Porównanie Alexander Biznes Po Europejsku 0241 vs Eurobusiness

Alexander Biznes Po Europejsku 0241
Alexander Biznes Po Europejsku 0241
Eurobusiness
Eurobusiness
Cena od31,80 od41,88
Ocena
4,2
15 opinii
4,23 5 0 (4,2)
4,7
644 opinie
4,67 5 0 (4,7)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Marka Alexander Ravensburger
Rodzaj Ekonomiczne, Strategiczne Ekonomiczne
Czas gry Dłuższy niż 2 godziny Do 2 godzin
Wiek graczy od 7 lat od 14 lat
Minimalna liczba graczy 2 2
Maksymalna liczba graczy 5 4
Wydanie Polskie Polskie
Popularne gry kolekcjonerskie Scrabble nie dotyczy

Cechy Produktów

fabuła
grywalność
jakość

Opinie

Opinie kupujących
  • a...7 Ocena: 4,5/5
    Super alternatywa dla Monopoly czy Eurobisnessu. Jedyne czego mi brakowało to : przegródki na pieniądze w pudełku, żeby łatwiej można było zarządzać bankiem. I pola mogłyby być troche większe. (Za to 0,5 gwiazdki mniej). Fajnie, że karty "szansy" miały inne, zaskakujące "polecenia" :) Jesteśmy zadowoleni z zakupu ! czytaj więcej
  • Angela Ocena: 5/5
    Bardzo fajna, wciągająca gra czytaj więcej
  • Kamil Ocena: 5/5
    Polecam czytaj więcej
  • p...r Ocena: 5/5
    Eurobusiness, to można powiedzieć, klasyczna już gra w którą grał każdy. Jest polskim klonem amerykańskiego Monopoly, zatem zasady diametralnie się nie różnią i są maksymalnie proste. Celem gry jest zgromadzenie jak największej liczby pieniędzy w czym pomagają nam wykupywane, a następnie rozbudowywane przez nas działki, drugim wariantem zwycięstwa jest doprowadzenie przeciwnika do niewypłacalności. Gra wydawana jest w niezmienionej od 1983 roku formie, przez co można trochę narzekać na warstwę estetyczną, a także nie najwyższą jakość wykonania, niemniej niska cena w pełni to rekompensuje. Podsumowując, polecam. czytaj więcej
  • Daniel Ocena: 5/5
    Kiedyś grałem w tą grę za dzieciaka. Po latach za nią się stęskniłem, ale rozważałem również zakup Monopoly i Anty-Monopoly. I cieszę się, że zostałem wierny naszej wersji tej świetnej gry! Gra jest bardzo wciągająca, może w nią grać nawet 5 osób, wysila szare komórki, uczy strategii i matematyki. Można rozegrać ją na klika własnych sposobów i własnych zasad. I często się do tej gry się wraca! Gra warta swojej ceny i jest naprawdę ponadczasowa! Polecam nawet tym, którzy są nałogowymi graczami wirtualnymi, gdy np. wyłączą Wam prąd :-) czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 4,5/5
    Super czytaj więcej

Podsumowanie

Liczba punktów 1/2 1/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Rodzaje gier planszowych różnią się między sobą mechaniką rozgrywki, np. strategią, rywalizacją, współpracą lub elementami losowymi. Wybór rodzaju wpływa na doświadczenie i styl gry.

Czas gry

Czas gry oznacza średnią ilość czasu, jaką należy poświęcić na rozgrywkę jednej partii danej gry. Czas ten może się różnić w zależności od gry i może trwać kilka minut lub kilka godzin. Informacje o czasie gry zazwyczaj znajdują się na opakowaniu lub w instrukcji do gry.

Wiek graczy

Wiek graczy oznacza przedział wiekowy, dla którego dana gra jest odpowiednia. Producenci gier określają wiek graczy na opakowaniu lub w instrukcji do gry. Zazwyczaj jest on określany jako minimum wieku, od którego można rozpocząć grę.

Minimalna liczba graczy

Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry.

Maksymalna liczba graczy

Maksymalna liczba graczy oznacza maksymalną liczbę osób, które mogą wziąć udział w danej grze jednocześnie.

Wydanie

Wydanie gry określa konkretną wersję produktu, która może zawierać różnice w zawartości, dodatkowe treści, aktualizacje lub edycje specjalne. Wersje mogą być standardowe, deluxe, kolekcjonerskie itp. Wybór odpowiedniego wydania może wpłynąć na dodatkowe treści oraz doświadczenie gracza, dlatego warto zwrócić uwagę na dostępne opcje przed zakupem.

Popularne gry kolekcjonerskie

Lista popularnych gier kolekcjonerskich to zestawienie najchętniej wybieranych tytułów, gdzie gracze rywalizują między sobą, kolekcjonują postaci, przedmioty lub karty.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.