Navitel R600 Full Hd

Rejestrator jazdy Navitel, rozdzielczość Full HD, posiada wyświetlacz: Tak, obsługuje karty pamięci: Tak
4,2
152 opinie
10+ kupionych ostatnio
249,00
Program Ochrony Kupujących
Darmowa wysyłka
Wysyłka w 1 dzień
SZYBKA DOSTAWA! PROSTE RATY!

Navitel R600 Full Hd - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Do czego służy wyłącznik z kłódką?
Odpowiedz
Dzień dobry,

Wyłącznik z kłódką służy do zablokowania kamerki w uchwycie.

Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Witam,

przejrzałam opinie na temat produktu i wynika z tego, że zasilanie rejestratora znajduje się nie tyle w urządzeniu co w przymocowaniu do szyby?
Czyli w przypadku chęci nagrania czegoś powiedzmy obok auta konieczne jest każdorazowe odczepianie z szyby bo bez umocowania produkt nie jest zasilany?
Odpowiedz
Dzień dobry,

Zgadza się - zasilanie rejestratora znajduje się w mocowaniu do szyby. Oprócz wspomnianej przez Panią czynności (odczepienie) w przypadku nagrywania poza autem, polecamy odpowiednio wcześniej podładować urządzenie.

Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
czy kamera posiada moduł gps i pomiar prędkości?
Odpowiedz
Rejestrator R600 nie posiada modułu GPS ani również pomiaru prędkości. Warto zwrócić uwagę na możliwości takie jak Full HD oraz zaawansowany sensor przeciążeń.

Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Czy ten wideorejestrator posiada funkcję nagrywania w pętli (tj. w momencie kiedy pamięć będzie wykorzystana to wideorejestrator sam będzie usuwał najstarsze nagrania)?
Odpowiedz
Dzień Dobry ,

Według karty producenta model nagrywa w pętli .

*****

Pozdrawiam.
przeglądałem filmy z ostatnich dni , w trakcie wyciągnąłem kartę sd , obraz który był w tym momencie na ekranie pozostał a teraz rejestrator nie reaguje na zeden przycisk , na reset również , na ekranie cały czas jest obraz ostatnio wyswietlany
Odpowiedz
Panie Piotrze,
nasz dział wsparcia technicznego pomoże rozwiązać te problem. Prosimy o kontakt:
Tel. komórkowy: +48 786 198 050
Tel. stacjonarny: 22 730 12 87

Poniedziałek – piątek, od 9:00 do 20:00
Email: support@navitel-poland.pl

Pozdrawiamy,
Zespół NAVITEL
Czy jest możliwość zapięcia drugiej kamery? Jeśli nie, to jaki model wspiera działanie dwóch kamer?
Odpowiedz
Dzień dobry Panie Jarku,

W modelu R600 nie ma możliwości podpięcia drugiej kamery. Zachęcamy do zapoznania się z naszym nowym wideorejestratorem MR250, który posiada dodatkową kamerę cofania w zestawie.


Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Witam. Czy można kupić i gdzie dodatkowy uchwyt na szybę? Jeżeli tak to gdzie?, bo na Waszej stronie nie ma akcesoriów :(
Odpowiedz
Witam, proponuję zapytać w autoryzowanym serwisie *****/ albo zapytać bezpośrednio producenta czy sprzedaje dodatkowe akcesoria.
W poniższych wypowiedziach jest napisane, że bateria znajduje sie w mocowaniu. Jakie jest trzymanie taśmy po kilku odklejeniach czy może nie trzeba jej odklejać.
Odpowiedz
Dzień dobry,

Tak, bateria znajduje się w mocowaniu. Nie trzeba odklejać taśmy, jeśli odpowiednio zdemontuje Pan uchwyt do wideorejestratora. Prosimy o maila na adres support@navitel-poland.pl - prześlemy Panu krótki filmik instruktażowy, w jaki sposób należy wykonać czynność.

Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
Czy umieszczenie akumulatora w uchwycie przyklejonym do szyby nie stanowi zagrożenia dla samochodu pozostawionego w lecie w pełnym słońcu? Mówi się, by nie zostawiać takich rzeczy w aucie podczas upałów. Czy autu nie grozi np. pożar?
Odpowiedz
Dzień dobry,

Panie Grzegorzu, uchwyt, w którym znajduje się akumulator można bez problemu zdemontować po zakończeniu rejestrowania trasy. Jeśli jest Pan zainteresowany przesłaniem instrukcji demontażu, prosimy o wiadomość na adres support@navitel-poland.pl

Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL
czy po rozładowaniu baterii zachowują się dane tzn. data i inne ustawienia czy za każdym razem trzeba na nowo wpisywać?
Odpowiedz
Dzień dobry,

Panie Jacku, urządzenie zachowuje spersonalizowane ustawienia (data, godzina). Wystarczy odpowiednio zdemontować uchwyt dołączony do wideorejestratora. Jeśli jest Pan zainteresowany otrzymaniem krótkiego filmiku instruktażowego, prosimy o wiadomość na adres support@navitel-poland.pl.

Pozdrawiamy,
zespół NAVITEL

Produkty rekomendowane