Navitel R600 Full Hd - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
-
Zgłoś
Navitel Poland
Dzień dobry,
Wyłącznik z kłódką służy do zablokowania kamerki w uchwycie.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Wyłącznik z kłódką służy do zablokowania kamerki w uchwycie.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
Aga
Witam,
przejrzałam opinie na temat produktu i wynika z tego, że zasilanie rejestratora znajduje się nie tyle w urządzeniu co w przymocowaniu do szyby?
Czyli w przypadku chęci nagrania czegoś powiedzmy obok auta konieczne jest każdorazowe odczepianie z szyby bo bez umocowania produkt nie jest zasilany?
przejrzałam opinie na temat produktu i wynika z tego, że zasilanie rejestratora znajduje się nie tyle w urządzeniu co w przymocowaniu do szyby?
Czyli w przypadku chęci nagrania czegoś powiedzmy obok auta konieczne jest każdorazowe odczepianie z szyby bo bez umocowania produkt nie jest zasilany?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
zespół NAVITEL
Dzień dobry,
Zgadza się - zasilanie rejestratora znajduje się w mocowaniu do szyby. Oprócz wspomnianej przez Panią czynności (odczepienie) w przypadku nagrywania poza autem, polecamy odpowiednio wcześniej podładować urządzenie.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Zgadza się - zasilanie rejestratora znajduje się w mocowaniu do szyby. Oprócz wspomnianej przez Panią czynności (odczepienie) w przypadku nagrywania poza autem, polecamy odpowiednio wcześniej podładować urządzenie.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
-
Zgłoś
zespół NAVITEL
Rejestrator R600 nie posiada modułu GPS ani również pomiaru prędkości. Warto zwrócić uwagę na możliwości takie jak Full HD oraz zaawansowany sensor przeciążeń.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
USER1
Czy ten wideorejestrator posiada funkcję nagrywania w pętli (tj. w momencie kiedy pamięć będzie wykorzystana to wideorejestrator sam będzie usuwał najstarsze nagrania)?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Użytkownik Ceneo
Dzień Dobry ,
Według karty producenta model nagrywa w pętli .
*****
Pozdrawiam.
Według karty producenta model nagrywa w pętli .
*****
Pozdrawiam.
-
Zgłoś
Piotr
przeglądałem filmy z ostatnich dni , w trakcie wyciągnąłem kartę sd , obraz który był w tym momencie na ekranie pozostał a teraz rejestrator nie reaguje na zeden przycisk , na reset również , na ekranie cały czas jest obraz ostatnio wyswietlany
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Navitel Poland
Panie Piotrze,
nasz dział wsparcia technicznego pomoże rozwiązać te problem. Prosimy o kontakt:
Tel. komórkowy: +48 786 198 050
Tel. stacjonarny: 22 730 12 87
Poniedziałek – piątek, od 9:00 do 20:00
Email: support@navitel-poland.pl
Pozdrawiamy,
Zespół NAVITEL
nasz dział wsparcia technicznego pomoże rozwiązać te problem. Prosimy o kontakt:
Tel. komórkowy: +48 786 198 050
Tel. stacjonarny: 22 730 12 87
Poniedziałek – piątek, od 9:00 do 20:00
Email: support@navitel-poland.pl
Pozdrawiamy,
Zespół NAVITEL
-
Zgłoś
Jarek
Czy jest możliwość zapięcia drugiej kamery? Jeśli nie, to jaki model wspiera działanie dwóch kamer?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Navitel Poland
Dzień dobry Panie Jarku,
W modelu R600 nie ma możliwości podpięcia drugiej kamery. Zachęcamy do zapoznania się z naszym nowym wideorejestratorem MR250, który posiada dodatkową kamerę cofania w zestawie.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
W modelu R600 nie ma możliwości podpięcia drugiej kamery. Zachęcamy do zapoznania się z naszym nowym wideorejestratorem MR250, który posiada dodatkową kamerę cofania w zestawie.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
Ela
Witam. Czy można kupić i gdzie dodatkowy uchwyt na szybę? Jeżeli tak to gdzie?, bo na Waszej stronie nie ma akcesoriów :(
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
EmEn
Witam, proponuję zapytać w autoryzowanym serwisie *****/ albo zapytać bezpośrednio producenta czy sprzedaje dodatkowe akcesoria.
-
Zgłoś
Darek
W poniższych wypowiedziach jest napisane, że bateria znajduje sie w mocowaniu. Jakie jest trzymanie taśmy po kilku odklejeniach czy może nie trzeba jej odklejać.
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
zespół NAVITEL
Dzień dobry,
Tak, bateria znajduje się w mocowaniu. Nie trzeba odklejać taśmy, jeśli odpowiednio zdemontuje Pan uchwyt do wideorejestratora. Prosimy o maila na adres support@navitel-poland.pl - prześlemy Panu krótki filmik instruktażowy, w jaki sposób należy wykonać czynność.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Tak, bateria znajduje się w mocowaniu. Nie trzeba odklejać taśmy, jeśli odpowiednio zdemontuje Pan uchwyt do wideorejestratora. Prosimy o maila na adres support@navitel-poland.pl - prześlemy Panu krótki filmik instruktażowy, w jaki sposób należy wykonać czynność.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
Grzegorz
Czy umieszczenie akumulatora w uchwycie przyklejonym do szyby nie stanowi zagrożenia dla samochodu pozostawionego w lecie w pełnym słońcu? Mówi się, by nie zostawiać takich rzeczy w aucie podczas upałów. Czy autu nie grozi np. pożar?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Navitel Poland
Dzień dobry,
Panie Grzegorzu, uchwyt, w którym znajduje się akumulator można bez problemu zdemontować po zakończeniu rejestrowania trasy. Jeśli jest Pan zainteresowany przesłaniem instrukcji demontażu, prosimy o wiadomość na adres support@navitel-poland.pl
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Panie Grzegorzu, uchwyt, w którym znajduje się akumulator można bez problemu zdemontować po zakończeniu rejestrowania trasy. Jeśli jest Pan zainteresowany przesłaniem instrukcji demontażu, prosimy o wiadomość na adres support@navitel-poland.pl
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
jacek
czy po rozładowaniu baterii zachowują się dane tzn. data i inne ustawienia czy za każdym razem trzeba na nowo wpisywać?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Navitel Poland
Dzień dobry,
Panie Jacku, urządzenie zachowuje spersonalizowane ustawienia (data, godzina). Wystarczy odpowiednio zdemontować uchwyt dołączony do wideorejestratora. Jeśli jest Pan zainteresowany otrzymaniem krótkiego filmiku instruktażowego, prosimy o wiadomość na adres support@navitel-poland.pl.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Panie Jacku, urządzenie zachowuje spersonalizowane ustawienia (data, godzina). Wystarczy odpowiednio zdemontować uchwyt dołączony do wideorejestratora. Jeśli jest Pan zainteresowany otrzymaniem krótkiego filmiku instruktażowego, prosimy o wiadomość na adres support@navitel-poland.pl.
Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
-
Zgłoś
2