Porównanie Galakta Tajemnica Whitehall vs Galakta Listy z Whitechapel

Galakta Tajemnica Whitehall
Galakta Tajemnica Whitehall
Galakta Listy z Whitechapel
Galakta Listy z Whitechapel
Cena wyprzedane od188,93
Ocena
4,9
11 opinii
4,91 5 0 (4,9)
4,8
24 opinie
4,79 5 0 (4,8)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Marka Galakta Galakta
Rodzaj Przygodowe Strategiczne
Czas gry Do 2 godzin Do 2 godzin
Wiek graczy od 13 lat od 13 lat
Minimalna liczba graczy 2 2
Maksymalna liczba graczy 4 6
Wydanie Polskie Polskie
Popularne gry kolekcjonerskie - Listy z Whitechapel

Cechy Produktów

fabuła
grywalność
jakość

Opinie

Opinie kupujących
  • CZarnyZiutek Ocena: 5/5
    Zabawa w kotka i myszkę. Przyjemny tytuł z bardzo prostymi zasadami. Nie grałem w "listy" więc nie mam do czego porównać, ale gra broni się. Jest szybka i dostarcza dużo emocji o ile ma się dobrego rozpruwacza. To ważne! Rozmowy i kombinowanie przy stole dają najwięcej przyjemności. Polecam! czytaj więcej
  • Zosia Ocena: 5/5
    Jakość wykonania, grafika, estetyka bardzo mi się podobają. Rozgrywka ciekawa, jednak trzeba się przygotować na to, że przez pierwszych kilka gier nikt nie będzie ogarniał co się dzieje :). czytaj więcej
  • AnaMan Ocena: 4/5
    Bardzo fajna gra dedukcyjna. Ciekawa alternatywa dla Listów z Whitechapel, jeśli dla kogoś były za długie i przekombinowane. czytaj więcej
  • y Ocena: 4/5
    Bardzo ładnie wydana, polecam wszystkim, którzy boją się, że będzie zbyt skomplikowana - gramy w to całą rodziną z dzieciakami - wszyscy bawią się świetnie - bardzo rozwija zdolności negocjacyjne i umiejętności kompromisu, zwłaszcza u dzieciaków. czytaj więcej
  • Edyta Ocena: 5/5
    świetna gra. Cały czas trzyma w napięciu, Nie ma w niej przypadku, zdecydowanie wymaga dedukcji i myślenia. Jakościowo bardzo dobrze wykonana. Bardzo polecam wszystkim , którzy lubą taka tematykę i wszelkie zagadki kryminalne. czytaj więcej
  • Azzazel Ocena: 5/5
    Ogromna plansza, bardzo dobrze wykonana. Ciekawa fabuła, która przenosi nas do czasów Kuby Rozpruwacza i pozwala się w niego wcielić. Polecam dla wszystkich, którym przypadł do gustu Dracula. czytaj więcej

Podsumowanie

Liczba punktów 1/2 1/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Rodzaje gier planszowych różnią się między sobą mechaniką rozgrywki, np. strategią, rywalizacją, współpracą lub elementami losowymi. Wybór rodzaju wpływa na doświadczenie i styl gry.

Czas gry

Czas gry oznacza średnią ilość czasu, jaką należy poświęcić na rozgrywkę jednej partii danej gry. Czas ten może się różnić w zależności od gry i może trwać kilka minut lub kilka godzin. Informacje o czasie gry zazwyczaj znajdują się na opakowaniu lub w instrukcji do gry.

Wiek graczy

Wiek graczy oznacza przedział wiekowy, dla którego dana gra jest odpowiednia. Producenci gier określają wiek graczy na opakowaniu lub w instrukcji do gry. Zazwyczaj jest on określany jako minimum wieku, od którego można rozpocząć grę.

Minimalna liczba graczy

Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry.

Maksymalna liczba graczy

Maksymalna liczba graczy oznacza maksymalną liczbę osób, które mogą wziąć udział w danej grze jednocześnie.

Wydanie

Wydanie gry określa konkretną wersję produktu, która może zawierać różnice w zawartości, dodatkowe treści, aktualizacje lub edycje specjalne. Wersje mogą być standardowe, deluxe, kolekcjonerskie itp. Wybór odpowiedniego wydania może wpłynąć na dodatkowe treści oraz doświadczenie gracza, dlatego warto zwrócić uwagę na dostępne opcje przed zakupem.

Popularne gry kolekcjonerskie

Lista popularnych gier kolekcjonerskich to zestawienie najchętniej wybieranych tytułów, gdzie gracze rywalizują między sobą, kolekcjonują postaci, przedmioty lub karty.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.