Witamy w Programie Ochrony Kupujących.

Stworzyliśmy go, abyś zawsze cieszył się ze swoich zakupów w sieci i nie myślał o jakimkolwiek ryzyku!
Zabezpieczamy wszystkie Twoje transakcje zrealizowane bezpośrednio w serwisie – przez „Kup na Ceneo”.
To proste – Ty kupujesz, my pilnujemy, aby wszystko przebiegało sprawnie i bezpiecznie (szczególnie dla Twojego portfela!).




Jaką gwarancję daje Program Ochrony Kupujących (POK)?

Jeśli zrealizujesz swoje zakupy korzystając z usługi „Kup na Ceneo” możesz ubiegać się o rekompensatę w wysokości do 10 tys. zł w przypadku, gdy:
  • nie otrzymasz zakupionego towaru,
  • lub zakupiony przez Ciebie towar znacznie różni się od opisanego w ofercie.

Nieważne w jaki sposób kupujesz na Ceneo.pl

Każda oferta opatrzona znaczkiem POK jest chroniona Programem Ochrony Kupujących. Dokonując zakupu przez Kup na Ceneo masz pewność, że Twoja transakcja jest w 100% bezpieczna.

Jakie warunki musisz spełnić, aby skorzystać z Programu Ochrony Kupujących?

  • Twoje zakupy będą zrealizowane za pośrednictwem usługi „Kup na Ceneo”
  • Wybierzesz jedną spośród dostępnych form płatności: przelew, karta płatnicza lub raty
  • Potwierdzisz objęcie swojej transakcji Programem Ochrony Kupujących – klikając po zakończonej transakcji w wysłany przez nas mail z linkiem (stanowi to dla nas gwarancję, że Twój zakup był dokonany przez „Kup na Ceneo”).

Jak - w przypadku problemów z transakcją – skorzystać z Programu Ochrony Kupujących?

Złóż na Policji lub w Prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. W ciągu 30 dni powinno do Ciebie dotrzeć postanowienie o wszczęciu dochodzenia/śledztwa.

Po otrzymaniu informacji o wszczęciu dochodzenia/śledztwa, wypełnij wniosek. Zrób to w okresie od 30 do 120 dni od dokonania transakcji.
Jeśli otrzymasz odmowę wszczęcia dochodzenia/śledztwa, nie możesz ubiegać się o rekompensatę.

Otrzymasz od nas e-mail z wypełnionym formularzem. Wydrukuj go, podpisz i odeślij do nas wraz z kompletem dokumentów w ciągu 90 dni.

Możemy poprosić Cię o uzupełnienie dokumentacji (np. przesłanie wymaganych oryginałów, uzupełnienie podpisów)

W ciągu 30 dni poinformujemy Cię o naszej decyzji.

W tym czasie możemy poprosić Cię o uzupełnienie dokumentacji (np. przesłanie wymaganych oryginałów, uzupełnienie podpisów)

Decyzja pozytywna

Poprosimy Cię o potwierdzenie numeru konta, na które przelejemy rekompensatę. Potwierdź numer w ciągu 21 dni.

Decyzja negatywna

Jeśli w czasie ubiegania się o rekompensatę Sklep prześle Ci przedmiot lub odda pieniądze, skontaktuj się z nami.

W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia numeru konta wypłacimy pieniądze.

Ważne!

Zanim podejmiesz działania prowadzące do skorzystania z Programu Ochrony Kupujących skontaktuj się ze sprzedawcą – problemy dotyczące np. opóźnienia w dostawie/ reklamacji/ niezadowolenia z produktu mogą zostać wyjaśnione znacznie szybciej po bezpośrednim kontakcie ze sklepem. POK jest rozwiązaniem ostatecznym - jeżeli sklep odmawia naprawienia swojego błędu.

Zapoznaj się z regulaminem POK.

Poznaj Swoje prawa

Znajomość przepisów może pomóc Ci w polubownym zakończeniu sporu ze sprzedawcą. Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami: