Porównanie Alilo Smarty Bunny Niebieski (R1-01) vs Alilo Króliczek Honey Bunny Niebieski (G6-01)

Alilo Smarty Bunny Niebieski (R1-01)
Alilo Smarty Bunny Niebieski (R1-01)
Alilo Króliczek Honey Bunny Niebieski (G6-01)
Alilo Króliczek Honey Bunny Niebieski (G6-01)
Cena od249,00 od331,55
Ocena
4,9
52 opinie
4,85 5 0 (4,9)
4,7
71 opinii
4,74 5 0 (4,7)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Marka Alilo Alilo
Przeznaczenie Uniwersalne Uniwersalne
Bohater Brak Brak
Materiał Tworzywo sztuczne Tworzywo sztuczne
Zasilanie Akumulatorowe Akumulatorowe
Certyfikaty, opinie, atesty EN 71, CE CE
Wysokość 16 cm 21,5 cm
Szerokość 5,5 cm 11,5 cm
Głębokość 6,5 cm 10 cm
Waga 200 g 375 g
Rodzaj - Zwierzątka
Wiek - 6 m+
Rozwijane umiejętności - Manualne, Rytm, Słuch
Efekty świetlne - Tak
Efekty dźwiękowe - Tak
Obsługiwane jezyki - Polski

Efekty Dźwiękowe, Świetlne -
Motyw Brak -
Wiek dziecka 0 m+ -

Cechy Produktów

trwałość
wygląd
zabawa

Opinie

Opinie kupujących
  • Kama Ocena: 5/5
    Kołysanki pierwsza klasa ! Uszy genialne jako gryzak;) Polecam czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 4/5
    Zabawka ogólnie jest świetna. Dźwięk i jakoś wykonania w 100% do polecenia. Jednak jak na tak droga zabawkę widzę kilka niedociągnięć w jego użytkowaniu: - zabawka działa ciągiem przez 30 minut w wybranym teybiw, natomiast jeśli włączony był biały szum dla niemowląt włączenie go po raz kolejny skutkuje tym że wszystkie tryby (grzechotki, muzyki, bajek) trzeba przejść po kolei co może wybudzić dziecko i nie stanowi ciągłości a na początku jest to dość przydatne..., - jeśli jakikolwiek tryb jest włączony s naciśnie się dół zabawki w momencie odczytuje on kolor, kilka razy mi się zdarzyło przez przypadek nacisnąć i całość w usypianiu zrujnowana lub dziecko bawiąc się grzechotka niechcący uderzy w coś dolej i tryb znowu się przełącza, - możliwość świecenia uszkami powinna być możliwa d czytaj więcej
  • Klaudia Ocena: 5/5
    Świetna interaktywna grzechotka , lampka i wiele innych fantastycznych funkcji w 1! Mój syn ją pokochał od razu! Polecam. czytaj więcej
  • a...4 Ocena: 4/5
    Po małym alilo kupiliśmy dużego i jesteśmy bardzo zadowoleni. Mnóstwo bajek i piosenek polskich jak i angielskich, świetna jakość, piękne brzmienie, latwa obsługa. Mimo bardzo wysokiej ceny warto zakupić taki gadżet dla dziecka. czytaj więcej
  • a...8 Ocena: 5/5
    Fantastyczna zabawka dla moich dzieci w wieku 2 i 4 lata! Sprawdza się zarówno w domu jak i w samochodzie. Interesujące bajki uniwersalne dla dzieci w każdym wieku czytaj więcej
  • j...r Ocena: 5/5
    Wytrzymały króliczek. Roczny odbiorca zabawki zafascynowany 🙂 Wgrane piosenki bardzo ładnie zaśpiewane. Mikrofon dział, podłączenie do komputera również. Polecam czytaj więcej

Podsumowanie

Liczba punktów 2/2 0/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Kategoria produktu, np. zabawki sensoryczne, łamigłówki, interaktywne, plastikowe, czy pluszowe. Wybór zależy od celów rozwojowych, zainteresowań i wieku niemowlaka. Różne rodzaje zabawek oferują różne sposoby nauki i eksploracji, wspierając rozwój zmysłów, koordynację ruchową i umiejętności poznawcze.

Przeznaczenie

Określa ich cel i sposób zabawy lub użytkowania. To może być zabawa edukacyjna, kreatywna, ruchowa, relaksacyjna lub funkcjonalność jak przechowywanie, transport, opieka nad dzieckiem itp. Wybór zależy od potrzeb i rozwoju dziecka oraz celów, jakie chce osiągnąć rodzic lub opiekun. Przeznaczenie wpływa na wartość zabawki lub akcesorium dla dziecka.

Interakcja z dzieckiem

Zdolność zabawki do reagowania na działania i sygnały dziecka. To może obejmować dźwięki, ruchy, reakcje na dotyk lub mowę. Ta cecha zachęca do angażowania się w zabawę, rozwijania zdolności komunikacyjnych i zapewnia interaktywne doświadczenia, co jest istotne dla rozwoju dzieci.

