zgodnie ze standardami UE kuchenki elektryczne klasyfikuje się od najbardziej oszczędnej A++ do najmniej E.
Pojemność piekarnika [l]
Pojemność piekarnika jest parametrem podawanym w litrach, który mówi o tym ile potraw możemy upiec w nim jednocześnie. Zakres pojemności w dostępnych na rynku urządzeniach jest bardzo duży i wynosi od 23 litrów do nawet 90 lirów. Małe, kompaktowe piekarniki oprócz mniejszej pojemności, będą również mieć węższe blachy, a więc nie każde naczynie w nich umieścimy. Jeśli pieczemy więcej niż jedną potrawę, warto wybrać piekarnik o pojemności minimum 50 litrów.
Konstrukcja
Konstrukcja – parametr kuchenki określający zasadniczy sposób jej budowy oraz rodzaj wykorzystanych w konstrukcji materiałów. Podstawowy podział kuchenek dokonany pod tym względem wyróżnia urządzenia wyposażone w pokrywę szklaną oraz kuchenki, w których zastosowano pokrywy metalowe. Dodatkowymi elementami konstrukcji kuchenki może być wyposażenie urządzenia w wysuwaną szufladę lub w uchylny schowek przeznaczone do przechowywania podstawowych akcesoriów kuchennych.
Funkcje
Funkcje kuchenki elektrycznej - to tryby funkcjonowania kuchenki, które ułatwiają jej użytkowanie. Najpopularniejsze wybory to: grzanie z góry, gdzie grzałka zamontowana jest w górnej części piekarnika; grzanie z dołu, czyli grzałka dolna; grzanie z góry i z dołu, jednoczesne pieczenie z obu stron; grill, intensywne grzanie od góry; termoobieg, obieg powietrza w piekarniku, dzięki czemu potrawa jest ogrzewana z każdej strony; rozmrażanie, pracuje sam wentylator.
Chłodne drzwi
Funkcja "Chłodne drzwi" to bezpieczne rozwiązanie, które zapobiega oparzeniom. Dzięki specjalnej izolacji warstwa zewnętrzna drzwi pozostaje chłodna podczas gotowania, nawet gdy w piekarniku panuje wysoka temperatura. To zabezpieczenie szczególnie istotne w przypadku kuchni z małymi dziećmi, chroniąc je przed poparzeniami przy przypadkowym dotknięciu drzwi piekarnika.
Rożen
Rożen to funkcja kuchni, umożliwiająca równomierne i efektywne grillowanie potraw. Dzięki niemu można uzyskać charakterystyczne paski na mięsie, warzywach czy rybach. Rożen jest zwykle umieszczany w górnej części kuchenki, gdzie generuje intensywne ciepło, zapewniając szybkie i równomierne przyrumienienie potraw z obu stron.
Liczba funkcji piekarnika
Liczba funkcji piekarnika to parametr kuchenki elektrycznej, który informuje nas o tym, ile różnych funkcji posiada dany piekarnik. Im jest ich więcej, tym więcej różnych potraw jesteśmy w stanie przygotować. Nowoczesne piekarniki mają wiele dodatkowych funkcji, które sprawiają, że mogą zastąpić inne urządzenia, np. można w nich gotować na parze lub grillować. Funkcje takie jak: samoczyszczenie lub sterowanie komórką, zwiększają również komfort użytkowania.
Sterowanie
Obejmuje różne metody zarządzania funkcjami. Panel dotykowy, przyciski, pokrętła lub pilota zdalnego sterowania umożliwiają użytkownikom wybieranie programów, regulowanie ustawień i kontrolowanie pracy urządzenia.
Termosonda
Termosonda to istotny element kuchni, pozwalający kontrolować temperaturę potraw. Wkłada się ją w głąb mięsa, a kabel podłącza do panelu sterowania. Dzięki termosondzie kuchenka może monitorować wewnętrzną temperaturę potrawy i automatycznie wyłączyć się po osiągnięciu pożądanego stopnia gotowości. Jest przydatna szczególnie podczas pieczenia mięsa, zapewniając idealny stopień dopieczenia bez ryzyka przesuszenia czy niedogotowania.
