Sklep opondo.pl - Opony zimowe

4,5 z 45689 opinii
Zmiana opon letnich na zimowe to dość nerwowy czas w ciągu roku, kiedy wszyscy właściciele czterech kółek masowo wybierają się do warsztatów samochodowych. Często w tym amoku i ferworze innych obowiązków związanych ze zbliżającymi się świętami, wybór odpowiednich dla naszej maszyny opon jest przypadkowy i całkowicie nieprzemyślany. A szkoda, bo decyzja ta z pewnością wpłynie na jakość naszej jazdy przez cały zimowy okres.
Oponę zimową wyróżnia rzeźba bieżnika oraz mieszanka. Zimą ogumienie charakterystyczne dla opon przystosowanych do pracy w ciepłych warunkach traci elastyczność i szybko twardnieje. Dlatego też zmieniamy je, kiedy temperatura na zewnątrz zbliżona jest do 7 stopni. Na początku wybieramy odpowiedni rozmiar i indeksy nośności i prędkości. Warto też zapoznać się z testami przeprowadzanymi przez takie organizacje jak ADAC. Zwróćmy też uwagę na rodzaj bieżników (najpopularniejsze to te kierunkowe, które dobrze radzą sobie z odprowadzaniem wody i śniegowego błota). Odpowiednie ogumienie najlepiej wybierać pod kątem konkretnego auta i sposobu jego użytkowania. W mieście sprawdzi się takie z lepszą przyczepnością do mokrej nawierzchni, w przypadku amatorów długich podróży najlepiej posłuży takie, które mniej hałasuje, natomiast jeśli chcemy jeździć po powierzchniach zaśnieżonych, warto zainwestować w ogumienie o grubszym bieżniku.
Na Ceneo.pl znajdziesz bogatą ofertę opon zimowych znanych producentów (Pirelli, Nokian, Nankang, Hankook, Yokohama) w bardzo atrakcyjnych cenach.
Opony osobowe
Wybrane filtry
Usuń wybrane filtry
Tylko oferty:
Tylko oferty
Cena
Producent
Szerokość
Profil
Średnica
    Pozostałe:
Indeks nośności
    Pozostałe:
    Pokaż wszystkie
Indeks prędkości
Opór toczenia
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny [dB]
    Pozostałe:
Zastosowane technologie
Rok produkcji
Lokalizacja sklepu
Pozostałe lokalizacje

Artykuły eksperckie

Dobry prostownik samochodowy: jaki wybrać? Poprzednie Następne
W razie problemów z akumulatorem warto zaopatrzeć się w prostownik samochodowy. Podpowiadamy na co zwrócić uwagę kupując prostownik oraz jakie modele dostępne na rynku są najlepsze.
Jaki olej silnikowy do diesla? Poprzednie Następne
Chociaż na Zachodzie liczba samochodów z silnikiem diesla się zmniejsza, w Polsce nadal cieszą się one dużym zainteresowaniem. Wiele osób ciągle ma takie samochody. Sprawdźmy, jaki olej jest najlepszy do silników diesla.
Ranking najpopularniejszych samochodów używanych w Polsce Poprzednie Następne
Ponad 90% samochodów używanych w Polsce kupowanych jest przez użytkowników prywatnych. Jakie auta cieszą się największą popularnością? Zobacz nasz ranking.
Wosk do samochodu: 4 polecane preparaty Poprzednie Następne
Nieskazitelna, lśniąca karoseria to bardzo istotna kwestia dla wielu kierowców. Nie tylko uszkodzenia mechaniczne, ale i czynniki atmosferyczne z czasem mogą sprawiać, że lakier wygląda mniej atrakcyjnie. Zobacz, jaki preparat wybrać.
Małe auta miejskie – jaki samochód miejski kupić? Poprzednie Następne
Mocno zagęszczające się miasta i ciasne parkingi sprawiają, że małe auta miejskie mogą być doskonały wyborem. Zobacz, jaki samochód miejski kupić.
Jakie motocykle na kategorię B? Poprzednie Następne
Kategoria B wystarczy, by dosiąść niewielki motocykl z silnikiem 125 cm3. Zobacz, jakie są motocykle na kategorię B.
Samochody do 25 tys.: TOP 10 najlepszych auta do 25 tys. Poprzednie Następne
Jaki samochód w cenie do 25 tys. zł można dostać na polskim rynku? Zobacz najpoplarniejsze auta do 25 tys.
Korekta lakieru, czyli polerowanie samochodu krok po kroku Poprzednie Następne
Sądzisz, że lakier twojego samochodu jest zadbany? Spójrz na niego pod światłem latarki inspekcyjnej. Z pewnością dostrzeżesz tysiące kolistych zarysowań. Spowodowane są działaniem zabrudzeń drogowych, odśnieżaniem auta za pomocą szczotki lub nieprawidłowym myciem, np. na myjniach automatycznych. Jak pozbyć się zarysowań? Podpowiadamy, jak wypolerować samochód – krok po kroku.
Jaki olej do skrzyni biegów? Wybieramy olej do skrzyni biegów manualnej i automatycznej Poprzednie Następne
Wymiana oleju do skrzyni biegów jest bardzo istotna. Zobacz, jaki olej do skrzyni biegów wybrać.
Jak prawidłowo naciągnąć pasek klinowy? Poprzednie Następne
Ślizgającego się paska klinowego nie wolno ignorować. Zobacz, jak naciągnąć pasek klinowy.

Opony zimowe - opinie

  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 69
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 69
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 69
  • Opór toczenia: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 67
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 69