Wiek dziecka

Zakresy wiekowe wskazane na opakowaniach zabawek to zalecenia dotyczące bezpieczeństwa i odpowiedniego rozwoju dziecka. Są one oparte na zdolnościach poznawczych, umiejętnościach fizycznych i emocjonalnych danego wieku.

Rozwijane umiejętności

Polega na stymulowaniu kreatywności, koordynacji, zdolności muzycznych i poznawczych dzieci. Te zabawki wspierają naukę i rozwijają umiejętności, takie jak rysowanie, rozwiązywanie problemów, odkrywanie dźwięków, nauka rytmu, czy komunikacja. Dają dzieciom możliwość eksperymentowania, ucząc je nowych umiejętności w interaktywny i zabawny sposób.

Bohater

Odnosi się do postaci, postaci animowanej lub postaci znanego z mediów, która jest głównym motywem produktu. To może być postać z kreskówki, filmu, książki lub popularnej serii. Produkty z określonym bohaterem są często atrakcyjne dla dzieci, które lubią identyfikować się z ulubionymi postaciami i światami rozrywki.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.

Materiał

Parametr "materiał" odnosi się do surowca lub zestawu surowców, z jakich wykonany jest produkt. Jest to informacja dotycząca użytego materiału lub materiałów w procesie produkcji. Rodzaj materiału może wpływać na różne aspekty, takie jak bezpieczeństwo, trwałość, tekstura, a także środowiskowe aspekty produktu.

Zasilanie

Źródło energii, które umożliwia działanie produktu. To może być baterie, akumulatory, wtyczka sieciowa lub ręczne naciśnięcie. Ten parametr wpływa na trwałość, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo użytkowania produktu dla dzieci.

Certyfikaty, opinie, atesty

Certyfikaty w zabawkach potwierdzają zgodność produktu z określonymi standardami bezpieczeństwa, jakości i ochrony zdrowia. Zwykle są one wydawane przez niezależne laboratoria lub agencje certyfikujące, które przeprowadzają testy i oceniają zabawkę pod kątem ryzyka dla dzieci, potencjalnych zagrożeń oraz zgodności z obowiązującymi przepisami i normami. Certyfikaty te mają na celu zapewnienie konsumentom, że dany produkt jest bezpieczny do użytku.

Efekty świetlne

Odnosi się do funkcji wykorzystujących światło, takie jak migające światełka, efekty LED lub projekcje. Te dodatkowe elementy sensoryczne mogą wzbogacić zabawę, stymulować zmysły i tworzyć atrakcyjne wrażenia wizualne, co przyczynia się do interaktywności i edukacji dzieci.

Efekty dźwiękowe

Odnosi się do funkcji dźwiękowych lub dźwiękowych efektów dodanych do produktu, które mogą zawierać melodie, dźwięki, mowy lub efekty dźwiękowe. Te dodatkowe sensoryczne doznania mogą wzbogacić doświadczenie zabawki, ucząc, bawiąc i rozwijając zmysły dziecka.

Długość pracy na baterii

Czas, przez który zabawka może działać bez konieczności wymiany baterii. Ten parametr jest istotny, ponieważ wpływa na trwałość zabawki oraz wygodę użytkowania. Dłuższy czas pracy na baterii oznacza mniej częstych zmian baterii i dłuższą zabawę.

Kontrola rodzicielska

Funkcja umożliwiająca rodzicom nadzorowanie i kontrolowanie, jakie treści lub funkcje są dostępne dla dziecka podczas zabawy. To może obejmować ustawienia dotyczące poziomu trudności, czasu gry lub dostępu do treści online. Ta cecha pomaga zapewnić bezpieczną i odpowiednią zabawę z uwzględnieniem potrzeb i wieku dziecka.

Obsługa dotykiem

Oznacza możliwość reagowania na dotyk, przesuwanie lub gesty wykonane przez dziecko na powierzchni zabawki. Ta cecha umożliwia interaktywną zabawę, rozwijanie zdolności motorycznych i sensorycznych oraz dodaje elementy zabawy, które angażują zmysły dziecka.

Obsługa głosem

Zdolność zabawki do reagowania na komendy, dźwięki lub mowę dziecka. To umożliwia interaktywną zabawę, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności językowych oraz wprowadza elementy zabawy, które pozwalają dziecku kontrolować zachowanie zabawki poprzez głos.

Obsługiwane jezyki

Lista języków, w których zabawka może komunikować się z dzieckiem. Ta cecha jest istotna w kontekście dostosowania zabawki do języka używanego przez dziecko i rodziców. Zabawki obsługujące wiele języków mogą pomóc w nauce i rozwoju językowym w zabawie.

