Porównanie Storck Bombonierka Merci 250G vs Storck Merci Blue Bombonierka 250G

Storck Bombonierka Merci 250G
Storck Bombonierka Merci 250G
Storck Merci Blue Bombonierka 250G
Storck Merci Blue Bombonierka 250G
Cena od21,05 od21,78
Ocena
4,6
171 opinii
4,56 5 0 (4,6)
5,0
4 opinie
5 5 0 (5,0)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Marka Storck Storck
Rodzaj Czekoladki Czekoladki
Typ Mleczne Mleczne
Skład Nadziewane Nadziewane
Forma W tabliczkach -
Zawartość kakao (%) 30 32
Cechy Brak Nie zawiera glutenu
Waga (g) 250 250
Liczba sztuk w opakowaniu 1 1

Cechy Produktów

aromat
jakość
smak

Opinie

Opinie kupujących
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Te bombonierki są reklamowane jako prezent, gdy chcemy komuś podziękować. Fakt, sprawdzają się doskonale ale nie tylko w takich sytuacjach, są też idealne na prezent. Często je kupuję bo generalnie zawsze sprawiają radość obdarowanemu. Opwakowanie ma niewielkie rozmiary, ale mieści w sobie dzużo czekoladek. Każda z nich jest osobno pakowana, bardzo ładnie się prezentują. Podoba mi się duży wybór smaków w jednym opakowaniu, każdy znajdzie coś dla siebie, ja zawsze sięgam po orzechowe ;) Te bombonierki są bardzo eleganckie. Ich cena nie należy do najniższych, ale smakują tak rewelacyjnie że warto sie skusić od czasu do czasu. czytaj więcej
  • K. Ocena: 5/5
    Bardzo lubię te czekoladki, są smaczne i dobrej jakości. Duża różnorodność smaków w opakowaniu. Doskonałe na prezent. czytaj więcej
  • t...m Ocena: 5/5
    Szybka przesyłka; zgodnie z oczekiwaniem czytaj więcej
  • a...a Ocena: 5/5
    Pyszne, dobrze zapakowane czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Czekoladki uwielbiamy w rodzinie od lat. Zawsze na początku znikają te z orzechami :) czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Przepyszne czekoladki wiele smaków każdy moze wybrać coś dla siebie,są super prezentem czytaj więcej

Podsumowanie

Liczba punktów 1/2 1/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Odnosi się do różnorodności smaków, składników oraz tekstur. To kategorie, takie jak mleczna, gorzka, biała czekolada czy praliny z nadzieniem truflowym, karmelem lub orzechami.

Typ

Odnosi się do ich przeznaczenia lub specyfiki, takiej jak czekolady deserowe, gorzkie, do pieczenia, a także praliny, trufle, czekolady nadziewane, czekolady do degustacji czy też sezonowe kolekcje. To kategoryzacja uwzględniająca różne sposoby spożycia, preferencje smakowe oraz okazje konsumpcji, umożliwiająca klientom łatwiejsze wybieranie produktów pasujących do ich potrzeb i gustów.

Skład

Lista użytych składników, takich jak kakao, masło kakaowe, cukier, mleko, orzechy, owoce itp. To informacja o proporcjach i jakości użytych składników, decydujących o smaku, teksturze i wartościach odżywczych produktu. Skład jest kluczowy dla alergików i osób dbających o dietę, pozwalając świadomie wybierać produkty zgodne z ich preferencjami i potrzebami żywieniowymi.

Forma

Odnosi się do kształtu i wyglądu zewnętrznego produktów. To sposób, w jaki są one formowane i wytwarzane, nadając im różnorodne wzory, rozmiary i tekstury. Może to obejmować kwadratowe, okrągłe, sercowe, gwiazdkowe lub niestandardowe kształty.

Zawartość kakao (%)

Procentowa zawartość kakao oznacza, ile procent masy całego produktu stanowi kakao lub produkty pochodzące z kakao. Wyższy procent oznacza większą ilość kakao w produkcie. Zawartość kakao ma wpływ na smak, konsystencję i jakość słodyczy.

Cechy

Cechy w produktach spożywczych to ich charakterystyczne właściwości, takie jak smak, konsystencja, składniki, wartość odżywcza, termin ważności, opakowanie, producent itp. Te elementy wpływają na jakość, bezpieczeństwo i atrakcyjność produktu dla konsumenta oraz pozwalają na dokonanie świadomego wyboru podczas zakupów spożywczych.

Waga (g)

Miara masy produktu, wyrażana najczęściej w gramach lub kilogramach. Jest istotna zarówno dla konsumentów, którzy chcą kontrolować ilość spożywanych kalorii i składników odżywczych, jak i dla producentów, którzy muszą zapewnić zgodność z regulacjami dotyczącymi etykietowania i sprzedaży. Poprawne określenie wagi ma kluczowe znaczenie dla rzetelności handlu i zadowolenia klienta.