Porównanie Joie Bold Ember 9-36Kg vs Britax & Romer Advansafix Ii Sict Cosmos Black 9-36Kg

Joie Bold Ember 9-36Kg
Joie Bold Ember 9-36Kg
Britax & Romer Advansafix Ii Sict Cosmos Black 9-36Kg
Britax & Romer Advansafix Ii Sict Cosmos Black 9-36Kg
Cena wyprzedane wyprzedane
Ocena
4,9
28 opinii
4,89 5 0 (4,9)
4,5
28 opinii
4,52 5 0 (4,5)

Dane podstawowe

Marka Joie Britax & Romer
Zakres wagowy 9-36 kg 9-36 kg
Kolor Czarne Czarne
Dodatkowe cechy Regulacja zagłówka, Regulacja siedziska, Zdejmowana tapicerka, Ochrona boczna, System Isofix, Regulowane elementy System Isofix, Regulowane elementy
Regulacja wysokości uprzęży - Tak

Montaż

Metoda montażu ISOFIX ISOFIX
Kierunek montażu Przodem do kierunku jazdy Przodem do kierunku jazdy
Uprząż - 5-punktowa

Bezpieczeństwo

Klasyfikacja ADAC Brak 3
Technologie bezpieczeństwa - SICT

Cechy Produktów

bezpieczeństwo
łatwość montażu
wygoda

Opinie

Opinie kupujących
  • t...a Ocena: 5/5
    Fotelik zgodny z opisem, brak wad. Nowy, dobrze zapakowany. czytaj więcej
  • isia Ocena: 5/5
    Świetny produkt, jedyny pozwalający na zapinanie dziecka dość długo pasami wewnętrznymi pięciopunktowymi, co jest ważne zwłaszcza przy szczupłym dziecku. Nie wyobrażam sobie na ten moment zapinanie 4-latka pasem samochodowym, zwyczajnie nie zdałby egzaminu. czytaj więcej
  • d...k Ocena: 5/5
    To juz moj drugi fotelik Jolie Bold. Pierwszy uzywamy ze starszym synem. Bardzo wygodne w montazu. 3 stopniowa regulacja oparcia jest dla mnie najwieksza zaleta ze wzgledu na to ze duzo podróżujemy na długie dyatanse i dzieci moga wygodnie spac. Polecam ten fotelik. czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo Ocena: 5/5
    Fotelik ma ładny design i co wazniejsze jest bezpieczny dla dziecka. Nie zajmuje dużo miejsca. czytaj więcej
  • Ola Ocena: 5/5
    Jedyny fotelik, który otrzymał 5 gwiazdek w testach czytaj więcej
  • Piotr Ocena: 5/5
    Świetny fotelik, bardzo solidny!! czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów 1/2 0/2

Opis pojęć użytych w porównaniu

Zakres wagowy

Zakres wagowy w fotelikach dla dzieci określa minimalną i maksymalną wagę dziecka, które może być przewożone w danym foteliku. Jest to ważne, aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo dziecka podczas podróży samochodem. Przestrzeganie zakresu wagowego jest kluczowe, aby zapewnić, że fotelik jest odpowiednio dopasowany do rozmiaru i wagi dziecka, co z kolei wpływa na skuteczność ochrony w przypadku wypadku drogowego.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.

Dodatkowe cechy

Funkcje i udogodnienia, takie jak regulacja kąta oparcia, systemy ochrony bocznej, wkładki dla niemowląt, łatwe mocowanie, tapicerka antyalergiczna, zdejmowalny pokrowiec, czy systemy wentylacji. Te elementy zwiększają komfort i bezpieczeństwo dziecka podczas podróży samochodem.

Metoda montażu

Metoda montażu fotelika samochodowego odnosi się do sposobu, w jaki fotelik jest przymocowany do siedzenia samochodu.

Kierunek montażu

Kierunek montażu fotelika samochodowego odnosi się do sposobu instalacji fotelika w samochodzie. W zależności od modelu fotelika i wieku dziecka, może istnieć różnica w sposobie montażu fotelika do tyłu lub do przodu, z wykorzystaniem pasów samochodowych lub systemu Isofix. Montaż fotelika zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa jest kluczowy dla zapewnienia optymalnej ochrony dziecka podczas podróży samochodem.

Uprząż

System bezpieczeństwa składający się z pasów i klamry, który trzyma dziecko na miejscu podczas podróży samochodem. W zależności od rodzaju fotelika, uprząż może mieć różne konfiguracje, takie jak pięciopunktowa (pas barkowy, pasa brzuszny i klamra) lub trzypunktowa (pas barkowy i klamra). Uprząż ma na celu zapewnienie maksymalnej ochrony dziecka podczas ewentualnego wypadku lub nagłego zatrzymania pojazdu, utrzymując je na miejscu i absorbując siłę zderzenia.

Klasyfikacja ADAC

Testy zderzeniowe przeprowadzane przez Allgemeiner Deutscher Automobil-Club