Porównanie Varta Silver Dynamic E44 77Ah 780A P+ vs Bosch 77Ah 780A 278x175x190 BOSCH S5 0 092 S50 080 P+

Varta Silver Dynamic E44 77Ah 780A P+
Varta Silver Dynamic E44 77Ah 780A P+
Bosch 77Ah 780A 278x175x190 BOSCH S5  0 092 S50 080 P+
Bosch 77Ah 780A 278x175x190 BOSCH S5 0 092 S50 080 P+
Cena od498,68 od429,99
Ocena
4,6
108 opinii
4,56 5 0 (4,6)
3,8
93 opinie
3,78 5 0 (3,8)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Pojemność 77 Ah 77 Ah
Moc rozruchowa 780 A 780 A

Marka Varta Bosch
Napięcie 12V 12V
Polaryzacja P+ P+
Długość (mm) 278 278
Szerokość (mm) 175 175
Wysokość (mm) 190 190
Jakość części (zgodnie z GVO) Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES) Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Rodzaj Kwasowo-ołowiowe Kwasowo-ołowiowe

Cechy Produktów

dopasowanie
jakość
trwałość

Opinie

Opinie kupujących
  • grzegom69 Ocena: 5/5
    Wszystkie trzy moje auta posiadają ten akumulator i skoro Varta jest montowana fabrycznie to chyba coś znaczy. Pierwszy akumulator tej firmy w Golfie v 1,9 tdi padł po 13 latach. Dlatego kupuję akumulatory tej firmy. Polecam. czytaj więcej
  • Jurek. Ocena: 5/5
    Z poprzednich akumulatorów Warty byłem zadowolony, to myślę, że i teraz się nie zawiodę. Sprawdzona marka - nie ma lipy. Polecam wszystkim. czytaj więcej
  • Jareck_1962 Ocena: 5/5
    Akumulator spełnia moje oczekiwania , miałem taki sam i sprawował się dobrze służył mi 6 lat czytaj więcej
  • 0...6 Ocena: 4/5
    Trudno ocenić ten produkt przez pryzmat samego zakupu. Tak naprawdę o wyborze akurat tego akumulatora zdecydowała w 95% niższa cena (promocja) a w 5% deklarowana wyższa o 20A wartość prądu rozruchowego w stosunku do większości produktów konkurencyjnych z tej samej półki cenowej, np. centra futura 77Ah (760A). Okresu gwarancji w ogóle nie brałem pod uwagę, gdyż absolutnie każdy producent konstruuje je tak, aby klient nie mógł udowodnić, że nie użytkował akumulatora niezgodnie z wymaganiami gwarancji producenta. Zatem 2 lata w Bosch czy 3 lata gdzie indziej to czysto papierowe zapewnienie. Nic więcej. Poza tym każdy akumulator zużyje się po 5-8 sezonach niezależnie od marki. Kupując nowy aku szukajcie przede wszystkim najniższej ceny i najwyższych parametrów prądowych. czytaj więcej
  • 9...0 Ocena: 4/5
    niestety nie podzielam pozytywnych opinii o akumulatorach z serii bosh silver. mialem s4 teraz mam s5 w samochodzie benzynowym 4 cylindrowym poj 1.4. s4 zakonczyl swoje posluszenstwo kilka miesiecy po zakonczeniu sie gwarancji. te akumulatory maja to do siebie ze po 2 latach np w zimie przy niskich temp beda sie rozladowywaly i samochod nie bedzie palil natomiast w lecie w dodatniej temperaturze beda jeszcze troche trzymac pradu ktory do rozruchu samochodu wystarczy ale do pewnego czasu. dalem sie namowic sprzedawcy na s5 bo niby mowil ze na bosche nie ma zadnych reklamacji i widocznie mialem pecha z ta s4 ze niby jakas wada fabryczna. po 1.5 roku mam juz problem z s5 pomimo ze temp nie spadly jeszcze ponizej 15 stopni alternator laduje auto nie pobiera pradu na postoju no ale. w dieslu m czytaj więcej
  • Jarek Ocena: 4,5/5
    Po tak krótkim okresie użytkowania (trzy tygodnie), trudno ocenić akumulator, który powinien, przy racjonalnej eksploatacji służyć bezawaryjnie przynajmniej cztery lata. Jednak te trzy tygodnie, spore mrozy, pokazały, że akumulator firmy Bosch nie jest przeciętniakiem. Mam diesla i problem ze świecami żarowymi - jednak akumulator dał radę. Duży pozytyw. czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów 1/2 1/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Pojemność

Pojemność akumulatora samochodowego oznacza ilość energii elektrycznej, którą akumulator może przechować i dostarczyć w celu uruchomienia silnika oraz zasilenia urządzeń elektrycznych w samochodzie, takich jak radio, światła, klimatyzacja itp. Pojemność akumulatora jest podawana w amperogodzinach (Ah) i określa ilość prądu, jaką akumulator może dostarczyć przez godzinę ciągłego użytkowania.

Moc rozruchowa

Moc rozruchowa akumulatora jest zwykle mierzona w amperach (A) przy temperaturze -18 stopni Celsjusza, a konkretnie chodzi o maksymalny prąd, jaki akumulator może dostarczyć przez określony czas (zwykle przez 30 sekund) bez spadku napięcia poniżej krytycznego poziomu.

Napięcie

Napięcie akumulatora samochodowego to energia elektryczna, która zasila pojazd. Typowe napięcie wynosi 12V, co jest wystarczające do uruchomienia silnika i zasilenia elektroniki większości samochodów.

Polaryzacja

Jest to parametr określający układ biegunów akumulatora. L+ to akumulatory, w których biegun dodatni znajduje się po lewej stronie, natomiast P+ po prawej.

Długość (mm)

Długość urządzenia to jego rozmiar wzdłuż dłuższego boku.

Szerokość (mm)

Szerokość urządzenia jego rozmiar wzdłuż krótszego boku.

Wysokość (mm)

Wysokość urządzenia to jego miara między najwyższym a najniższym punktem.

Jakość części (zgodnie z GVO)

Jest to parametr określający, czy dana część jest oryginalna czy zamienna oraz czy dany zamiennik odpowiada jakości komponentów użytych w produkcji samochodu. Wybór części na podstawie GVO pozwala zabezpieczyć się przed utratą gwarancji producenta samochodu, zgodnie z przepisami Unii Europejskiej.

Rodzaj

Rodzaj akumulatora określa użyty w nim rodzaj elektrolitu oraz budowę. Wpływa to na moc, podatność na rozładowanie oraz dodatkowe parametry takie jak np. możliwość pracy przy dużych przechyleniach.

Marka

Jest to parametr określający markę samochodu, z którym kompatybilna jest dana część.

Model

Jest to parametr określający model samochodu, z którym kompatybilna jest dana część.

Typ

Jest to parametr określający dokładnie typ samochodu, z którym kompatybilna jest część.