#affdaysceneo #ceneopl




WYNIKI KONKURSU

Affdays with Ceneo.pl


Serdecznie dziękujemy Wam za udział w konkursie! Zebraliśmy mnóstwo zgłoszeń i ciekawych publikacji.
Przeczytaliśmy mnóstwo merytorycznych artykułów i obejrzeliśmy świetne zdjęcia!
Wybór był niezwykle trudny, ale pięcioosobowej komisji po tygodniu dyskusji udało się w końcu zdecydować!
Zwycięzców znajdziecie poniżej:



Fotorelacja na blogu
nagrodę depilator Braun otrzymuje:

Ala Anigacz
Sprawdź


Post na Instagramie/Fb
nagrodę smartband TomTom oraz alkomat Promiler otrzymuje:

Małgorzata Krzyśków
Sprawdź


Relacja video
Ponieważ w tej kategorii nie było zgłoszeń, za mocny merytoryczny przekaz treści poruszanych podczas wydarzenia,
z którego skutecznie mogą korzystać inni blogerzy, postanowiliśmy wyróżnić relację

<
Joanny Szczepaniak
Sprawdź


Pozostałe osoby, które zgłosiły się do konkursu,
za włożoną pracę w publikacje otrzymają od nas drobny upominek -
kubek „najlepszy Partner na świecie”.


Prosimy zatem wszystkich uczestników konkursu o kontakt na
partnerzy@ceneo.pl 😊


Dziękujemy i mamy nadzieję, że widzimy się za pół roku na
III Edycji Affiliate Days with Cene!



O czym będziemy mówić?

Lojalność użytkownika
Pozycjonowanie strony
Nowości w afiliacji
Efektywne zarabianie w sieci
Trendy i sezonowość w zachowaniach użytkowników



Zapewniamy:

Bezpłatny udział w całodniowym wydarzeniu
Materiały szkoleniowe
Przekąski, napoje i słodkości w czasie przerw oraz lunch
Konkurs z nagrodami - REGULAMIN KONKURSU

Zobacz naszą poprzednią edycję



AGENDA

  •  9:00 – 9:30 – Powitalna kawa i rejestracja uczestników
  •  9:30 –10:15 – The international view on performance marketing - Derek Freer PepperJam [ENG]
  • 10:15 – 11:00 – SEO bez wysiłku. Jak zoptymalizować stronę w jedno popołudnie? – Piotr Węgrzyk Ceneo.pl
  • 11:00 – 11:45 – Jak zbudować lojalną społeczność? – Dawid Tymiński Dandycore.pl 
  • 11:45 – 12:15 – przerwa kawowa
  • 12:15 – 13:00 –  Moc YouTube'a: Jak skutecznie wykorzystać ekosystem Google do promocji kanału? – Kamil Glenszczyk Google
  • 13:00 – 13:45 – Jak współpracować z markami - czyli co robić, żeby marki wybrały właśnie Ciebie? – Elwira Rogoda Jakonatorobi.pl
  • 13:45 – 14:45 – lunch / obiad
  • 14:45 – 15:30 – Zarabianie na blogu. Jak dobrze zacząć, by źle nie skończyć. – Tomek Tomczyk JasonHunt.pl
  • 15:30 – 16:15 – Monetyzacja powierzchni reklamowej oczami domu mediowego – Łukasz Matyński MediaChoice
  • 16:15 – 16:30 – przerwa kawowa
  • 16:30 – 17:00 – Nowości w PP Ceneo, Zakończenie – Sławomir Kwiecień Ceneo.pl
  • 17:00 – Networking – i NIESPODZIANKA!

NASI PRELEGENCI

Jason Hunt, jeden z najbardziej popularnych i wpływowych blogerów w Polsce. Autor ponad 3000 publikacji, bohater kilkuset artykułów prasowych. Prowadzi blogi JasonHunt.pl i JasonHunt.media, na których porusza tematy związane z psychologią emocji, mediami i szeroko pojętym stylem życia. Każdego miesiąca jego strony notują ponad milion odsłon i tysiące komentarzy czytelników. Współuczestniczył w kreowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych dla kilkudziesięciu największych światowych marek, a od 2010 roku prowadzi wykłady i szkolenia dla firm w zakresie PR i reklamy w blogosferze. Autor bestsellerowych książek Bloger i Social Media, Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj, Social Media Start oraz powieści THORN. Prowadzi jedyne w Polsce szkolenia „masterclass” dla blogerów. Kocha piłkę nożną, kobiety, podróże, boks i święty spokój. Dużo czyta, głównie o sobie. Nie wie, co to stres i brak wolnego czasu. Ciężko odpoczywa 365 dni w roku. Bloger.

