Opony letnie - Przyczepność A

4,5 z 52598 opinii
Jazdę na zimowych oponach latem można porównać do chodzenia w zimowych butach w lipcu. Jest to możliwe, ale po co się męczyć? Jazda w odpowiednio dobranych oponach jest zarówno bezpieczniejsza, jak i bardziej ekonomiczna. Bieżnik w „zimówkach” posiada więcej nacięć i są one głębsze, dlatego szybciej ścierają się one latem. Co więcej zimowe opony przy wysokich temperaturach mogą zacząć się ślizgać. Jeśli temperatura przez całą dobę zaczyna utrzymywać się powyżej 7 stopni Celsjusza, można wymienić już opony na letnie. Nie powinniśmy się jednak z tym zbytnio spieszyć – na przełomie lutego i marca temperatura w ciągu dnia jest już dodatnia, ale w nocy i nad ranem bardzo często są jeszcze przymrozki.

Kupując opony należy zwrócić uwagę przede wszystkim na ich rozmiar. Warto również sprawdzić ich następujące właściwości: przyczepność, wytrzymałość i odporność na zużycie. Specjaliści twierdzą, że opony powinno się wymienić po około sześciu sezonach intensywnego użytkowania.

Najtańsze letnie opony znajdziesz w Internecie, a największy ich wybór jest na Ceneo.pl. Są tu opony takich producentów jak Continental, Bridgestone, Pirelli czy Yokohama.
Opony osobowe
Wybrane filtry
Usuń wybrane filtry
Przyczepność na mokrej nawierzchni:
Tylko oferty
Cena
Producent
Szerokość
Profil
Średnica
    Pozostałe:
Indeks prędkości
Indeks nośności
    Pozostałe:
    Pokaż wszystkie
Opór toczenia
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny [dB]
    Pozostałe:
Zastosowane technologie
Rok produkcji
Lokalizacja sklepu
Pozostałe lokalizacje

Artykuły eksperckie

Oznaczenia na oponach – jak je czytać? Poprzednie Następne
Żeby idealnie dopasować ogumienie do pojazdu, trzeba wiedzieć, jak czytać oznaczenia na oponach. Zobacz najważniejsze oznaczenia na oponach i jak je odczytywać.
Ranking najlepszych opon całorocznych Poprzednie Następne
Sezonowe czy całoroczne – to pytanie tkwi w głowie za każdym razem, gdy zbliża się zakup nowego kompletu opon. Dla tych, którzy nie lubią kolejek do wulkanizatora, przygotowaliśmy ranking najlepszych opon całorocznych. Sprawdź, jakie opony całoroczne kupić.
Opony zimowe latem. Czy to dobry pomysł? Poprzednie Następne
Czy z opon zimowych można korzystać latem? Czy jazda na zimówkach w czasie upałów jest bezpieczna? Pytań związanych z rodzajem ogumienia jest wiele. Odpowiadamy na najważniejsze z nich.
Jak przechowywać opony po sezonie oraz jak je zabezpieczyć? Poprzednie Następne
Czy wiesz, że sposób, w jaki przechowujesz po sezonie swoje opony samochodowe ma ogromny wpływ na ich stan? A kondycja opon determinuje nie tylko poziom spalania paliwa, ale również twoje bezpieczeństwo. Dlatego właśnie szalenie ważne jest, aby dobrze zaplanować system sezonowego przechowywania opon samochodowych.
Jakie opony letnie kupić? Poradnik dla początkujących Poprzednie Następne
Jakie opony letnie wybrać? Przeczytaj nasz kompleksowy poradnik.
Jak czytać oznaczenia DOT? Poprzednie Następne
Oznaczenia DOT, które występują na każdej oponie na pierwszy rzut oka nie mówią nam za wiele. Widzimy tam dużo symbolów i znaków, ale jak je rozszyfrować Oto kilka podpowiedzi jak sobie z nimi poradzić, aby następny zakup opon, była szybki i przede wszystkim prosty.
Ząbkowanie opon. Co to jest i jak mu zapobiec? Poprzednie Następne
Zobacz, jakie są przyczyny i objawy ząbkowania opon i jak temu zaradzić.
Zbieżność kół. Jak sprawdzić i jak ustawić? Poprzednie Następne
Podstawowym parametrem geometrii zawieszenia jest zbieżność kół, o której słyszał zapewne każdy kierowca. Czym właściwie jest zbieżność oraz jak ją ustawić?
Opony bieżnikowane: opinie. Czy warto kupić opony bieżnikowane? Poprzednie Następne
Według niektórych, tzw. nadlewki są dobrym sposobem na oszczędność, natomiast dla grupy przeciwnej – stwarzają niebezpieczeństwo na drodze. Sprawdź!
Opony całoroczne: opinie. Czy warto kupić opony wielosezonowe? Poprzednie Następne
Wraz z nadejściem nowego sezonu, wraca temat wymiany opon. Kierowcy od lat głową się, jaki rodzaj opon jest najlepszy, co należy odczytywać jako – które zapewnią największe bezpieczeństwo. Czy opony wielosezonowe mają sens? W tekście odpowiemy na to pytanie.

Opony letnie - opinie

  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 67
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 70
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 69
  • Opór toczenia: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 73
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 69
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 70
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 68
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 72
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 71
  • Opór toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Hałas zewnętrzny [dB]: 70