Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Obserwując gwałtowną ekspansję Internetu, nie sposób nie zauważyć możliwości wykorzystania go w badaniach marketingowych. Technologie internetowe umożliwiają zarówno zbieranie danych ze źródeł pierwotnych np. poprzez ankiety internetowe , jak i wszechstronny dostęp do źródeł wtórnych głównie zawartości witryn www . Natura Internetu pozwala na szybkie otrzymywanie odpowiedzi od klientów oraz interakcje między badaczami a respondentami. Badania internetowe są też na ogół tańsze od tradycyjnych, stąd stają się atrakcyjne dla mniej zasobnych przedsiębiorstw. Obszar zastosowań badań internetowych jest szeroki. Oprócz możliwości badania tematów związanych z Internetem opisane w niniejszej książce metody i techniki mogą być stosowane do badania wszelkich obszarów, gdzie stosuje się klasyczne techniki badawcze. Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu Internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspektów wykorzystania Internetu do prowadzenia badań marketingowych. Istnotne było także zbadanie uwarunkowań i stopnia wykorzystania możliowości stwarzanych przez Internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Podstawowe informacje
Autor | |
---|---|
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | |
Format |
|
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. |
|
ISBN |
|
Produkty rekomendowane
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.Produkty rekomendowane
Podobne oferty wybrane przez Ceneo
-
- Dane i opinie o ksiegarnia.edu.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od ksiegarnia.edu.pl
Warianty tego produktu
-
16,00złModelowanie procesów ekonomicznych. Wybrane zagadnienia
-
- Dane i opinie o czytam.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od czytam.pl
Warianty tego produktu
-
17,32złPracownik biura rachunkowego EKONOMIK
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od dvdmax.pl
Warianty tego produktu
-
21,99złPracownik biura rachunkowego [KSĄŻKA]
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od megaksiazki.pl
Warianty tego produktu
-
21,22złPracownik biura rachunkowego Bolewska-Kocór Elżbieta
-
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od Empik
Warianty tego produktu
-
18,72złBiurokracja
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od Księgarnia DobraKsiazka.pl
Warianty tego produktu
-
19,57złBiurokracja
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Ekonomia i biznes od matfel.pl
Warianty tego produktu
-
18,02złBiurokracja - von Ludwig Mises
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena:
0,00zł
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych - Opinie
Klienci, którzy zakupili Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.Produkty rekomendowane