Wyświetlacz
Ekran lub panel, który prezentuje informacje i umożliwia interakcję. Może to być LCD, LED, dotykowy ekran czy diody LED, wyświetlające informacje o stanie urządzenia, trybach pracy, ustawieniach, czasie itp. Ułatwia kontrolę i monitorowanie pracy urządzenia.
Rodzaj piekarnika
Określa sposób jego działania. To mogą być piekarniki konwencjonalne (grzewcze), piekarniki z termoobiegiem (konwekcją), lub piekarniki mikrofalowe (mikrofale z grillami). Wybór zależy od potrzeb kulinarzycznych użytkownika. Konwencjonalne piekarniki oferują tradycyjne pieczenie, z termoobiegiem równomierne podgrzewanie, a mikrofalowe szybkie gotowanie i grillowanie.
Rodzaj prowadnic w piekarniku
Mechanizm, który umożliwia wysuwanie i wkładanie rusztu lub blachy. Mogą to być prowadnice teleskopowe, wysuwane na pełną długość, lub standardowe, na których akcesoria wkłada się ręcznie. Prowadnice teleskopowe ułatwiają obsługę i sprawiają, że dostęp do potraw w piekarniku jest wygodniejszy i bezpieczniejszy. Standardowe prowadnice wymagają wkładania i wyjmowania akcesoriów bez dodatkowego wsparcia.
Wnętrze piekarnika
Może być wykonane z różnych materiałów. Popularne opcje to emaliowane stalowe wnętrze, które jest łatwe do czyszczenia i rozprzestrzenia równomiernie ciepło. Istnieją także piekarniki z wnętrzem wykonanym z emaliowanego żeliwa, co zapewnia doskonałą retencję ciepła, ale może być trudniejsze w czyszczeniu. W niektórych modelach można znaleźć wnętrze z pyrolityczną powłoką, która automatycznie usuwa zabrudzenia poprzez wysoką temperaturę.
Zabezpieczenie przeciwwypływowe
Zabezpieczenie przeciwwypływowe - rodzaj zabezpieczenia, którego działanie zapobiega wypływowi niebezpiecznego i szkodliwego gazu ziemnego z instalacji. Zabezpieczenie uaktywnia się samoczynnie, kiedy tylko płomień palnika zostanie zdmuchnięty lub zalany i odcina całkowicie dopływ gazu, aż do czasu powtórnego, manualnego uruchomienia urządzenia.
Zapalarka gazu
Zapalarka gazu to istotny element w kuchence gazowej, umożliwiający bezpieczne i wygodne zapalanie palników. Działa poprzez generowanie iskry, która zapala gaz w palniku. W kuchenkach gazowych jest to zazwyczaj tradycyjny mechanizm ręczny, który uruchamia się za pomocą pokrętła. Natomiast w niektórych modelach kuchenek gazowych oraz płyt gazowo-elektrycznych może być także zastosowana elektroniczna zapalarka.
Technologie producenta
Odnoszą się do innowacyjnych rozwiązań i funkcji, które ułatwiają korzystanie z urządzenia. To może obejmować np. systemy oszczędzania energii, inteligentne sterowanie czy technologie zwiększające wydajność. Wybór sprzętu z odpowiednimi technologiami może poprawić komfort i efektywność użytkowania.
Dbamy o Twoją prywatność, zapoznaj się z informacją:
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych w opisanych dalej celach, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.
Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych osobowych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Serwisie dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Ceneo.pl sp. z o.o., a w niektórych przypadkach (np. identyfikator internetowy, dane przeglądania) nasi partnerzy (128 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB” (126 partnerów).
Twoja zgoda jest dobrowolna i obejmuje przetwarzanie danych osobowych w celach: prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony, ułatwienia korzystania z naszych stron.
Zgoda obejmuje także wyszczególnione cele (wg standardu i klasyfikacji IAB Europe) dla Zaufanych Partnerów IAB: 1) Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich; 2) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam; 3) Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam; 4). Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam; 5) Tworzenie profili w celu personalizacji treści; 6) Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści; 7) Pomiar efektywności reklam; 8) Pomiar efektywności treści; 9) Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł; 10) Rozwój i ulepszanie usług; 11) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści, Cele specjalne: 12) Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów, 13) Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści, Funkcje: 14) Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł, 15) Łączenie różnych urządzeń, 16) Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie, Funkcje specjalne: 17) Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji. Szczegółowo opisane są one w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: Dostosuj zgody.
