Monitor Eizo 24" FlexScan EV2436W-BK Czarny

Przekątna monitora: 24,1 cali, Technologia: LED, Rozdzielczość: 1920x1200, Czas reakcji: 6ms, Matryca: IPS, Głośniki: Nie posiada
4,9 5 0 8 opinii / Zadaj pytanie
4,9
8 opinii
Ostatnia cena: 1290,00 Wyprzedane

Zobacz inne produkty z kategorii Monitory

?

jakość obrazu
funkcjonalność
Liczba głosów: 9 Liczba opinii: 8
Więcej

Chcę napisać opinię + 3 CeneoPunkty Za wystawienie opinii otrzymasz 3 CeneoPunkty. Zebrane CeneoPunkty możesz wymieniać na nagrody rzeczowe.

Zobacz jakie opinie mają użytkownicy o produkcie Eizo 24" FlexScan EV2436W-BK Czarny i jak oceniają go pod kątem jakości wykonania, ceny i wyglądu.

  1. Ola
    Polecam
    Ocena:
    4,5/5 Wystawiono użytkowania

    Właśnie go testuję, bardzo podoba mi się funkcja automatycznego dopasowanie jasności monitora do oświetlenia w pomieszczeniu.

    Opinia potwierdzona zakupem
  2. Użytkownik Ceneo
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono użytkowania

    Nareszcie nie wypalający gał monitor! kolorki i jakość obrazu powinna zadowolić większość użytkowników.

    Opinia potwierdzona zakupem
  3. jaurel
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono użytkowania

    Bardzo dobry monitor, świetna jakość obrazu,
    sprawdza się nie tylko w programach biurowych ale również w programie CAD.
    Uważam, że jest to najlepszy monitor :)

    Zalety
    • jakość obrazu
    • kontrast
    • rozmiar monitora
    Wady
    • brak wad
    Opinia potwierdzona zakupem
  4. Użytkownik Ceneo
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Bardzo dobry monitor, posiadam go ponad rok. Przepracowane ponad 3000h, równomierne podświetlenie i bardzo ładne odwzorowanie kolorów. Godna polecenia funkcja regulacji jaskrawości co 1 stopień, idealna do pracy wieczorem. Jakość wykonania bez zarzutów. Serdecznie polecam

    Zalety
    • brak wad
    • gwarancja 5 letnia door2door
    • jakość obrazu
    • kontrast
    • rozdzielczosc pionowa 1200
  5. Piotr
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono użytkowania

    Monitor bardzo polecam. Ponownie bym kupił taki sam. Obraz - żyleta! Po Samsungach i LG dopiero teraz widzę pewne kolory. Do tego fajnie dostosowuje się jasności otoczenia. Konfiguracja prosta i intuicyjna.

    Opinia potwierdzona zakupem
  6. Użytkownik Ceneo
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono użytkowania

    Wcześniej miałem Eizo CRT, teraz ten - jest rewelacyjny. Wystartował od razu na sterowniku Plag & Play. Nie trzeba nic ustawiać. Żadnych krzywizn. Brzytwa. Sensor kontrolujący jasność pomieszczenia świetny. Warto trochę dopłacić

    Opinia potwierdzona zakupem
  7. Użytkownik Ceneo
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    oczka nie bolą :D zabawa w photoshopie przednia i do grafiki i programowania i gier :)
    Nie polecę tylko miejsca zakupu czyli takiego sklepu na "m..." z forum pewnego.

  8. Użytkownik Ceneo
    Polecam
    Ocena:
    5/5 Wystawiono

    Monitor uzytkuje juz jakies 9-10 miesiecy i po tym okresie moge go polecic nawet najbardziej wymagajacemu uzytkownikowi. Do kupna EIZO namowil mnie brat ktory pracuje jako grafik.
    Wyglad zewnetrzny:
    Ladny, skromna obudowa pasujaca do wystroju biura. Waska ramka dookola monitora.
    Statyw:
    Monitor mozna opuscic prawie do samego biurka - na wysokosc dwoch palcow :) Pelna mozliwosc ustawienia pochylenia bez ruszania stopka. Podnoszenie/opuszczanie, Odchylanie lewo/prawo, regulacja kata nachylenia. Pivot nie zacina sie. Jakos plastikow bardzo dobra.
    Ekran:
    automatyczne dostosowanie do jasnosci w pokoju jest na prawde fajne. Myslalem, zeby to wylaczyc, ale wtedy ciagle krecilem jasnoscia i kontrastem. Czasami moze troche za ciemno bylo, ale sie przyzwyczailem. Wykrywanie ruchu tez jest ciekawe. Trzeba tylko zmienic czulosc i czas dostosowana do siebie, bo czasami monitor wygaszal mi sie jak siedze przed nim w bezruchu, ale jak wychodze z pokoju, siadam z powrotem, to w sekundzie jest juz obraz podswietlony.
    Jeszcze bardzo wazna dla mnie cecha to rozdzielczosc, mianowicie ma on rozdzielczosc pionowa 1200 a nie 1080 jak wiekszosc monitorow. Dla mnie jako dla programisty jest to bardzo istotne, bowiem zazwyczaj w pionie potrzebuje wiecej widziec niz w poziomie, gdzie miejsca mam az za duzo.
    Wejscia/Wyjscia:
    mam podlaczone dwa komputery i miedzy nimi przelaczam sie tylko przyciskiem signal bo jeden jest na DSUB a drugi na DisplayPorcie - Kiedys dla testow mialem jeszcze dodatkowo podlaczony XBMC. Rewelka. Przelaczam sobie tylko klawiature i myszke na kompa na ktorym musze pracowac.
    Glosniki: krotko mowiac sa do d...y. No ale sa, Kiepsko slychac, raczej posluchac sie na nich nic nie da. Odglosy klikania jedynie dochodza do mnie od frontu a nie gdzies z boku gdzie stoi komputer.
    Soft i wsparcie producenta:
    Genialna pomoc w doborze monitora przez producenta. W Warszawie jest wzorcownia gdzie mozna pojechac ze swoim komputerem, podpiac sie pod kazdy dostepny na rynku monitor i przetestowac. Bardzo, bardzo kompetentna obsluga. Kontakt telefoniczny bez zadnego problemu. Polecam.
    Ostatnio potrzebowalem wydrukowac zdjecia wiec postanowilem sobie profil mojego monitora sciagnac - prosze bardzo, jest na stronie do wyboru do koloru do roznych barw przygotowany. Jak nie znajdziesz, piszesz do EIZO to Ci pomoga - mi sie nie chcialo szukac i od razu napisalem, ze nie moge znalezc :)
    Podlaczylem sobie nawet licznik energii zeby zobaczyc ile pobiera jak pracuje no i jakies tam rzeczywiscie groszowe Waty sa.

    Gwarancja:
    5 letnia i najlepsza bo door2door :) wysylaja po niego kuriera.

    Ja jestem bardzo zadowolony mimo wysokiej ceny. Zdaje sobie sprawe, ze taniej moglbym kupic 32 cale z wypasionymi glosnikami.

    Zalety
    • funkcjonalność
    • gwarancja 5 letnia door2door
    • jakość obrazu
    • rozdzielczosc pionowa 1200
    • wygląd