Samodzielne poruszanie

Zdolność zabawki do poruszania się bez konieczności ręcznego sterowania przez dziecko. To może obejmować roboty, auta, lub inne urządzenia, które same się przemieszczają. Ta cecha dodaje interaktywności do zabawy, rozwijając koordynację i zdolności motoryczne dziecka.

Współpraca z systemem

Określa, czy zabawka jest kompatybilna z konkretnymi systemami operacyjnymi lub platformami, takimi jak iOS, Android, czy Windows. To informacja dla rodziców, która pomaga zapewnić, że zabawka będzie działać z ich urządzeniem, umożliwiając płynną interakcję i zabawę.

Współpraca z aplikacjami

Zdolność zabawki do łączenia się z aplikacjami na urządzeniach mobilnych lub komputerach. To pozwala na rozszerzenie funkcji zabawki, dostęp do dodatkowych treści lub sterowanie nią za pomocą smartfona lub tabletu. Ta cecha może tworzyć interaktywne i edukacyjne doświadczenia, rozwijając możliwości zabawy.

Wysokość

Wymiar pionowy, określający odległość między najniższym a najwyższym punktem przedmiotu. Jest istotna dla zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowania, umożliwiając dostosowanie do wieku oraz potrzeb dziecka.

Szerokość

Wymiar mierzony w kierunku horyzontalnym, określający rozmiar przedmiotu w najszerszym punkcie. Parametr kluczowy dla zapewnienia odpowiedniego dopasowania do przestrzeni użytkowej oraz bezpieczeństwa użytkowania przez dzieci.

Głębokość

Odnosi się do wymiaru trzeciego, który może określić rozmiar, pojemność lub zakres zastosowań danego produktu. To ważny parametr do oceny zgodności z przestrzenią i potrzebami dziecka.

Waga

Parametr określający masę produktu. To ważne zarówno ze względów praktycznych, takich jak łatwość przenoszenia, jak i bezpieczeństwa dzieci, aby uniknąć produktów zbyt ciężkich lub lekkich w zależności od wieku i umiejętności dziecka.

Elementy zestawu

Lista elementów i akcesoriów, które są dostarczane z zabawką. To może obejmować przyrządy, reagenty, książki, lub inne narzędzia naukowe. Ten parametr informuje, co jest zawarte w zestawie, pomagając dzieciom rozwijać ciekawość naukową i zdolności eksperymentalne.

Efekty

Odnosi się do dodatkowych funkcji, dźwięków, ruchów lub innych interakcji, które zabawka może prezentować. To cechy, które sprawiają, że zabawa staje się bardziej interaktywna i atrakcyjna dla dzieci. Może to obejmować produkty, które wydają dźwięki, mówią, mają interaktywne elementy garderoby czy reagują na określone bodźce.

Motyw

Wzór, kolorystyka lub koncept, który dominuje w ich designie. Może to być np. motyw zwierząt, pojazdów, postaci z bajek, czy też abstrakcyjne wzory geometryczne. Motywy mają za zadanie stymulować wyobraźnię, kreatywność i rozwój sensoryczny dzieci, tworząc atrakcyjne i angażujące środowisko zabawy i nauki.

Mówiące Śpiewające

Oznacza, że zabawka generuje dźwięki, mowę lub muzykę, co jest zarówno zabawne, jak i stymulujące. Ta cecha pomaga w rozwoju słuchu, zdolności językowych i sensorycznych niemowląt, a także zachęca do interakcji i uczenia się poprzez zabawę.

Postać

Postać to sposób, w jaki produkt jest dostarczany do organizmu. Mogą to być tabletki, kapsułki, syropy, plastry, aerozole, maści itp. Wybór zależy od preferencji i potrzeb pacjenta. Postać produktu wpływa na jego działanie, wchłanianie, metabolizm i wydalanie.

Typ

Określa rodzaj zabawki, na przykład gryzak, matę sensoryczną, grzechotkę, itp. Ten parametr informuje, w jaki sposób zabawka wspiera rozwój niemowląt, jakie umiejętności rozwija i jakie bodźce sensoryczne oferuje, co pomaga rodzicom wybierać zabawki odpowiednie do wieku i potrzeb swojego dziecka.

Wiek dziecka

Zakresy wiekowe wskazane na opakowaniach zabawek i produktów dla dzieci to zalecenia dotyczące bezpieczeństwa i odpowiedniego rozwoju dziecka. Są one oparte na zdolnościach poznawczych, umiejętnościach fizycznych i emocjonalnych danego wieku

Rodzaj

Określa, w jaki sposób zabawka reaguje na działania dziecka. To mogą być lalki, gry, gadżety elektroniczne itp. Wybór zależy od wieku i preferencji dziecka. Zabawki interaktywne angażują zmysły i rozwijają umiejętności, pozwalając na zabawę w sposób, który zachęca do eksploracji i nauki poprzez działanie.