W każdej chwili możesz ją cofnąć zmieniając jej ustawienia (opcje dostosowania zgody przy jej wyrażeniu dostępne są także z poziomu polityki cookies). Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Więcej informacji - o wykorzystywaniu przez nas plików cookies, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach z przetwarzania Twoich danych osobowych - w naszej polityce.
Dostosuj zgody
Dzięki plikom cookies i technologii pokrewnej (dalej: jako „pliki cookies”) poprawiamy funkcjonalność strony oraz wyświetlamy Ci treści, które lepiej odpowiadają na Twoje potrzeby i oczekiwania.
Udzielenie zgody na pliki cookies może się wiązać z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w tym w państwach leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, jak i z udostępnianiem ich do naszych partnerów oraz podmiotów z nimi współpracujących. Więcej informacji w naszej polityce.
Możesz w dowolnym momencie przejść do szczegółów i listy naszych partnerów (przycisk „>” przy każdej kategorii), jak i zaakceptować wszystkie lub wybrane kategorie (przesunięcie suwakiem).
Wyrażam zgodę na:
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich także, aby poprawić działanie Ceneo. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie, zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Możemy je wykorzystywać także do przeprowadzania ankiet.
Niezbędne wykorzystywanie plików cookies
Pliki cookies instalowane zgodnie z ustawieniem Twojej przeglądarki, niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania serwisu i naszych usług – bez nich strona internetowa lub usługi, które oferujemy mogą nie działać prawidłowo. Nie możesz z nich zrezygnować z poziomu tej strony.
zawsze aktywne
Cele IAB TCF
Cele:
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich(112 partnerów)
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
Np.:
Większość celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu, wiąże się z przechowywaniem lub uzyskiwaniem dostępu do informacji z Twojego urządzenia użytkownika, gdy korzystasz z aplikacji lub odwiedzasz witrynę internetową. Na przykład dostawca lub wydawca mogą umieścić pliki cookie na Twoim urządzeniu, gdy po raz pierwszy odwiedzasz witrynę internetową. Chodzi o możliwość rozpoznania urządzenia podczas kolejnych wizyt (w ramach każdorazowego dostępu do określonych plików cookie).
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam(66 partnerów)
Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).
Np.:
Producent samochodów chce promować swoje pojazdy elektryczne wśród świadomych ekologicznie użytkowników żyjących w mieście, po godzinach pracy. Reklama wyświetla się na stronie z powiązaną treścią (np. w związku z artykułem na temat działań dotyczacych zmian klimatycznych) po godzinie 18:30. Jest widoczna dla użytkowników, których nieprecyzyjna lokalizacja wskazuje na to, że znajdują się w strefie miejskiej.
Duży producent akwareli chce przeprowadzić kampanię reklamową online dotyczącą najnowszej gamy oferowanego asortymentu. Zależy mu na dywersyfikacji odbiorców i chce dotrzeć do jak największej liczby amatorów malarstwa i profesjonalnych artystów. Wolałby, aby reklama nie pojawiała się obok niedopasowanych treści, na przykład przy artykule dotyczacym tego, jak pomalowac dom. Wykrywana jest liczba wyświetleń reklamy. Podlega ona ograniczeniom, tak aby użytkownik nie oglądał jej zbyt często.
Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam(90 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.
Np.:
Jeśli przeczytałeś kilka artykułów o najlepszych akcesoriach rowerowych do kupienia, to informacja ta może zostać wykorzystana do stworzenia profilu o Tobie odnośnie do faktu, iż interesują Cię akcesoria rowerowe. Takiego profilu można użyć lub poprawić go później, w tej samej lub w innej witrynie bądź w aplikacji. Wszystko po to, żeby pokazać Ci reklamę konkretnej marki akcesoriów rowerowych. Jeśli spojrzysz również na konfigurator wyposażenia pojazdu w witrynie producenta samochodów luksusowych, informacja ta może zostać powiązania z tym, że interesujesz się rowerami. Rzecz w tym, aby udoskonalić Twój profil w oparciu o założenie, że interesujesz się luksusowym sprzętem rowerowy.
