Anex Sport Q1 SP13 Ink Głęboko spacerowy

Fotelik: Brak fotelika w zestawie, rodzaj wózka: Miejskie (4 koła), rodzaj kół: Pompowane
4,8 5 0 61 opinii / Zadaj pytanie
4,8
61 opinii
2699,00 Idź do sklepu Darmowa wysyłka
?

bezpieczeństwo
łatwość montażu
Liczba głosów: 78 Liczba opinii: 61
Więcej

Chcę napisać opinię + 3 CeneoPunkty Za wystawienie opinii otrzymasz 3 CeneoPunkty. Zebrane CeneoPunkty możesz wymieniać na nagrody rzeczowe.

  1. Gośka
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 SP15 Gray Cloud Głęboko Spacerowy

    Ocena:
    4,5/5 Wystawiono

    Jestem zadowolona z tego modelu. Rzeczywiście waga czasami może być problematyczna ale nie mam więcej zastrzeżeń. Jest zwinny, wygodny, gondola jest głęboka. Najważniejsze, że maluch spi spokojnie nawet po wyboistych ścieżkach i zwinnie się prowadzi.

  2. Michalina
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 AB05 Rainbow Głęboko spacerowy

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Pierwsza rzecz ktora mozna powiedziec o tym wozku to ze prezentuje sie naprawdę pieknie. Nie raz ktos mnie zaczepil i pyral co to za wozek. Ale wyglad to nie jedyna zaleta. Prowadzi sie swietnie, jest funkcjonalny i wygodny. Jak dla mnie bomba

  3. kinga
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 AB04 Graphit Noise Głęboko spacerowy

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Bardzo fajny model wózka. Mamy drugie dziecko, poprzedni wózek sprzedany (wtedy jeszcze nie planowalismy kolejnego malucha) i szczerze ten model anex jest zdecydowanie lepszy! Bardzo polecam.

    Zalety
    • bezpieczeństwo
    • łatwość montażu
  4. Iza
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 AB03 Arch Q Głęboko spacerowy

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Zdecydowanie tak. Wózek jest ok. dobrze się prowadzi, jest wygodny, skrętny. Idealnie radzi sobie z podwyższeniami na chodnikach. Jestem zadowolona że wybralismy właśnie ten model. Długo szukalismy ale finalnie uważam zakup za udany bardzo!

  5. Ola
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 SP14 Foxy Głęboko spacerowy

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Polecam. Mam ten model i jest ok. Kupiłam uzywany i był w super stanie, nawet myślę że podczas mojego używania mało się zniszczył. Bardzo trwały i porządny materiał.wykonanie itp.

    Zalety
    • bezpieczeństwo
    • łatwość montażu
  6. Kasia
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 Sp13 Głęboko Spacerowy + Fotelik

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Wózek super jeździ,lekko, zwinny i skrętny dzieki fajnym kołom,amortyzacja ok;rewelacja wypinanie gondoli, która jest głęboka, pojemna. Wózek naprawdę godny polecenia.

    Zalety
    • bezpieczeństwo
    • łatwość montażu
  7. Justyna
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 SP15 Gray Cloud Głęboko Spacerowy

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Wózek u nas sprawdził się bardzo dobrze. Prowadzi się go dobrze, jest skrętny i zwinny. Radzi sobie nieźle podczas spacerów po lesie. Kosz pod spodem jest pojemny. Ogólnie wózek prezentuje się elegancko.

  8. Olka
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 Ab03 Głęboko Spacerowy + Fotelik

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Bardzo fajny wózek. Sprawdził się u nas jak najbardziej. Wygodny i lekko prowadzi, skrętny. Materiał z którego jest wykonany idealnie się sprawdza. Bardzo polecam.

    Zalety
    • bezpieczeństwo
    • łatwość montażu
  9. Kalina
    Polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 AB02 Arch R Głęboko spacerowy

    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Cena moze nie nalezy do najmniejszych jednak tak jak trzeba za ceną idzie jakosc do ktorej nie mozna sie przyczepic. Drugi raz kupilabym ten sam wozek.

    Zalety
    • bezpieczeństwo
    • łatwość montażu
    • wygoda
  10. Ewelina
    Nie polecam

    Opinia pochodzi z produktu podobnego: Anex Sport Q1 SP14 Foxy Głęboko spacerowy

    Ocena:
    0,5/5 Wystawiono

    Największa życiowa porażka z kupnem tego wózka, od nowości wozek trzeszczy jak stary rupieć , 2 miesiące wózek jeździ do serwisu i z powrotem, bo serwis nie potrafi naprawić usterki ... Serwis Anexa to również jedna wielka pomyłka. Brak słów. Ważne ,że kasa sie zgadza a reszte maja w *****