Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych

Radosław Mącik, rok wydania 2005, format B5
4,5 5 0 1 głos Napisz opinię
4,5
1 opinia
Ostatnia cena: 16,40
Aktualnie brak ofert tego produktu. Zobacz inne produkty z kategorii Ekonomia i biznes

Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych - Opis i dane produktu

Obserwując gwałtowną ekspansję Internetu, nie sposób nie zauważyć możliwości wykorzystania go w badaniach marketingowych. Technologie internetowe umożliwiają zarówno zbieranie danych ze źródeł pierwotnych np. poprzez ankiety internetowe , jak i wszechstronny dostęp do źródeł wtórnych głównie zawartości witryn www . Natura Internetu pozwala na szybkie otrzymywanie odpowiedzi od klientów oraz interakcje między badaczami a respondentami. Badania internetowe są też na ogół tańsze od tradycyjnych, stąd stają się atrakcyjne dla mniej zasobnych przedsiębiorstw. Obszar zastosowań badań internetowych jest szeroki. Oprócz możliwości badania tematów związanych z Internetem opisane w niniejszej książce metody i techniki mogą być stosowane do badania wszelkich obszarów, gdzie stosuje się klasyczne techniki badawcze. Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu Internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspektów wykorzystania Internetu do prowadzenia badań marketingowych. Istnotne było także zbadanie uwarunkowań i stopnia wykorzystania możliowości stwarzanych przez Internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.

Podstawowe informacje

Autor
Okładka ?
Format
  • B5
Rok wydania ?
Ilość stron ?
  • 252
ISBN
  • 8322723555

Produkty rekomendowane

Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych - Opinie

Klienci, którzy zakupili Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
4,5
1 opinia
/
0%
akcja
/
0%
fabuła
/
0%
jakość wydania
Liczba głosów: 1 Liczba opinii: 0
Ocena: 4,5/5
4,5/5

Produkty rekomendowane

Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Podobne oferty wybrane przez Ceneo

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 0,00

Produkty rekomendowane