Firma odzieżowa chce wypromować nową linię ubrań dziecięcych najwyższej klasy. Nawiązuje kontakt z agencją, która obsługuje sieć sklepów odwiedzanych przez zamożnych klientów (np. eleganckich supermarketów). Firma odzieżowa prosi agencję o utworzenie profili młodych rodziców lub par, które prawdopodobnie są zamożne i mają od niedawna dzieci. Profile te mają być później wykorzystane do wyświetlania odpowiednich reklam w aplikacjach partnerów przeznaczonych dla młodych par.
Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam(85 partnerów)
Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.
Np.:
Sklep internetowy chce reklamować ograniczoną czasowo wyprzedaż butów do biegania. Sklep pragnie kierować reklamy do użytkowników, którzy wcześniej oglądali buty do biegania w aplikacji mobilnej. Technologie śledzące mogą być wykorzystywane do rozpoznawania, czy użytkownik wcześniej korzystał z aplikacji mobilnej do przeglądania butów do biegania. Chodzi o pokazanie odpowiednich reklam w aplikacji./ po to aby wyswietlic tobie odpowiednie technologie
Profil utworzony z myślą o spersonalizowanej reklamie w odniesieniu do osoby, która szuka akcesoriów rowerowych w witrynie internetowej, może zostać wykorzystany do wyświetlania odpowiedniej reklamy takich akcesoriów w aplikacji mobilnej innej organizacji.
Tworzenie profili w celu personalizacji treści(32 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Przeczytałeś kilka artykułów na platformie mediów społecznościowych o tym, jak zbudować domek na drzewie. Informacje te mogą zostać dodane do Twojego profilu, aby oznaczyć Twoje zainteresowanie treściami związanymi z aktywnością na świeżym powietrzu oraz przewodnikami dla samouków (chodzi o umożliwienie personalizacji treści, tak aby na przykład w przyszłości wyświetlało Ci się więcej postów na blogach i artykułów na temat domków na drzewach czy drewnianych chatek w lesie).
Obejrzałeś trzy filmy na temat eksploracji przestrzeni kosmicznej w różnych aplikacjach telewizyjnych. Niezależna platforma informacyjna, z którą nie miałeś jeszcze do czynienia, tworzy profil oparty na dotychczasowych treściach przeglądanych przez Ciebie. Oznacza zatem eksplorację przestrzeni kosmicznej jako temat, który może Ci się wydać nteresujący w innych materiałach wideo.
Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści(28 partnerów)
Treści prezentowane w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Informacje te mogą zostać wykorzystane na przykład do dostosowania kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Czytasz artykuły na temat wegetarianizmu na pewnej platformie mediów społecznościowych. Następnie zaczynasz korzystać z aplikacji kulinarnej niezależnej firmy. Profil utworzony na Twój temat na platformie mediów społecznościowych będzie wykorzystywany do prezentowania Ci przepisów wegetariańskich na ekranie powitalnym aplikacji kulinarnej.
Obejrzałeś trzy filmy o wioślarstwie w różnych witrynach internetowych. Niezależna platforma udostępniająca materiały wideo zarekomenduje Ci pięć innych filmów na temat wioślarstwa, które mogą Cię zainteresować podczas korzystania z aplikacji telewizyjnej – w oparciu o profil utworzony na Twój temat po odwiedzeniu przez Ciebie wspomnianych wcześniej witryn internetowych w celu obejrzenia filmów online.
Pomiar efektywności reklam(76 partnerów)
Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.
Np.:
Kliknąłeś reklamę dotyczącą rabatów Black Friday oferowanych przez sklep internetowy na witrynie internetowej wydawcy i dokonałeś zakupu produktu. Twoje kliknięcie zostanie powiązane z tym zakupem. Dokonany zostanie pomiar Twojej interakcji celem sprawdzenia, ile kliknięć reklamy doprowadziło do zakupu.