Specjalista z zakresu komunikacji wizerunkowej, konferansjer, personal shopper, a przede wszystkim autor najbardziej dandysiego miejsca w Internecie - Dandycore. Na swoim blogu oraz kanale Youtube od ponad pięciu lat dzieli się swoją wizją na temat tego, jak powinno wyglądać życie współczesnego dandysa. Laureat konkursu Blog Day 2015, regionalnego etapu Modowej Bitwy Miast 2015, oraz finalista konkursu Blog Roku 2014 (top 3 w kategorii Moda i Uroda). Realizował kampanie dla ogólnopolskich marek (m.in. Vistula, Merlin.pl, Wólczanka), a od około dwóch lat skutecznie działa w branży marketingu afiliacyjnego. Podczas Affiliate Days opowie o sprawdzonych i efektywnych sposobach budowania lojalności wśród swoich odbiorców.

Ekspert w dziedzinie filmów StopMotion i krótkich filmów produktowych. Tworzyła dla takich marek jak Semilac, Zalando, Tikkurila,  i wielu innych. 
Jedna z pierwszych osób, która tworzyła filmy poklatkowe dla Semilac w pierwszej kampanii w Polsce. Wyróżniona przez Spider’s Web w TOP10 polskiego Vine’a. 
Autorka popularnego bloga Jak Ona To Robi. Prywatnie szczęśliwa żona swojego męża oraz spełniona mama swoich synów.
Uzależniona od kawy i dobrych rozmów. Gdy jest wyspana może wszystko. Kocha ludzi, ale woli słuchać, niż mówić. 


Od 7 lat związany z marketingiem internetowym, strategią i komunikacją digitalową. Pracował po stronie agencyjnej, tworząc koncepcje i planując media. Następnie z ramienia Klienta zajmował się analizą marketingową. Obecnie, jako Business Development Manager, jest odpowiedzialny za nowe obszary i rozwój strony biznesowej w domu mediowym Media Choice.
Współpracował z takimi markami jak m.in.: Bioderma, Kross, Oleofarm, Indykpol.
Prywatnie poza marketingiem oraz nowymi technologiami pasjonuje się kolarstwem górskim i pływaniem. 

Kamil Glenszczyk - CEE Account Manager, specjalista z zakresu digital oraz project manager. W Google zajmuje się realizacją strategii marketingowych za pomocą AdWords i YouTube wśród największych klientów polskiego rynku, poprzez współpracę z domami mediowymi. Fotograf i alpinista w wolnym czasie ;)

Zyskaj niezbędną wiedzę o Programie Partnerskim:

 jak zarabiać na blogu lub vlogu

w jaki sposób pozycjonować swoją stronę by zyskiwać odbiorców

nowe rozwiązania w marketingu afiliacyjnym

zachowania zakupowe użytkowników - czym się kierują?

Dlaczego jeszcze warto pojawić się na Affiliate Days? 

Poznaj nas na żywo! 

Wierzymy, że współpraca opiera się na dobrej komunikacji. Masz jakieś pytania? Podczas spotkania jesteśmy, aby rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości. 

Wymieniaj doświadczenia

Affiliate Days to doskonała okazja, by w kameralnym gronie wymienić się doświadczeniami z obszaru afiliacji. Wszystko to w towarzystwie najlepszych polskich blogerów i vlogerów współpracujących z PP Ceneo.pl.

Pomóż nam

wspólnie wypracować najbardziej skuteczne narzędzia i usprawnić nasz Program Partnerski.


Jak dojechać:

Tramwajem ( od ulicy Legnickiej):
Przystanek Zachodnia - 3, 10, 20, 31, 32, 33

Autobusem (od ulicy Strzegomskiej):
Przystanek Dolnośląska Szkoła Wyższa - 107, 109, 132, 142, 149, 609

Pociągiem:
Stacja kolejowa Wrocław Mikołajów - oddalona zaledwie parę kroków od kompleksu Business Garden.

Partnerzy i sponsorzy wydarzenia:


Więcej informacji o naszym Programie Partnerskim: pp.ceneo.pl