Jesteś jedną z niewielu osób, które kliknęły reklamę dotyczącą zniżki z okazji „międzynarodowego dnia uznania”, oferowanej przez sklep internetowy z prezentami w aplikacji wydawcy. Wydawca chce uzyskać odpowiednie raporty, aby dowiedzieć się, jak często Ty lub inni użytkownicy oglądali konkretne reklamy w aplikacji, a w szczególności tę dotyczącą „międzynarodowego dnia uznania”. Rzecz w tym, aby pomóc wydawcy i jego partnerom (np. agencjom) w optymalizacji lokowania reklam.
Pomiar efektywności treści(31 partnerów)
Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.
Np.:
Przeczytałeś wpis na blogu o pieszej turystyce w aplikacji mobilnej wydawcy, po czym skorzystałeś z linku do polecanego i powiązanego postu. Twoja reakcja zostanie zarejestrowana, gdyż pozwala sądzić, że początkowy post dotyczący pieszych wędrówek był przydatny i udało się zainteresować Cię powiązanym postem. Odpowiednie wskaźniki zostaną zmierzone, aby dowiedzieć się, czy w przyszłości tworzyć więcej postów na temat pieszych wędrówek i gdzie je umieszczać na ekranie głównym aplikacji mobilnej.
Został Ci zaprezentowany materiał wideo o trendach modowych, ale przestałeś go oglądać po 30 sekundach. Ta informacja pozwala określić prawidłową długości przyszłych filmów o trendach modowych.
Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł(55 partnerów)
Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).
Np.:
Właściciel księgarni internetowej chce, aby raporty handlowe pokazywały odsetek odwiedzających, którzy odwiedzili witrynę i opuścili ją, nic nie kupiwszy, osób, które odwiedziły witrynę i kupiły ostatnią autobiografię celebryty miesiąca, jak również średni wiek i rozkład dystrybucji poszczególnych kategorii wśród kobiet i mężczyzn. Dane związane z nawigacją przez Ciebie po witrynie i Twoimi cechami osobistymi są następnie wykorzystywane i łączone z innymi odpowiednimi informacjami w celu wygenerowania wspomnianych statystyk.
Reklamodawca chce lepiej poznać preferencje odbiorców, którzy wchodzą w interakcje z jego reklamami. Zleca więc instytutowi badawczemu porównanie cech charakterystycznych użytkowników, którzy zareagowali na reklamę z typowymi atrybutami użytkowników podobnych platform na różnych urządzeniach. Wypracowane porównanie uświadamia reklamodawcy, że odbiorcy jego reklam uzyskują do nich dostęp głównie za pośrednictwem urządzeń mobilnych i są to zwykle osoby w wieku od 45 do 60 lat.
Rozwój i ulepszanie usług(59 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.
Np.:
Platforma technologiczna współpracująca z dostawcą mediów społecznościowych zauważa wzrost liczby użytkowników aplikacji mobilnych i wyciąga wniosek – na podstawie profili użytkowników – że wielu z nich korzysta z połączeń mobilnych. Decyduje się na skorzystanie z nowej technologii dostarczania reklam sformatowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Są to reklamy o niskiej przepustowości, a jednocześnie bardzo wysokiej efektywności.
Reklamodawca poszukuje nowej metody wyświetlania reklam na nowym typie urządzenia konsumenckiego. W związku z tym gromadzi informacje dotyczące sposobów interakcji użytkowników z nowym urządzeniem. Chciałby dowiedzieć się, czy może zbudować nowy mechanizm wyświetlania reklam na urządzeniu tego rodzaju.
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści(13 partnerów)
Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).
Np.:
Magazyn podróżniczy opublikował w swojej witrynie internetowej artykuł na temat nowych kursów online prowadzonych przez szkołę językową, ukierunkowanych na ułatwianie komunikacji w czasie podróży. Wpisy na blogu szkoły są umieszczane bezpośrednio w dolnej części strony. Dobiera się je na podstawie Twojej nieprecyzyjnej lokalizacji (na przykład wpisy na blogu wyjaśniające program kursów dotyczących języków innych niż język kraju, w którym się znajdujesz).
Aplikacja mobilna z wiadomościami sportowymi zaczęła publikować nową serię artykułów na temat ostatnich meczów piłkarskich. W każdym artykule są filmy (dostarczane przez niezależną platformę streamingową) z najciekawszymi fragmentami poszczególnych meczów. Jeżeli użytkownik przyspieszy jakiś film, może to oznaczać, że następny prezentowany materiał wideo powinien być krótszy.
Cele specjalne:
Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
(88 partnerów)
Twoje dane mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom (np. w odniesieniu do reklam i ich klikania przez boty) oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów. Dane te mogą być również wykorzystywane do korygowania wszelkich problemów, jakie mogą wystąpić u Ciebie, wydawcy lub reklamodawcy w związku z dostarczaniem treści i reklam oraz w związku z Twoją interakcją z treścią i reklamami.
Np.:
Pośrednik reklamowy dostarcza reklamy różnych reklamodawców do swojej sieci witryn partnerskich. Zauważa duży wzrost liczby kliknięć reklam odnoszących się do jednego reklamodawcy. Na podstawie danych dotyczących źródła kliknięć dochodzi do wniosku, że 80% kliknięć pochodzi od botów, a nie od ludzi.
Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści(76 partnerów)
Niektóre informacje (np. adres IP lub funkcje urządzenia) są wykorzystywane w celu zapewnienia technicznej zgodności treści lub reklam lub w celu ułatwienia przesyłania treści lub reklam do Twojego urządzenia.
Np.:
Kliknięcie łącza w artykule zwykle kieruje użytkownika na inną stronę lub część artykułu. Aby to osiągnąć, 1) przeglądarka wysyła żądanie na serwer połączony z witryną internetową, 2) serwer odpowiada („oto artykuł, o który prosiłeś”), korzystając z informacji technicznych automatycznie zawartych w żądaniu wysłanym przez urządzenie, aby prawidłowo wyświetlić informacje/ilustracje będące częścią żądanego artykułu. Technicznie rzecz biorąc, taka wymiana informacji jest niezbędna do dostarczenia treści wyświetlanych na ekranie.
Funkcje:
Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł(79 partnerów)
Informacje dotyczące aktywności użytkownika w usłudze mogą być łączone z innymi informacjami dotyczącymi użytkownika, pochodzącymi z różnych źródeł takich jak aktywność w innej usłudze online, korzystanie z karty lojalnościowej w sklepie lub odpowiedzi na pytania w ankiecie – w celach wyjaśnionych w niniejszym powiadomieniu.
Łączenie różnych urządzeń(77 partnerów)
W związku z celami opisanymi w niniejszym powiadomieniu można przypuszczać, że urządzenie użytkownika jest powiązane z innymi urządzeniami, które należą do użytkownika lub znajdują się w jego gospodarstwie domowym (na przykład gdy użytkownik loguje się do tej samej usługi zarówno na telefonie, jak i komputerze, ewentualnie korzysta z tego samego połączenia internetowego na obu urządzeniach).
Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie(82 partnerów)
Urządzenie użytkownika może odróżniać się od innych urządzeń na podstawie informacji, które automatycznie wysyła, uzyskując dostęp do internetu (na przykład na podstawie adresu IP połączenia internetowego lub rodzaju wykorzystywanej przeglądarki) – w celach określonych w niniejszym powiadomieniu.
Funkcje specjalne:
Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych(44 partnerów)
Za zgodą użytkownika do realizacji celów określonych w niniejszym powiadomieniu można wykorzystywać dokładną lokalizację użytkownika (mowa tu o promieniu nieprzekraczającym 500 metrów).
Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji(14 partnerów)
Za zgodą użytkownika może zostać wysłane żądanie o podanie określonych cech urządzenia użytkownika, które pozwolą na odróżnienie go od innych urządzeń (np. zainstalowane wtyczki i czcionki, rozdzielczość ekranu) – w związku z realizacją celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu.
Pliki cookies oraz informacje przetwarzane za ich pomocą pozwalają zapewnić użyteczny, bezpieczny serwis, wspierają jego poprawne działanie i ulepszanie, umożliwiają pomiary ruchu i analizy statystyk (także dla marketingu i skuteczności reklamy internetowej). Dzięki nim serwis i jego zawartość dostosowujemy do Twoich potrzeb, prezentując Ci treści i reklamy, które lepiej odpowiadają na Twoje oczekiwania.